Mim#9 Zorlu Sorular



Kore Günlükleri'nin blogunda dolaşıp eski yazılarına bakıyordum ve bu mimi buldum. Bana paslanmamış olmasına rağmen cevap veresim tuttu (O sırada makineli tüfek gibi yazı yazıyordum :D Aklıma ne gelse yazdım yani :D ) Mimin bir adı yoktu bu arada ama soruların anneni mi babanı mı daha çok seviyorsun tarzında zorlayıcı sorular olması vasıtasıyla bu ismi uygun gördüm :D Umarım okurken sıkılmazsınız :)

- Bu gece öleceğinizi bilseniz bazı insanlara bazı şeyleri söylememiş olmanın pişmanlığını hisseder misiniz? Peki neden söylemediniz?
         
Aslında söylemek isteyip de söyleyemediğim çok şey var. Ama nedense konuştuğumda, konuşmadığım zamanlardan daha çok pişman oluyorum. Sanırım sükut gerçekten altından...
Onun dışında yıllardır söylemek istediğim gerçekten çok önemli, çok büyük bir şey vardı... Söyledim kurtuldum.. Artık bu konu hakkında düşünmüyorum, bu konu hakkında endişelenmiyorum. Başka bir şeyi değil ama sadece bunu söylediğim için pişman değilim ve eğer söylemeseydim beynimi kurcalamaya devam edecekti, buna da eminim.

- Günün birinde çocuğunuzun doğduğu hastanede bir yanlışlık yapıldığını ve çocukların karıştığını öğrenseniz, kendi çocuğunuzla sizin büyüttüğünüz çocuğu değiştirir misiniz?

Bu soruyu Paramparça'dan mı aldınız yoksa 
Değiştirmezdim, ikisine de annelik yapmaya çalışırdım. Açık konuşalım, kim değiştirebilir ki?
Allah korusun, inşallah başımıza öyle şeyler gelmez :)

- Hayalinizi süsleyen bir yerde bir hafta tam porsiyon, harika bir tatil için uçan bir kelebeği yakalayıp, ayaklarınız ve kanatlarını koparır mıydınız?

Bir haftalık tatilin ne önemi var ki, o zavallıcağızın hayatının yanında... Böyle bir şey için kelebeğin kanadını, ayaklarını kopartan insandan korkmak gerek...

- Bir yemeğe davetlisiniz ve önünüze tanımadığınız bir yemek konuyor. Tuhaf haline ve pek iştah açıcı görünmemesine rağmen tadına bakar mısınız?

İçinde haram bir şey yoksa, bakarım... Büyük ihtimalle de tabağımdakini bitiririm, tadı midem almayacak kadar kötü değilse. Ya da içinde böcek, salyangoz gibi şeyler yoksa :) Sonuçta önüme konmuş, yemezsem ayıp olur, yemek ziyan olur, çöpe gider... Yemezsem kendimi kötü hissederim...

- Sevdiğiniz biri için yalancı şahitlik yapar mıydınız? Örneğin bir yayaya çarptığında, direksiyonda dalga geçtiğine rağmen, çok dikkatli kullandığını söyler miydiniz? (anne, baba, eş, sevgili)

Söyler miydim, bilmiyorum. Aslında açık konuşmak gerekirse büyük ihtimalle beynim bana oyunlar oynar, o anı tam olarak hatırlayamazdım. O hatırlayamaz halimle de hatırlıyormuş gibi yapıp dikkatli olduğunu söyleyebilirdim... Ama yine de emin olamam öyle bir durumla karşı karşıya gelmeden. Allah kimseyi öyle bir durumla karşı karşıya bırakmasın inşallah. :)

- Yetişme tarzınızda değişiklik yapma imkanınız olsa ne değiştirirdiniz?

Herşeyimde!? Bilmiyorum, keşke biraz daha öne çıkan bir kişiliğim olsaymış... Keşke her girdiğim ortamı coşturabilseymişim, sus pus-utana sıkıla oturmak yerine... Gerçi bu yetişme tarzımın değiştirilmesiyle değişir miydi emin değilim.
O zaman şöyle diyelim; müzik odaklı yetiştirilmeyi isterdim, ilgim var ancak herhangi bir eğitimim yok. Belki o tarafa daha meyilli yetiştirilseydim şu an konservatuvar okuyor olabilirdim... Ne yazık ki ailem asla böyle bir şeye izin vermezdi :D :D

- Eviniz ve içindeki eşyalarınız yanıyor. Ailenizi, kendinizi ve köpeğinizi kurtardıktan sonra bir kez daha içeri girme şansınız var. Ne kurtarırsınız?

Telefonumla bilgisayarımı :D

- Yarın sabah başka birinin kimliğinde uyanma olasılığınız olsa, bunu değerlendirir miydiniz? Kimi seçerdiniz?

Belki Koreli bir oyuncu olarak uyansam güzel olabilirdi :D Hem sevdiğim bir çok idolle, oyuncuyla tanışma fırsatım olurdu :D :D
Şaka bir yana... Şu anki durumumuz için allaha şükürler olsun :) Kendimle gayet mutluyum... En azından iki elim iki bacağım var, allaha inancım var, beni koruyan bir ailem var :)

Bir mimin daha sonuna geldik! :) Mimi yazmak isterlerse ve daha önceden yazmadılarsa 
Bonghwang
れい
Kim Je Hee
ye paslıyorum. Umarım yazarken eğlenirler :)

Yorumlar

  1. Çok teşekkür ederim mim için :D En kısa zamanda yapacağım inşallah : )
    Ben de yangın sorusuna aynı cevabı vereceğim galiba :D -günümüz gençleri-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç önemli değil, her zaman :) Merakla bekliyorum senin yazını da :)
      "Ah azizim nerde o eski gençlik?" :b :D :D

      Sil
    2. Ellerine sağlık o zaman :D

      Sil
  2. Ahh çok eğlenceli ve zor bir mim özellikle paramparçadan alıntı gibi olan soruda çok takıldım en kısa zamanda yapacağım teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Senin yazını da merakla bekliyor olacağım :)
      O soru gerçek olsa hakikatten zor ya... İnşallah kimsenin başına gelmiyordur öyle şeyler...

      Sil
    2. Sonunda kazasız belasız yapabildim :D

      Sil
  3. Merhaba blogunuzu mimlediğiniz Bonghwang'tan gördüüüm :) Takibimdesiniz, bana da beklerimm
    http://filmsenaryom.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) Umarım blogumda eğlenerek vakit geçirirsiniz :)
      Sizin blogunuzu da takibe aldım ^^

      Sil
  4. Bonghwang banada pasladı bu mimi en yakın zamanda yapıcam:)
    Güzel cevaplar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de ellerine sağlık o zaman :)
      Teşekkür ederim, cevaplarımı beğenmene sevindim :)

      Sil
  5. Bonghwang bana da paslamış. Senin sayende ben de cevaplamış oldum mimi :) Sana da teşekkürler o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olmuş :) Ellerine sağlık senin de :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya