Kamisama Hajimemashita

Animenin Adı: Kamisama Hajimemashita
Türkçe Adı: Tanrılığa Başladım, Tanrı'nın Öpücüğü
Diğer Adları: Kami-sama Hajimemashita, Kami-sama Kiss, Kamisama Kiss
Türü: Romantik, fantastik
Bölüm Sayısı: 13


Konusu: Evsiz kalmış bir liseli kız, gece gece nereye gideceğini ne yapacağını düşünürken köpekten korkup ağaca çıkan bir adamı görür ve ona yardım eder. Adamsa onun evsiz kaldığını duyunca, ona kendisinin uzun zamandır gitmediği evinde kalabileceğini söyler ve kızı alnından öperek onu bölge tanrısı yapar.
Kız ancak adamın evine yani tapınağa gittiğinde bölge tanrısı olduğunu fark eder. 
Ama tapınağın hizmetçisi tilki Tomoe insan bir tanrıyı kabul etmekte biraz zorlanır.



Çok uzun zamandır anime izlemiyordum. İyi ki bu animeyi bulmuşum :) İzlerken fark ettim anime izlemeyi ne kadar özlediğimi :)
Karakterler konusunda, Tomoe'yi çok sevdim ama Mizuki'yi daha çok sevdim sanırım ben :) Kurame de çok eğlenceli bir karakterdi :D
Ayrıca dizide geçen bütün tanrılar çok komikti :)

Nanami tam bir saf liseli kız resmen... Çok sevimli, çok saf bir kızımız kendisi yalnız o sevimliliğinin yanında tam bir cengaverliği de yok değil... Korksa da korkusunun üzerine yürüyen, kaçsa da geri dönüp yüzleşen bir sevimli Naname :)



Dizide en sevdiğim, en eğlendiğim bölümler, Tomoe'nin Nanami yerine okula gittiği bölüm ve Tomoe'nin minnak bir çocuk olduğu bölümdü :)




Böyle bir animeydi işte Kamisama Hajimameshita... İzlemeyenlere kesinlikle tavsiye ederim :) Ben de bir ik güne ikinci sezonuna başlicam. Çok merak ediyorum, bakalım neler olucak? :)


               




Yorumlar

  1. Kesinlikle harika bir anime. Severek izlemiştim her iki sezonu. İkinci sezondan sonra mangasına başlamıştım, olayların bir kısmı düşündüğüm gibi gelişmişti. (Naomi'nin geçmişine yönelik) Yalnız Tomoe'nin Naomi'nin kılığına girdiği vakitler kahkaha atmıştım resmen. Hele bir bölümü vardı, OVA tarzındaydı, sanırım ikinci sezon ile bağdaşık olması lazım, şimdi animeden sonra bir yığın başka yapıya başladığımdan tam emin olamadım. Kurama, Tomoe ve Mizuki üçü toplaşıp sake gecesi düzenlemişlerdi, OVA olduğundan kısaydı ama feci eğlenmiştim. Yalnız Mizuki'yi ne yalan diyeyim, Tomoe'den daha bir seviyorum. Yalnız bol spoilerlı bir yorum atacaktım az daha, sevdiğim yapımları görünce kendime mani olamıyorum, birazcık çenem vuruyor. Son anda kırmızı kart görmüşçesine durdum. Böyle harika animeleri paylaştığın için teşekkür ederim. Görünce yeniden seyredesim gelmedi değil. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OVA ne desem, linç etmezsiniz di mi beni? :) :D Ben de Mizuki'yi daha bir sevdim sanki... Ama Tomoe'yi de çok seviyorum yani :) Aralarında seçim yapamadım şu an :)
      Ay ben de yorumunu okurken korktum spoiler var diye, acayip tedbirli başladım okumaya :D :D
      Zaten ben ikinci sezona başladım, onunla alakalı yazı yazdığımda bu sefer içinde tuttuklarını dökersin rahat rahat :)
      Asıl ben böyle güzel bir yorum yaptığın için teşekkür ederim :) :)

      Sil
    2. Tomoe'nin geçmişi dokunaklı, gerçi Mizuki'nin az mıydı? Mizuki, sevgi pıtırcığı iken Tomoe biraz daha içine kapanık, duygularını Mizuki'ye oranla içinde yaşıyor yada zor belli ediyor. Fakat onun da o yönü güzel ya. Ehem. Ben daha fazla sayfanı istila altında tutmadan ufaktan izninizi rica edip başka bir güzel yazınızda kapınızı çalmak üzere ayrılıyorum efenim. Ayrıca ben bu hoş animeyi bu denli güzel anlatım eşliğinde sunduğun için teşekkür ederim ki, samimiyim sabah evden çıkmadan evvel bir bölüm açıp şöyle bir baktım. ^^

      Sil
    3. Evet sanırım Tomoe'nin çekiciliği de bu :)
      İstediğin kadar istila altında tutabilirsin... :) Zaten kimse yorum falan yapmayınca kendi kendime konuşuyormuş gibi hissediyorum burda :(
      Neyse ben de tekrardan, yorum yaptığın için teşekkür ederim :) :)

      Sil
  2. Kamisama Hajimemashita benimde en sevdiğim animelerden biri. İkinci sezon başladığında "ilk sezonu unutmuşum yav" yalanı, çok özlediğim hissi ile tekrar bir çırpıda ve yine aynı beğeni ile tekrar izlediğim, ikinci sezonu hastalık takip etmeme rağmen beni her yeni bölümünde içine çeken üstelik her hafta yeni bölümü izlemeden önce bir önceki bölümü tekrar izlediğim, özetle izleyip izleyip doyamadığım bir anime benim için. Tomoe benim için number one. Tüm karakterleri hatta Jiroyu bile sevdiğim şahane bir yapım.
    Yine ortak noktada buluştuk çingum özetle. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ikinci sezonu yeni izledim. Zaten kısacık iki güne bitiyor :( izlerken kendimi tutmaya çalışmalar, artık bırakayım yoksa hemen bitcek demeler... Tabi pek işe yaramadı hemen bitti anime :( Mangasına baktım biraz da... Anime gibi anlaşılır değil, heralde baya fantastik olduğundan :)
      Ben de bütün karakterleri sevdim :) Her zaman ortak noktlarda buluşalım inşallah çingu :) :)

      Sil
  3. Kesinlikle izlicem ^^-^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya