A Gentleman's Dignity

Bilgiler

Adı: Gentleman's Dignity/Shinsaui Poomgyuk
Yönetmen: Shin Woo-Cheo
Yazar: Kim Eun-Suk
Yayınlanan Kanal: SBS
Bölüm Sayısı: 20
Çıkış Tarihi: May 26, 2012

Oyuncular

Jang Dong-Gun - Kim Do-Jin
Kim Ha-Neul - Seo Yi-Soo
Kim Su-Ro - Im Tae-San
Kim Min-Jong - Choi Yoon
Lee Jong-Hyuk - Lee Jung-Rok
Yoon Se-Ah - Hong Se-Ra
Kim Jeong-Nan - Kim Min-Sook
Lee Jong-Hyun - Colin
Kim Woo-Bin - Kim Dong-Hyub

Konusu; 40lı yaşlarındaki 4 yakın arkadaşın inişli çıkışlı, bol komedi ögeli aşk hayatları :D


Aslında zaten çok fazla söyleyecek bir şey yok ama konuyu da aşırı kısa tuttum di mi? :D 
İzleyelim 2 yıldan fazla olan bu dizi (hatta 2,5 yıl oldu galiba), sanırım bitirdiğim 3. kore dizisiydi :) O kadar zaman olduktan sonra neden yazıyorum bu dizi hakkında derseniz, bu dizinin blogumda bir yeri olmaması beni biraz üzdü. Ayrıca genel olarak izlediğim dizilerin çoğu hakkında yazmaya başladım, listemi güncelliyorum da diyebiliriz buna :)


Peki izleyeli iki yıl olmasına rağmen, neler hatırlıyorum; hadi bir gözden geçirelim :)
Öncelikle bu ikiliyi iyi hatırlıyorum; çünkü çok sevmiştim bu avukatı. Kızımızı da o sürekli ağlamaları dışında sempatik bulmuştum. :)
Ayrıca bu 4 adamın arkadaşlıklarına çok özenmiştim. Acayip sevmiştim o hallerini. Umarım benim de o yaşlarda çok yakın arkadaşlarım olur demiştim :)

(Bu repliği çok seviyorum :D Gerçi sonundaki replik "ne gam" değil başka birşeydi sanki, ama şu an bulabildiğim en iyisi buydu :D ) 

Ayrıca bu dizi Kim Woo Bin'le Lee Jong Hyun'u keşfettiğim dizidir. İkisini de çok sevmiştim, hatta Kim Woo Bin'in o manyak karakterinden biraz korkmuştum :D Sonradan alıştım tabi adam hep böyle :D :D

Jonghyun'u da aslında zaten biliyordum, çünkü o zamanlarda da CNBlue dinliyordum ama YongHwa'ya bakmaktan, CNBlue'da pek gözüme çarpmamıştı Jong. Burada oyunculuğu ne kadar kötü olursa olsun, o sakinliği ve karizmasıyla bana kendini fark ettirmişti :) Ki bir arkadaşıma bu diziyi zorla izlettirmiştim de, kendisi hala JongHyun fanı :D :D


Yong Hwa demişken, söylemeye gerçekten utanıyorum ama diziyi Yong Hwa konuk oyuncu olarak geliyor diye izlemiştim. Ee napıyım, Kore aleminde bir tek Yong'u tanıyor, bir tek onu seviyordum; tabi ki wikipedia'deki sayfasına da bakmıştım... Baktım burada konuk oyuncu bu diziyi izleyeyim bari dedim. :D Tabi ki dizi acayip manyak bir dizi, çok iyi, çok kaliteli... Yani Yong'a beni bu diziye yönlendirdiği için teşekkür ederim. Bu diziyi izlemeseydim, başka sıkıcı bir kore dizisi izleseydim, büyük ihtimalle bırakırdım kore'yi falan :D



Evet dizi hakkında söyleceklerim bunlar. Ha bir de Seo Yi Soon'a acayip sinir olmuştum bazı yerlerde. Hele o ayakkabı konusunda -_- 













İzleyeli uzun zaman olmasına rağmen baya konuşacak şeyim varmış. İyi oldu bu yazıyı yazdığım :)

Okuduğunuz için teşekkürleer! :)


Yorumlar

  1. Dizide en sevdigim karakter avukat choi'di ^^ Bu konuda haklısın her kore blogunda yazısı bulunması gerek dizilerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de sanırım en sevdiğim karakter oydu :D O zamanlar izlerken, o kadar genç gözükmesine çok şaşırmıştım :D

      Sil
    2. Evet çok genç gösteriyordu :D En sevdiğim kısımda tam hatırlayamıyorum ama bir ünlü konuk oyuncu olmuştu da saçma saçma dans hareketleri yapıyordu :D

      Sil
    3. Evet çok genç gösteriyordu :D En sevdiğim kısımda tam hatırlayamıyorum ama bir ünlü konuk oyuncu olmuştu da saçma saçma dans hareketleri yapıyordu :D

      Sil
    4. Evet evet dans ettiği bir yer vardı, resmen ajussi fandı adam ya :D :D Sanırım fanı olduğu kişi de Snsd'den bir kızdı ama o zamanlar hiç kız grubu bilmediğimden adını şu an hatırlayamadım :D
      Şimdi baktım da gerçekten SNSD'denmiş, Sooyoung :)

      Sil
  2. Mimledimmm!! http://gozlukluotaku.blogspot.com/2015/09/garip-sorular-mim-8-sizi-mimledim.html#comment-form

    YanıtlaSil
  3. İlk izlediğim kore dizilerinden biriydi, zaman ne çabuk geçiyor : )
    Benim favorim Jang Dong-Gun, adam benim için en yakışıklı ajusshilerden biri :)
    Güzel bir yazı olmuş teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de ilklerimdendi :) Ben de yazarken "zaman ne çabuk geçmiş ya.." diye düşündüm durdum ^^
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Kiraz mevsimi bunun uyarlamasıydı değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyleydi ama çok farklıydı senaryoları :) Bence en ana noktayı kaçırmışlardı, yani 40lı yaşlarına gelmiş 4 adamın arkadaşlığını :)
      Gerçi ben kiraz mevsimini oturup da bölüm bölüm izlemedim :D Televizyonda denk geldiğim kadarıyla biliyorum :)

      Sil
    2. Zaten tıpatıp aynısı olamaz uyarlamalarda :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya