İnsanı Deli Eden Kablolar



Hepimizin gıcık olduğu sorunlardandır bence kablolar, birbirine karışırlar, birini çekersin hepsi gelir, yanlışlıkla çıkmaması gereken kablo yerinden oynar falan. Ben mesela o kadar sinir oluyorum ki, odamdaki kabloların hepsini abimin odasına gönderdim :D Şu an odamda sadece laptop'um var ve modemde dahil bütün bol kablolu şeyler abimin odasında :D

Peki neden durduk yerde kablolardan bahsediyorum?
Geçenlerde bir tasarım sitesinde gördüm, kabloları evin iç tasarımının bir parçası haline getirmişlerdi. Ben de biraz daha bakayım falan derken; google amcamıza sordum neler varmış, kablolarımız göze nasıl daha güzel gelebilirmiş?  Ee tabi o kadar bakınmışken, bunları sizinle de paylaşmak istedim :) Biliyorum benim blogum asya üzerine ama açık konuşalım, hepimiz tasarımdan hoşlanıyoruz değil mi? 

O zaman bakalım bu kablolar nasıl evin duvarlarını daha cazibeli hale getirmiş? :)












 Ben bunu pek beğenmedim gerçi ama :D







Üstteki gibi sevimli kablolar için bunlardan alıp kullanabilirsiniz :) Ben bunları aliexpress'te gördüm ama eminim birçok ev eşyası satan yerde bu tarz şeyler vardır :)
Bu da mouse, kulaklık gibi araçların kablolarının birbirine dolanmaması için iyi bir yöntem değil mi :)

Evet biraz fazla resimli bir yazı oldu, azaltmaya çalıştım ancak kıyamadım resimlere; hepsi çok hoşuma gitti :D Umarım sizin de hoşunuza gitmiştir. Okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Başka bir yazımda görüşmek üzere :)

Yorumlar

  1. 1.kablolar 2.telefon kullaklığı bunlara başka çareler bulunmalı bence.Tamam göze hitap ediyor da her evde de estetik sanatsal şeyler çıkmıyor bea!Mesela benim kablolar tam cinnetlik. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O telefon kulaklıkları zaten öldürüyor beni, birbirine karışmış taraflarını çözeyim derken kulaklığı bozuyorum hep :(
      Bizim evdekiler de cinnetlik.. Hele temizlik yaparken daha bir sinir oluyor insan :D

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya