Mim#8 Random Play


Evet gençlik yine bir mimle karşınızdayım :) Bu mimde soruları cevaplarken, her soruda müzik listemizden bir şarkı açıyoruz. Ancak bu şarkıları biz kafamıza göre değil de, telefon kafasına göre yani karışık çaldan açıyor. Ben telefondan yaptım ama illa telefon olmasına gerek yok bu arada :)
Mimi Hayalim Korea dan aldım :)


1. Biri iyi misin diye sorarsa cevabın?
Hi Suhyun - I'm Diffrent
İyi misin ve nasılsın sorularına fit birer cevabım var. "İyi misin"e "Allah'a şükür", "Nasılsın" ve "Naber"e "Yaşıyoruz Allah'a şükür"  


2. Kendini nasıl tanımlarsın ?
Infinite - Man in Love
Uzaktan bakınca içe kapalı, yakına gelince manyak 


3. Bir erkekte hoşlandığın şeyler ne?
Yüzyüzeyken Konuşuruz - Kendi Evimde Deplasmandayım
Kendine güven, mantıklı şakalar, sevimli bir gülümseme :) Bir de kendini beğenmiş olmasın :D


4. Bugün nasıl hissediyorsun?
Infinite - Chaser
Bugün çok garip hissediyorum ya. İçimde kusma hissi yaratan bir heyecan ve bir korku var 


5. Yaşam amacın ne?
SNSD - Run Devil Run
Şimdilik, elimden geldiği kadar iyi bir şekilde yaşamak.


6. Yaşam motton ne?
Beast - Yey
Yapabildiğim kadar, yapamadığım kader! 


7. Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?
Got7 - I Like You
Başkalarının düşüncelerini ben nasıl bilebilirim ki? 


8. Ailen senin hakkında ne düşünür?
Ozan Osmanpaşaoğlu - Ben Böyleyim
Yine başkalarının düşünceleri.... Ama bu sefer şuna eminim şımarık olduğumu düşünüyorlar.  Çünkü bunu söyleyip duruyorlar :D


9. En çok düşündüğün şey nedir?
Jason Mraz- 93 Million Miles
Şu an seçeceğim dersler... Hala karar veremedim 


10. 2+2 ?
Ed Sheeran - She Looks So Perfect(5SOS cover)
"Özgürlük 2+2ye 4 diyebilmektir."

11. En iyi arkadaşın için ne düşünüyorsun?
Teoman - Yağmur
Direk en iyi arkadaşım dediğim biri yok. Bir kaç arkadaşım var, grup gibi :) Hepsini de çok seviyorum, hepsinin hakkında da iyi şeyler düşünüyorum 


12. Hayat hikayen nedir?
Infinite - Last Romeo
Ben sıradan olmaya, göze çarpmamaya çalışan, topluluk önünde konuşma korkusu olan ama gidip de en çok topluluk önünde konuşması gereken mesleklerden birini seçen salak mı salak bir insanım :)


13. Büyüyünce ne olmak isterdin?
Hyung Don feat. G-Dragon - Going to Try
Benim ne olmak istediğim sürekli değişirdi. Ama çok küçükken, hatırlayamayacağım kadar küçükken, bir sürü akrabanın arasında şarkıcı olucam demişim. Annem bir ara sürekli anlatır dururdu :D

14. Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürdün?
Leonard Cohen - Dance Me To The End Of Love
Bilemedim şu an. Çok uzun süredir o tarz şeylerle işim olmadığı için. :D Ama heyecandan herhangi bir şey düşünemezdim heralde, sadece bir tahmin tabi :D

15. Düğününde hangi şarkıyla dans edeceksin?
GOT7 - Like Oh
Şu an bunu düşünmek için hiç bir sebebim yok :D Ama dademin dinlerken düşündüm de, Leonard Cohen - Dance Me To The End Of Love fena değilmiş 

16. Hobin ilgi alanın neler?
Lel feat. Linzy - What My Heart Wants to Say (High School Love On OST)
Dizi izlemek, blog yazmak, resim çizmek :)

17. En büyük korkun nedir?
Miss A - Only You
Yakınımdaki insanlardan birini kaybetmek.


18. En büyük sırrın nedir?
BTS -Danger
En büyük sırrımı da burada söylemek için saklıyordum zaten herkesten...
(Ekleme: sorunun saçmalığından cevabı hiç düşünmemişim, öyle büyük bir sırrım da yok zaten)


19. Şuan ne istiyorsun?
BTS - I Need You
Şu an Jungkook ve Bobby'yle tanışmak istiyorum. Hadi beni tanıştırıııınnn!!! 

20. Arkadaşların hakkında ne düşünüyorsun?
Shinhwa - Sniper
Arkadaşlarım hakkında ne düşündüğümü bir iki soru önce cevapladım :)


Oh be gelebildik sonuna :) Hem sorular baya vardı, hem de soruları hallettikten sonra şarkılara link de buldum baya uzun sürdü yani yazması :) Okurken eğlendiğinizi umut ediyorum :)

Mimi eğer yazmadılarsa,
Yazmak için vakit bulabilirse Kore Günlükleri ne
ve
Tanışmak amacıyla Josei Marmalade e paslıyorum :)
Umarım eğlenerek yazarlar :)

Yorumlar

  1. Güzel olmuş seninki de, eline sağlık :)
    Nedense üst üste hepimizde Last Romeo çıkmış hatta bizim sorularımız bile aynı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Ooo Last Romeo'nun lanetiiii! :D :D :D Şaka bir yana hoş bir rastlantı olmuş aynı sorulara aynı şarkılar :)

      Sil
  2. Merhabaaa :D Mim için teşekkür ederimm en kısa zamanda yazacağım. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da meraba :D
      Merakla bekliyorum senin yazını da :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Beğendiysen seni de mimliyorum o zaman :D sen de yaz :) Umarım keyifle yazarsın :)

      Sil
  4. Çok eğlenceli bir mimmiş okurken ikinci sorunun cevabı çok hoş :D Şarkı seçimleride çok güzel olmuş ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha teşekkürler :D
      Şarkı seçimleri de telefonun becerisi, onun yerine de ben teşekkür edeyim bari :D :D

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya