Twenty


Bilgiler 

Yönetmen: Lee Byung Hun
Yazar: Lee Byung Hun
Yapımcı: Jeong Hoon Tak
Tür: Romantik - Komedi - Gençlik
Yayın Tarihi: 2015 Mart
Süre: 115 dk
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore

Oyuncular

Kim Woo Bin - Chi Ho
Lee Joon Ho - Dong Woo
Kang Ha Neul - Gyung Jae
Jung So Min - So Min
Lee Yoo Bi - So Hee
Min Hyo Rin - Jin Joo
Jung Joo Yeon - Eun Hye

Konusu; lisede aynı kızdan hoşlanmalarıyla arkadaş olmaya başlayan 3 gencin liseden sonraki yolları. Bu üçlünün hayatta neler yaşadıkları eğlenceli bir şekilde anlatılıyor.



Filmi çok sevdim. Biraz ayıp yerleri vardı. (Haha ayıptan başka sözcük bulamadım tanımlayabilmek için :D ) Her neyse, o kısımları da -açık konuşmak gerekirse- gençliğin gerçekleri yani yapacak bir şey yok... :D

Film hakkında çok fazla konuşmak istemiyorum. Üstüne diyecek pek fazla lafım yok çünkü :)


















Bu üç başrol oyuncusunu da, karakterlerini de çok sevdim. Özellikle arkadaşlıklarını ve aralarındaki muhabbeti acayip sevdim. Woo Bin'in o umursamaz tavırlarına, Ha Neul'ın saçma salak hallerine ve Junho'nun sonlardaki iğrenç ofis çalışanı saçına bayıldım.  Keşke bu üçlü bir dizi çekse de doya doya izlesek :)

Sadece sonunda şöyle düşündüm... Başı vardı ama sonu yoktu, sanki üç gencin hayatındaki bir zaman dilimi anlatılmıştı :) Ama sonra Dong Woo'nun en sonda söylediği şey ve kararan ekranın yeniden renklenmesi, sonunda konuştukları şeyler... O an dedim yani "tamam film bitti". :D O sahne olmasaydı gerçekten sanki bir şeyler eksik kalmış gibi olacaktı :) Ve ikinci filmin gelmesini bile bekleyebilirdim. :D Ama sanki o sahne bir nokta gibiydi. :) Önemsiz küçük bir şeydi ama sona gelindiğinin de göstergesiydi.


İzlemeyen herkese tavsiye ederim :) Umarım siz de beğenirsiniz :) 

O sırada replik çıkartacak bir bilgisayarda değildim o yüzden çıkartamadım, şu anda da filmi tekrar izleyip replik çıkarmam gereken yerleri bulmaya üşendim :D Ama filmde en sevdiğim repliklerden birini de paylaşmak istedim :) O yüzden resimsiz olarak sizle paylaşayım :)

(Chi Ho'nun hayatlarının sadece kadın erkek ilişkisine kafa yormaktan ibaret olmadığını göstermeye çalıştığı sıralar :D )
(Chi Ho)-Son zamanlarda izlediğim filmlerin çoğuna göre gençler her zaman intihar ediyor. (Dong Woo'ya) İntihar etmelisin!
(Dong Woo)-İntihar edemem. Daha yeni parttime işimden maaşımı aldım.

Ayrıca bu dövüş sahnesi de muhteşemdi :D

Fragmanını da koyalım da izlemek isteyenlere daha iyi bir fikir versin :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya