Angry Mom


Bilgiler
Yönetmen: Choi Byung Gil 
Yazar: Park Kyung-Soo 
Kanal: MBC 
Bölüm Sayısı: 16 
Gösterim Tarihi: 18 Mart-7 Mayıs, 2015 
Dil: Korece 
Ülke: Güney Kore 

Oyuncular
Kim Hee Soon - Ji Kang Ja
Kim Yoo Jung - Oh Ah Ran
Ji Hyun Woo - Park No Ah
Ji Soo - Go Bok Dong
Baro - Hong Sang Tae
Park Yeong-gyu - Hong Sang-bok
Kim Tae-hoon - Do Jung-woo
Oh Yoon-ah - Joo Ae-yeon
Kim Hee-won - Ahn Dong-chil
Go Soo-hee - Han Gong-joo
Lizzy - Wang Jung Hee


Konusu; Oh Ah Ran arkadaşını kabadayılardan kurtarmaya çalışırken kendisi kabadayılardan şiddet görmeye başlamıştır. Bunu fark eden annesi Jo Kang Ja, önce yasal yollarla kızını maruz kaldığı bu şiddetten kurtarmaya çalışmıştır. Ama yasal yollar işe yaramayınca kızını korumasının tek yolu kalmıştır, liseli kılığına girip kızının okulunda okumaya başlamak.


Diziyi son bölümüne kadar güncel takip ettim, sadece son iki bölümünü izlemeyi birazcık geciktirdim. Yani aslında izleyeli bir hayli zaman oldu, 4 ay kadar :)  Sonuç olarak diziyi sahnesi sahnesine hatırlamıyorum. Ama belki de güncel takip ettiğimden, dizi hakkında baya bir şey hatırlıyorum. 

O zaman bakalım neler hatırlıyorum;
Öncelikle başrolümüzün hiçbir şekilde liseliye benzemediğini hatırlıyorum :D
Kim Yoo Jung'un yani Oh Ah Ran'ı oynayan kızcağızımızın acayip sempatik ve güzel olduğunu ayrıca oyunculuğunun da fena olmadığını hatırlıyorum.
Baro'nun çok saçma salak bir şekilde gözüme çok sevimli gözüktüğünü hatırlıyorum, keza kendisinin rolünü hesaba katarsak sevimliden çok gıcık ve uyuz olmam lazımdı Baro'ya :D
Öğretmenin (Park No Ah) acayip salak acayip şapşal ama acayip de iyi biri olduğunu hatırlıyorum. 
Lizzy'yi çok sevdiğimi hatırlıyorum bir de :)
Ve senaryoyla alakalı da şunları hatırlıyorum; bazı yerleri -çoğu yeri- saçmalıktan yıkılıyor olsa da duygusal, komik ve sevimli yerleri de az değildi. Ben güncel olarak takip etmemiş olsam bitirebilir miydim emin değilim ama güncel olarak takip ettiğimde sonlara doğru olan bazı bölümleri dışında sıkılmadan izledim.
Peki en çok unutmadığım, sevgi pıtırcıklarıyla hatırladığım şey neydi sizce? 
Tabi ki Go Bok Dong!!!  Tabi ki çaylak aktörümüz Ji Soo!! 
Allahım yarabbim o nasıl sevimliliktir öyle ya, saf bütün dizi boyunca Bang Wool'u eşinden korumaya çalıştı durdu. 

Ya baksanıza şu resme sevimlilikten ölmüyor mu?? :) :)

Yalnız finalinde ben biraz istediğimi bulamamıştım bu dizide. Sanki benim için birşeyler eksik kalmıştı... Ne olduğunu hatırlayamıyorum ama, tam olarak "vay bea final dediğin böyle olur, herşey tam bağlandı, çok kaliteli bir sondu" bu hissi yaşamadığımı (zaten bu hissi kaç kore dizisinde yaşayabiliyoruz ki -_-) hatırlıyorum.

Bu kavga sahnesi ve burdaki tiplerine ölüyorum ya... Bok Dong'a her zaman ölüyorum o ayrı mesele de 


Bu dizide böyle bir diziydi. İzlemek isteyip de bu sayfayı açan herkese tavsiye ederim, bir şeylere parmak basmaya çalışan bir diziydi. Bir senaryo yarışmasının birincisiymiş bu dizinin senaryosu, bunu da söylemiş olayım. 

Bu yazıyı yazın tatilde yazmıştım 
Ve yazmaya vakit bulamayacağımı bildiğim böyle zamanlara saklamıştım :D
İyi ki de saklamışım değil mi?
Yazmaya vakit bulabildiğim günlerde görüşmek üzere :) 

Yorumlar

  1. Aaa bu Faith'de ki kız..Bakıcam bu diziye..aklımda olsun :)) Teşekkürler tanıtım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf Go Bok Dong karakteri için bile tavsiye ederim diziyi izlemeni :)
      Ben de yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya