Youtube'da Bir Mimar


Evet gençlik bugün de karşınıza; mimarlık okuyan bir youtuber'la eykeyey (bakınız aka : Also Known As) Ağır Mimar'la alakalı bir yazıyla çıkıyorum. Kendisi benim takip ettiğim tek youtuber. Zaten Youtube'da bu arkadaşı bulmadan öncesinde de birilerini takip etmişliğim yok pek. Bir tek Ryan Higa'ya sarmıştım bir aralar  Neyse efendim konumuz o değil sonuçta. :D



Bu hesabı da nasıl bulduğumu tam hatırlamıyorum ama sanırım şöyle oldu, ben youtube'a mimarlık yazdım arattım karşıma da bu arkadaşımız çıktı. :D (Bu arada geçenlerde fark ettim daha önce hiç bahsetmemişim ben mimarlık okuyorum :D :D )



Kısaca bahsetmek gerekirse, türlü türlü konuları maddeler halinde ve eğlenceli bir şekilde açıklayan videolar çekiyor. Ben de izlerken eğleniyorum :)
Videolar az biraz amatörce duruyor; ama sanırım samimiyeti de buradan geliyor. Zaten kendisinin temasının da bu olduğunu düşünüyorum :)
Yalnız tek dileğim var kendisinden (mutlu ol yeteeer! asdlsfkjg değil tabiki :D ), lütfen maddeleri numaralandırırken; yani birinci madde, ikinci madde diye bağırırken herhangi bir şeyler göstermek yerine şekli o sayıya benzeyen şeyler göstersin, ya da gösterdiği şeyden o sayıda olsun.Yani mesela ikinci maddeyi söylüyor elinde de uhu kutusu tutacak o zaman iki tane tutsun; 3.de üç tane tutsun falan gibi :D Bana öyle daha iyi olur gibi geldi yani  Neyse, tabi onun da kendi bileceği iş şimdi, ben karışmayayım 

Şimdi bu yazıya bir iki tane de video eklemek gerek di mi? :)

Tabi ki direk mimarlıkla alakalı videolara atladım ben :D

Evet üzerimize küçük t cetvelleri atın lütfen 
Tasarımın en zor kısmı, işe hiçbir şey bilmeden başlamak bence...



O kadar doğru ki dedikleri... Ve o  kadar doğru olduğu için, o kadar da komik :D


Unutkanlık başa bela :) Hele o sonda buzdolabının kapağını açması, o boş boş bakışlar, eli bele koymalar, ve öngörülen son: HİÇBİR ŞEY ALMADAN KAPAĞI GERİ KAPATMAK! aswdasfgjk


Hakkında bir fikriniz olmasına yetecek kadar video paylaştığımı düşünüyorum :) Daha fazlasını Ağır Mimar youtube sayfasında bulabilirsiniz :) (ipucu; alttaki resme tıklayınca da açılıyor :D )





Böylelikle bu yazı da bitti, herkese iyi geceler :)
(ya da iyi sabahlar? işte bunu hangi zamanda okuyorsanız o zamanlar :D :D )

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya