Adolescence Medley


Bilgiler
Tür: Okul-Romantik- Komedi 
Bölüm sayısı: 4 
Kanal: KBS2 
Başlama tarihi: 10 Temmuz 2013 


Oyuncular

Kwak Dong Yun - Choi Jung Woo 
Baek Sung Hyun - Yetişkin Choi Jung Woo 
Lee Se Young - Yang Ah Young 
Kwak Jung Wook - Im Duk Won 
Choi Tae Joon - Lee Yuk Ho 
Park Jung Min - Shin Young Bok 
Bae Noo Ri - Jang Hyun Jin 
Yoon Park - Lee Won Il 
Jung In Ki - Jung Woo'nun babası

Konusu; Choi Jung Woo ailesinin işi yüzünden küçüklüğünden beri sürekli okul değiştiren bir gençtir. Yine yeni bir okula gelmiştir. Tekrardan taşınacağını bildiği için kimseye karışmamaya kimseyle arkadaşlık kurmamaya çalışmasına rağmen, bir gün dayanamaz ve sıra arkadaşına zorbalık yapan çocuğa kafa tutar. Yalnız bazı yanlış anlaşılmalar sonucu okulun en kokutucu kişisine kafa tutmuş gibi gözükür. Artık onunla kavga etmesi gerekmektedir. Tam o sırada Jung Woo ailesinden tekrar taşınacakları haberini alır. Ve artık herşeyi koyver gitsin moduna almıştır, sinir olduğu sınıf başkanına artık kendisini rahat bıraksın diye çıkma teklifi eder; ve kavga işine de gün ayarlar, taşınacakları günden sonraki günü. Ancak büyük bir sorun vardır, ailesi çocukları için taşınmaktan vazgeçmiştir ve sınıf başkanı çıkma teklifini kabul eder! 




Biliyorum konuyu anlatırken bütün diziyi anlattım ama nasıl kısa keseceğimi bilemedim. Buradaki başrol Kwak Dong Yun'u başka yerlerden de biliyorum ve seviyorum, oyunculuğunun da iyi olduğunu düşünüyorum. Burdaki karakterini de başta sinir bozucu bulsam da sonradan sevdim. Diziyi hastanede yatarken izlemiştim. (Aslında şimdi baktım da baya uzun zaman olmuş izleyeli :D)  Hastanenin o boğucu ortamından uzaklaştırmıştı beni, baya mutlu etmişti. Sevimli, mini minnacık bir diziydi. :)
Lee Se Young'u da burada fark ettim ilk olarak. Oyunculuğunu beğendim :) Karakteri de çok sevimliydi :)






Dizi hakkında daha neler diyebilirim bilmiyorum, çünkü izleyeli çok fazla zaman oldu. Bence izlenmesi gereken bir yapımdı. İkinci adamın ilk adamdan kat kat daha karizmatik, kat kat daha yakışıklı olduğu, ama yine de birinci adamı daha çok sevebileceğimiz bir diziydi. :)




Hee bir de Jongcuğumuz konuk oyuncu olarak gelmişti diziye, başrol kızımızın abisi olaraktan :) Jongcuğumuz derken; CNBlue'dan Lee Jong Hyun'dan bahsediyorum tabi ki :D Kendisini görünce biraz mutlu oldum tabi :D


Infinite'den Sungyeol de diziye konuk oyuncu olarak gelmişti ancak rolünü tam hatırlayamıyorum ya :D Başkan'a mı asılmıştı, napmıştı?.. :D :D Hatırlayamıyorum cidden :)







Böyle minnak, sevimli bir diziydi işte :) Dediğim gibi diziyi izleyeli baya bir zaman olduğundan, yaklaşık 8 ay kadar, çok ayrıntılarıyla hatırlayamadım diziyi. Ama hatırladığım kadarıyla, çok sevmiştim. :) Herkese tavsiye ederim :)

Başka bir yazımda görüşmek üzere :)

Yorumlar

  1. Şu başroldeki çocuk çok yetenekli..Modern Farmer'dan tanıyorum bende..Merak ettim diziyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de yetenekli bulutorum kendisini :)
      Bence izle, zaten minnak bir dizi hemen bitiyor ^^

      Sil
  2. Merhabalar. Blogları gezerken buldum blogunu çokk sevimliii. Daha detaylı inceleyeceğim. :) İsmim Ela bu arada. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraba, hoşgeldin sefalar getirdin Ela :) İyi ki buldun blogumu :)
      Her zaman yorumlarını bekliyor olacağım :D

      Sil
    2. Ben de öyle düşünüyorum iyi ki bulmuşum. Her zaman ve bol bol yorum yapacağım :)))

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya