Gereksiz Muhabbetler#3 Fikirler Vesaire


Bir kaç saat önce -aslında bunu yayınladığımdan bir kaç gün önce yazdım bu yazıyı o yüzden bir kaç gün önce- yazasım tuttu, kendim hakkında kendimle konuşasım... Blogda taslak olarak yazdım aklıma gelenleri. Zaten yazacak başka bir yerim yok. Hem sıkıcı olmazsa belki burada da paylaşırım dedim. Ama çok uzun ve çok bunalımlı bir yazı oldu... Ayrıca düşüncelerimden pişman da oldum biraz, sanırım. Kısaca okumak isteyeceğiniz bir yazı değildi... Yine de o kadar yazmışken, en azından yazımın sonunu sizlerle paylaşmak istedim :)


"...Ve biliyorum bundan iki, üç yıl sonra da şu anki hallerime güleceğim...

İnsanın olgunlaşması bitmiyor vesselam...

Hepinize tavsiyem, özellikle bu yıl üniversite sınavına gireceklere; kendinden emin olamazsın... İlkokuldan beri tıp istiyorsan bile aklın başka yerlere kayabilir. Stresini bir an olsun bir kenara bırak ve hayal et! Kendini en çok nerede mutlu hissederdin? En çok ne iş yaparak hayatını geçindirmek mideni bulandırmazdı? (Çünkü kendini en çok nerede mutlu hissederdin sorusuna cevabı olmayan benim gibi insanlar da var :D )

Sonuçta hepimiz doktor, hepimiz mühendis olamayız arkadaşlar. Belki de siz bir yazar veya internetten satış yapan bir sitenin sahibi olacaksınız. Bilemeyiz, belki de bir ressam ya da bir şair... Belki de daha keşfetmediğiniz ne cevherler var içinizde :) Hayal gücünüzü iyi kullanın ve hayallerinizi kalbinizle şekillendirin :) Öğretmenlerinizin size dayattığı şeylerle değil :)"


Umarım bu post birilerinin kalbine dokunur, birilerinin mantığına uyar :)

Başka bir yazımda görüşmek üzere


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dhoom 3

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya