Yaz Bitti :(



Yaz bitiyor, okulların açılma günü yaklaştıkça yaklaşıyor...
Evet gençlik eylüle girdik artık, yavaş yavaş mayolar kaldırılıp okul üniformaları ortaya çıkıyor. Ve artık -malesef ki- bloga daha az girmeye başlayacağız çoğumuz :( (Özellikle benGerçi birçoğunuzun okulu 28inde başlıyor. Ancak ne yazık ki, bizim rektörümüz bize acımadı ve derslerin başlama tarihini ileri almadı, yani 14 eylülde başlıyor ızdırabım.
Bir yandan okulu özledim ama özlemenin kat kat fazlası da korkuyorum. Yeni dönemin yeni hocaları, yeni dersleri, yeni insanları... Umudum geçen yılkinden daha fazla zorlanmamak üstüne ama o kadar belli ki daha çok zorlanacağım... Korkum da bu zorluğu bildiğimden kaynaklanıyor işte. Daha derslerimi de seçmedim, gerçekten hangi dersleri seçmem gerektiğini bilmiyorum... Geçen yıl hiç seçmeli dersimiz yoktu her şey belliydi. Şimdi hangi ders daha kolay olur diye artılar eksiler tablosu çıkartmaktan beynim manyağa döndü :(

Bir de yaz boyu hiçbir şey yapmadım bölümümle alakalı. Dizi izledim, blog yazdım, eskiz çizdim, bu kadar. Başka ne yaptım diye düşündüm baya ama... Yok yani başka hiçbir şey yapmadım. Her yıla göre bu yıl daha çok görüştüm arkadaşlarımla çünkü yıl boyu birbirimizi görememiştik, üniversite yüzünden farklı farklı şehirlerdeydik. Ama yine de yetmedi bana o kadarı. Çünkü bir zamanlar haftanın 7 günü görüştüğüm insanları yılda 5,6 kez görmek yetmiyor yani, hep bir eksik kalıyor, muhabbetler hiç tamamlanmıyor... Ya da uzun süredir görüşmediğimiz için bazen o muhabbetler tıkanıyor.

Aslında şimdi dönüp geriye baktığımda, birçok yaza göre daha çok şey yapmışım gibi geliyor. Daha çok gezdim, istediğim gibi dizi izledim, blog yazarken de çok keyif aldım. Yani hep hoşuma giden şeyler yaptım. Daha fazla kitap okuyup, daha fazla eskiz çizseydim keşke diyorum ama o kadar da kötü değildi durumum sanki.

Evet gençlik, sizler neler yaptınız yazın? Denize girdiniz mi, instagrama denizli-kitaplı fotolarınızı attınız mı bakalım? :) Ya da gezilere gittiniz mi, yurtdışı-yurtiçi? Mandala yaptınız mı veya, ki kendisi bu yazın en popüler aktivitelerindendi. :D Siz de yorumlara yazın, bakalım neler yapmışsınız? :)


Yorumlar

  1. Bizim okul da 14 Eylül açılıyor ama ben 15 gidiyorum 8) Okulumu özledim,arkadaşlarımı özledim..Ama yinede o ürkütücü sınavlar,sözlüler korkunç.Umarım bu yıl daha iyi çalışırız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de finaller, sunumlar, jüriler korkunç... T_T Ama yapacak bir şey yok; dediğin gibi, umarım bu yıl daha çok çalışırız :)

      Sil
    2. Bu arada kaça geçtiğini sora bilir miyim? :)

      Sil
    3. 2. sınıfa geçtim ^^ Sen kaçıncı sınıfsın? :)

      Sil
    4. Lise 2 mi *-*"

      Sil
    5. hayır canım üniversiteye gidiyorum ben :)

      Sil
    6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. 2 yazi yazip silen benim dramim :( 2 kez yorum yazdim 1.iyi olmadi 2.de 1.aynisiydi o yuzden yeniden toparliyim yaziyorum :D Ben de 6.sinifa gecdim.O zaman sen benim ablamsin ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazmıştın çok merak ettim şimdi :D
      oo 6. sınıf mı? :) haha tabi istersen ablan olabilirim :D
      (ben de ilk yaptığım yorumu sildim :D çok anlaşılmaz yazmışım diye :D)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya