Yola Çıkıyorum!

Sonunda bugün geldi çattı. Bir kaç saat sonra yola çıkıyorum öğrenci evime doğru. Gitmek o kadar zor geliyor ki... Ve yol gerçekten o kadar uzun ki... Şu an acayip stresliyim. Mutsuzum, huzursuzum, yeni bir okul dönemi için yorgunum ve çok gerginim.
Bu yaz boyunca sürekli blogumu güncelledim, hatta son bir kaç haftadır günlük olarak post yayınlıyordum. Ancak okullar açılınca böyle devam edemeyecek maalesef, boş vaktim pek olmayacak. Geçen yıl bir sürü dizi izlemiştim ama bu yıl onu da yapamayabilirim. Bilemiyorum. Yine de elimden geldiğince buraları ıssız bırakmamaya çalışacağım :) Umarım beni anlayışla karşılarsınız.

İnşallah bu yılki okul dönemi hepimiz için, eğlenceli ve kolay geçer! :) Görüşmek üzere! :)

Yorumlar

  1. Hayırlı yolculuklar..Kendini fazla kasma. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Kasmamaya çalışıyorum ama benim doğam böyle.. Çok tedirgin ve çok gerginim her zaman :D

      Sil
  2. Bir okul lafını duyunca hepimiz geriliyoruz, sinav notlar derken stres ustune stres yaşıuoruz kolay değil :(

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı yolculuklar dilemek için bende uğradım çingum geçikmeli de olsa.:)
    Örgün öğretimi bitirmenin ardından 4 sene geçmiş bir insan olarak söylüyorum ki yerim sizin stresinizi çok tatlısınız ya sizi de yerim.:) (Kötü anlamda söylemiyorum yanlış anlamasın sakın kimse^^.) Bu kadar sıkmayın kendinizi en güzel zaman o okul yılları... sınavlara can kurban dedirtiyor iş hayatı. Bende sizin yaşınızda olmak çok istiyorum valla. Okul elbet bitiyor. 10 sene bile kalsanız hocalar sizden bıkar mezun eder yani korkmayın.;) Ama iş hayatı bitmek bilmiyorum. Malum emeklilik yaşı da mezar yaşı kadar büyük...:/ takmayın anın tadını çıkarın, der yaşlılık modumdan çıkarım.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlışlıkla kendi yanıtımı sildim ㅜ_ㅜ Tekrardan yazıyorum o yüzden :D (hatırladığım kadarıyla)
      Uğradığın için teşekkürler çingu, geç olsa da her zaman beklerim :)
      Aman iş hayatindan bahsetme bile... O konudan da tırsıyorum zaten :D En iyisi dediğin gibi anı yaşamak :) Sen de çok girme o yaşlılık moduna, kendi tavsiyene uy; anı yaşa :D :D

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya