Runway Cop / Dedective Cha

 

  Dün izledim... ve gerçekten beğendim :)
  Öncelikle konusundan bahsedeyim birazcık; bir polisin gizli görev için manken olması anlatılıyor. Tabi bu polisimiz normal bir polis değil, çirkin, pis, pasaklı...
Hatta normal hayatta görsek "Aman yanıma yaklaşmasın!" diyeceğimiz türde biri :D Benim en sevdiğim konulardan biri de; çirkini güzelleştirmeye çalışmadır :D Her ne kadar aşama aşama değil de bir anda değişse de, pek bir gerçekçiliği olmasa da, çok eğlenceli bir filmdi.
  Oyunculuklar hakında da; şahsen ben Kang Ji Hwan'ın oyunculuğunu çok beğendim :) Diğerlerininki de fena değildi :)
  Biraz gülmek isteyen, olayın pek de olmayan gerçekçiliğine çok takılmayan herkese tavsiye ederim. :)

Ay bir de burda güya süslenmişti :D 


Spoiler'e geçmek gerekirse; bu seferlik olayların normal dizilişine uymayıp sondan başlamak istiyorum. Son sahnedeki öpüşmeden :D :D





   Kabul ediyorum bu Kang Ji Hwan Ajussi çok karizmatikmiş. Yalnız kızı bir anda çevirip öptü ya.... Neyse daha fazla konuşamicam



Ne yalan söyliyim oyuncuların hiç birini tanımıyordum   Ve şu ortadaki mankenimizi baya bir beğenmiş olmama rağmen Kim Sun Ho ve şu sağ taraftaki kız gibi takılan tipi hiç sevemedim. Tamam sonunda Kim Sun Ho da masum çıktı kötü adama ilaç içirdi felan ama (bu arada ilaç içtikleri kısımlar çok komikti ya :D :D ) yine de sevemedim işte :)


   Hala inanmıyorum alttaki resimdeki ile üstteki resimdekinin aynı varlık olduğuna :D








  Burda koptum ya :D

Oyuncular

KANG Ji-hwan / CHA CHUL-SOO
























SUNG Yu-ri / KO YOUNG-JAE
























LEE Soo-hyuk / SUN-HO
























KIM Young-kwang / SEUNG-WOO

























--------------------------------------------------------------------------------------
BulanıkBeyin'in bir yazısının daha sonuna geldik dostlar :)
Şu sıralar çok fazla yazı yazamıyorum bunun sebebi; sınava hazırlanıyor olmamdır
Ama acayip bir şekilde Kore filmlerine taktım
Ve bunlardan biri hakkında yazmazsam olmazdı....
Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim :)
Bu arada herkese İyi Bayramlar!.....




Yorumlar

  1. Wufuu anemm güzel olmuş abllaaa :D :D :D
    Böhüü evett ablamm sınava hazırlanıyorrr :((( Fithghing!! <3<3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım, beğenmene sevindim :)
      Sizin fighting'leriniz ayakta tutuyor beni <3<3 :D

      Sil
  2. "Galiba paten kayarken işeyen yeni bir sapık ortaya çıkmış." benimde koptuğum bir sahneydi.:D
    Çok özel bir film olmasa da eğlencesi ve Kang Ji Hwan için izlenmesi gereken bir film. Ahh~ ne karizmadir Civan'ım.:D Sen bir de onu Capital Scandal ve Hong Gil Dong da izle.. Oyunculuğu da karizması kadar müthiş...:D Ama sınavdan sonra izle sen.:) Fighting çincum.. az kaldı.^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senden aldım zaten resmi :D hakkını helal et çingu :D ama gerçekten baya güldüm o sahnede :D

      Artık sınavdan sonra inşallah :) Zaten sınavdan sonrası için hem bi arkadaşa hem de kendime bir liste hazırlıyorum birlikte k-drama festivali yapıcaz :D :D Bir önceki yorumda da dediğim gibi; sizin fightingleriniz ayakta tutuyor beni :) İnşallah çabucak biter de çabucak kurtulurum şu dertten ^_^

      Sil
    2. Helal olsun ne demek.. Çingu olmak paylaşmak demek...^^

      Oo festival mi? Bende katılmak isterdim ama sanırım ögg geldi bana Kdramalardan..:D Eskisi gibi bağlanamıyorum. Yinede izlemeye devam.:)
      Umarım festivalini blogunda bizimle de paylaşırsın.:)) Beklemedeyim şimdiden.:)

      Sil
    3. "Helal olsun ne demek..
      Çingu olmak paylaşmak demek..."
      hehe sanki bi şeyin sloganı gibi olmuş :D teşekkür ederim bu arada :)

      ben katılmanı isterdim festivalimize ancak, büyük ihtimalle senin daha önce izlediğin şeyleri izleriz biz iki çömez :D zaten ben çömezim, arkadaşım daha da çömez :D bi tek ben tabletle okula götürmüştüm o zaman boys over flowers'ı izledi, bir de ben çooooo...ook ısrar ettim diye yazın heartstrings'le secret garden'ı izledi :) yani daha bizim alacak çok yolumuz var :D

      inşallah burda da estiririm o festival havasını günü gelince :) ama daha çok var o günlere... :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya