My Lovely Girl

Bilgiler

Yönetmen: Park Hyung-Ki 
Tür: Romantik 
Bölüm: 16 
Yayınlandığı Kanal: SBS 
Yayın Tarihi: 17 Eylül 2014 - 6 Kasım 2014 
Ülke: Güney Kore 


Oyuncular

Bi Rain - Hyun Wook
Krystal - Yoon Se Na
Kim Myung Soo - Shi Woo
Cha Ye Ryun - Shin Hae Yoon
Kim Jin Woo - Seo Jae Young
Alex Chu - Sung Jin
Park Young Kyu - Lee Jong Ho
Lee Cho Hee - Joo Hong
Park Doo Shik - Sa Gong Chul

Konusu; bir kazada ölmüş eski sevgilisinin kardeşine rastlayan Hyun Wook, ona yardım etmek için elinden geleni yapmaya başlar. Ama beklenilen şekilde Yoon Se Na'cığımız bu kendisine yardım eden ajussi'ye neden kendisine yardım ettiğini bile bilmeden aşık olur...


Dizi hakkında söyleyecek bir şeyim yok gerçekten. Belki izlediğim ilk 20 Kore dizisinden birisi olsa çok sevebilirdim... Ancak izlediğim dizilerin sayısı, yarım bıraktıklarımla birlikte, 100e yaklaştı. Bunu da yarım bırakmamak için çok uğraştım, bütün sahneleri atlaya atlaya izledim. Diziyi açarken kendime işkence ediyor gibiydim ama yarım bırakmaya da gönlüm elvermiyordu.
Yine de öyle ya da böyle bitirdim.


Zaten Rain'i severim, Krystal'i de Heirs'te sevmiştim. Aslında benim Krystal'i sevmem de biraz zorlama bir sevme... Herkes seviyorsa ben neden sevmeyeyim diye düşünüp sevmiştim. Ancak herkesin ortak görüşünün aksine ben Krsystal'i ne güzel ne de sevimli buluyorum, bu dizide daha bir iyi anladım. Ama özellikle kötü duygular da beslemiyorum kendisine karşı. İşini de iyi yapıyor zaten, buna da bir dediğim yok. Sadece gözüme güzel gelmiyor.
Onun dışında Myung Soo'yu çok severim. Infinite'deki bias'ım o olmasa da kendisini yakışıklı ve sempatik bulurum zaman zaman (çoğu zaman :D) Ancak bu dizide hiç yakışıklı değildi :D Şunu daha iyi anladım ki, saç şekli insanı çok değiştirebiliyor. Yine de her zamanki gibi ikinci adamla kızı daha çok uyumlu buldum başlarda, zaten bir süre sonra koyver gitsin dedim yani, zaten sahneleri atlaya atlaya izliyorum...  

Genel olarak yan karakterleri çok sevdim ben, mesela Hyun Wook'un babası, üvey annesi ve şirkette çalışan o adam arasındaki aşk üçgeni çok komikti  Gerçi Lee başkanın bu aşk üçgeninden haberi bile yoktu :D :D
Ve asıl kızımızın arkadaşları Joo Hong'la Gong Chul  Onları School'dan ve Grandpa's Investigative Team'den tanıyoruz. Birbirlerine gerçekten çok uyumlular :) İkisi de çok sevdiğim oyuncular ve bu dizide de çok iyilerdi :) 



Rain'i çok sevdiğimi söylemiş miydim? Adam çok karizmatik ya... Keşke diziyi daha çok severek izleseydim, Rain'e haksızlık yapmışım gibi hissediyorum. Ama yapılabilecek bir şey yok. Diziyi izlerken sıkıldım ve sıradan buldum.
Ancak eminim ki birçok kişi bu diziyi çok sevmiştir. Özellikle benim kadar çok Kore dizisi izlemeyen arkadaşlara tavsiye bile edebilirim :)

Evet yazının sonuna geldik :D
Başka bir yaımda görüşmek üzere :)



Yorumlar

  1. Ay valla ben de bu diziyi çok zor bitirdim. Sırf Myungsoo'yu görüyorum diye sonunu getirdim.O öpücük sahnesi beni çıldırttı, zaten 2. adam olmuş bu çocuk niye o öpücük : ) Çok kızdım çok ! (Anlayacağın benim biasım o ) Onun dışında bence burada da gayet yakışıklı ;D (Konu Infinite birde Myungsoo olunca ben böyle :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öpücük sahnesi beni çıldırtmadı, aksine daha fazlasını istedim, belki bu öpücüklerle her şey değişir dedim (tabi ki değişmeyeceğini bile bile ^^) belki bu salak kızcağız bizim zavallı ve bir yandan da sevimli shi woo'dan hoşlanır dedim ama hoşlanmadı tabi....
      Valla ben myungsoo'yu yakışıklı bulurum normalde ama cidden olmamıştı yani o kadar kısa saç... Yakıştıramadım ona... Tabi zevkler ve renkler tartışılmaz :)

      Sil
    2. Ama zaten olmayacak niçin iffetini kirletiyorlar :) Daha iyi olduğu halleri var tabiki ama her türlü yakışıklı onu demeye getirdim :D Benim favorim en son bad 'deki hali Bad 'in promosyonlarının başında ki hali çok iyiydi "

      Sil
    3. Evet Bad'de bence de iyiydi Myungsoo :) Tabi Woohyun daha iyiydi (ben de biraz woohyun severim de ♥_♥ :D :D)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya