Mim#7 Garip Sorular


Selamlar gençlik :) Bakınız Lisa bizi mimlemiş tam da burada Eee mimlenmişsek bize de yazmak düşer :)




1. Bu aralar hiç durmadan dinlediğin şarkı var mı yani bağımlılık yapan?

Sürekli dinlemesem de arada bir dinliyorum

Mix&Match izledim de geçenlerde :D SinoSijak da çok iyiydi, onu da dinliyorum :) Hele o goril dansları :D

2. En son ne zaman yaralandın veya başına kötü bir şey geldi?

Bilmiyorum, hatırlamıyorum :D "Başıma kötü bir şey geldi"den kasıt ne, tam bilemedim ama çok şanssız bir insanım... Yani sürekli başıma bir şeyler geliyor :D Gerçi son zamanlarda hakikatten güzel şeyler oldu :) Neyse maşallah diyin de nazar değmesin :)

3. Seni en çok ne kızdırır (sanalda/gerçekte)

Sanalda beni çok fazla kızdıran bir şey yok.. Sadece insanların anonim olmasına dayanarak, diğer kişiler hakkında kolayca sert yorumlar yapabilmesi beni sinir ediyor.


4. En son ne zaman bir şeyi izlerken veya yaşarken duygulandın ve ağladın?

Mix & Match'i izledim bir iki gün önce. İzlerken ağlamış mıydım ya? Tam hatırlayamadım şu an :D Ama ben her şeye ağlarım yani son izlediğim dizide de elbet ağlamışımdır mesela :)

5. Kendini 3 kelime ile tanımla.

tık tık

6. Evde boş boş otururken ne yaparsın?!

Evde boş boş oturmak mı?  Ben hayatta evde boş boş oturmam...
EVDE HAYAT VAAARR!!!


7. En sevdiğin blogger kim?

Beni blog açmaya özendirecek kadar güzel bir blogu olan, yorumlarımı hiçbir zaman görmezden gelmeyecek kadar iyi bir insan olan ve benim kendisini sevdiğim kadar beni sevdiğini düşündüğüm Kore Günlükleri :) Keşke blogunu eskiden olduğu gibi sürekli güncellese de ben de sürekli yorum yapsam :)

8. Hayatta en çok neyi seversin?

Bilmiyorum. Bu kadar kolay bir soruya verecek bir cevap bulamadım. Kusura bakmayın :)

9. Diyelim ki sen suçsuz yere suçlanıyorsun.Onlara ne dersin?

Kendimi temize çıkartmaya çalışırım. Bazen o kadar abartıyorum ki bu konuyu... Sanırım en nefret ettiğim şey, suçsuz yere suçlanmak, yanlış anlaşılmak....


Mimi okuyan, yazmak isteyen herkese paslıyorum :) (Eğer yazmak isterseniz, buraya isminizi de ekleyebilirim :) )

Yorumlar

  1. Çook teşekkürler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni mimlediğin için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Ahh canım güzel düşüncelerin için masıl mahçup oldum bilemezsin.^^ Hiç görmemiş hiç sesini duymamış olmama rağmen gerçekten çok sevdiğim bir çingumsun benim. O uzun uzun yorumlarını bende çok özledim. Eski günlerimize dönmek için bi çılgınlık yapıp şu işi bırakmayı çok istiyorum ama çalışmak zorundayım. :( Bilgisayarımı, bir dergide çalışır gibi özenle dizileri inceleyip uzun uzun onlar hakkında yazmayı ve altında senin yorumlarını görmeyi çok ama çok özledim. Dilerim o günleri ucundan da olsa yakalamayı nasip eder inşallah Allah.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye mahçup oldun? Mutlu ol, mahçup olma :) Benim için de aynı şekilde, sen de benim çok sevdiğim bir çingumsun :) Belki bir gün yüzyüze de görüşürüz belli mi olur? :D :)
      Ben de senin yazılarına uzun uzun yorum yapmayı, bol bol muhabbet etmeyi özledim :) Allah işinde, çalışmanda kolaylık versin çingu, belki şu an yapamıyoruz ama dediğin gibi inşallah bir gün ucundan da olsa yakalarız :)
      Bu arada gördün mü bilmiyorum ama seni mimledim :) http://bulanikbeynindunyasi.blogspot.com/2015/09/mim8-random-play.html
      Vakit bulursan ve yazmak istersen :)

      Sil
    2. Şimdi gördüm canım... Uzun süredir mim yazmamıştım teşekkür ederim hemen gidiyorum yazmaya. yeteri kadar geç kaldım sanırım^^.

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya