Gereksiz Muhabbetler#4 Çizimler

Arkadaşlar anlamışsınızdır belki ben çizim yapmayı çok severim. Bu severek yaptığım çizimlerimi başta burada paylaşmayı düşündüm -ki hala düşünüyorum bu konuyu- daha sonrasındaysa bu bloguma bir instagram hesabı açtım BulanıkBeyin . Çizdiğim eskiz tarzı şeylerin fotoğrafını çekip buraya atıyorum :) Merak ederseniz arada bakabilirsiniz :) Okul döneminde blogdansa daha çok orada takılırım gibi geldiği için bu postu hazırladım. Takip ederseniz sevinirim :)
Not: bu hesaptaki çizim olan-olmayan fotoğrafların hepsi bana aittir(Tabi ki ünlülerinki hariç), hepsini kendi elceğizlerimle çizdim-çektim :D
Yani bir çalınma durumu olursa gerçekten üzülürüm, o yüzden dikkat edelim lütfen o konuya :)

Bulanık Beyin (@bulanikbeyin) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

Yorumlar

  1. ne kadar güzel. benim hiç yeteneğim yoktur çizim konusunda böyle görünce kıskanıyorum ne yalan söyleyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok iyi değilim aslında ne yalan söyleyeyim :)
      Çizimde iyi olabilmek için bol bol çizim yapmak lazım, ben de bol bol çizmeye çalışıyorum işte :)

      Sil
  2. başta Haruhi olmak üzere çizimlerine bayıldım! belki de en sevdiğim animeler arasında olduğundan bu denli sevmişimdir. fakat, yok... çizim gerçekten başarılı. hıı. hıı bence onun etkisi büyük. aksi takdir de insan sevdiği bir şeye toz kondurmaz değil mi. yahut belki bu konu da ben öyleyimdir. bu nedenle sayfayı açtığım gibi Haruhi'yi gördüğüm an "hoha, ouran highschool sever, dahası haruki!" diye tepki verip, gözlerim honey sempai'yi aramıştı lakin TARDIS'i görünce yine bir DW sevdası sardı. çizim yapmayı seven biriyimdir, hatta çantam da mini bir eskiz defteri taşırım, ne ara canım sıkılırsa saçma dahi olsa bir şeyler karalarım. bu yönde bir yazı görünce gevezeliğim tuttu birazcık. instagram hesabı kullansaydım, samimiyim şu an takip et buttonuna basmıştım. gerçi açsam mı acaba demiyor değilim, zira inan ki bilgisayarın sık kullananlarının çoğunda sevdiğim mangakaların instagram hesapları dolu. umarım çizimlerini daha çok görürüz, şahsen ben görmek isterim. ^^ ellerine ve emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doctor Who, Ouran High School Host Club, çizim yapmak... Benzer zevklerimiz olmasına sevindim :)
      Eskiz defterin olması çok hoşuma gitti, ben mimarlık okumaya başlayana kadar çizimlerimi kareli ders defterlerime çiziyordum (Hala yapıyorum da :D :D Neyse karıştırmayalım orayı :D ) Ama eskiz defteri olunca insanın çizesi daha çok geliyor :) Senin çizimlerini de çok merak ettim :)
      Bence sen de açmalısın bir instagram hesabı, sen de paylaşırsın o eskiz defterindeki çizimlerini :) Açarsan bana haber ver de hemen seni takip edeyim ^^ :)
      Not: Yaa Honey ve Haruhi çok tatlı değil mi???!!!! :D :D :D Sanırım en sevdiğim anime Ouran High School ya :D

      Sil
    2. Ahaha kesinlikle! Honey sempai gerçekte var olsa Mori sempai elimden alamazdı büyük ihtimal. alksdjaf Haruhi desen Honey sempai'den farkı yok. İkizler ile olan ilişkilerine bayılıyorum, özellikle bir bölümde kurabiye sahnesi vardı, beni bitirmişti o an Tamaki'nin bakışı filan. dfgjah Ayrıca açarsam mutlaka ses ederim, ses etmeyi es geç zaten sayfa da River beğendi yazısı filan yazarsa "ahaa Riv'de gelmiş" dersin.

      Sil
    3. Ayy hangi kurabiye sahnesi ya, hatırlayamadım :( Şimdi meraktan bütün bölümleri tekrar izlicem (4. Kez) :D
      Tamam o zaman, instagram açmanı bekliyor olacağım :) :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya