Kamisama Hajimemashita 2


Tür: Shoujo, Komedi, Fantastik, Romantik, Doğaüstü
Bölüm sayısı: 12
Çıkış Tarihi: 6 Ocak 2015
Yönetmen: Daichi Akitarou
Senarist: Suzuki Julietta

Konusu: Kamisama Hajimameshita animesinin 2. sezonudur.


Ne diyeceğimi bilemiyorum. İzleyeli 2 hafta bile olmadı ama araya o kadar çok şey girdi ki...
Aslında bitirdiğim andan şu ana kadar 2. sezon hakkında blogda bir yazı yazmayı düşünmemiştim bile. 
Ama bugün bir istek geldi, içimden bir ses "Kalk da yaz şu yazıyı, zaten başka bir iş yaptığın yok" dedi. Ben de bu animeyi çok sevdiğimden üşengeçliği bir kenara bıraktım ve içimdeki sesi dinledim. 
Sonuç olarak buradayım ve izlerken neleri düşündüğümü bir türlü hatırlayamıyorum, yazıya nereden başlayacağımı bilemiyorum :(


Tamam o zaman Kirihito'dan başlayalım. 3. sezonun çıkmasını istememin en büyük nedeni kendisi :D Hikayesinin devamını büyük bir merakla bekliyorum. Umudum; biraz kötülük yapıp sonra iyiler kervanına katılması yönünde :D Ayrıca lütfen gerçek bedenini almasın çünkü Kirihito olarak gayet yakışıklı ve sevimli 



Ah bir de bu sezon Kurama'nın hikayesinin derinliklerine indik değil mi??? 
Ben şahsen Kurama'yı ilk sezonda da çok sevmiştim :) Ama geçmişini hiç merak etmemiştim. Bir anda konu Kurama'nın geldiği yerlere doğru gidince hem şaşırdım hem de çok sevindim :)
Kurama Dağında geçen bölümler çok eğlenceli bölümlerdi :)

Hele şu Suiro mudur nedir bizim kızı hiç takmaması, sadece ve sedece Kurama'yla ilgilenmesi... Açıkçası başlarda bi kıllandım o olaydan :D 
Neyse Allaha şükür korkulacak birşey çıkmadı :D

(Tomoe'yi şöyle çizmelerine de bayılıyorum ya )

Şu sevimli minnağımızın adı neydi bak unutmuşum  Neyse işte maymuncuğumuz diyeyim. Çok sevimliydi kendisi. :) Keşke bana da verseler şöyle sevimli bişey, ben de bakar büyütürüm. O da bana bakar, güzel olurdu yani :D










Kısaca 2. sezon yine çok eğlenceliydi. Ayrıca Tomoe Nanami'yi iyice sahiplendiği bir sezondu. Sonuna doğru da bazı duygularının farkına vardı havalı tilkimiz. 
İkinci sezon bazı yönlerden ilk sezonun gerisinde kaldı bana göre ama yine de izlemesi zevkliydi :) 3. sezonunu merakla bekliyorum. İnşallah yakın bir zamanda çıkar da beni de mangasına sarmak zorunda bırakmaz :D


Ayrıca River'ın bahsetmesi sonucunda 1. sezonun OVA bölümlerini de izledim 2. sezonu izlediğim sırada. Acayip komik acayip eğlenceliydi. Herkese tavsiye ediyorum. Sağdaki resim biraz şeysi ama  
İzleyin, izleyin siz yine de:D


Bakın minnak Nanami'miz ne diyor! :D
Siz de unutmayın kapıları kilitlemeyi :D
Başka bir yazıda görüşmek üzere! :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya