Yine Şablonu Değiştirdim!

Evet gençlik ben canım sıkıldıkça blogun görünüşünü değiştiriyorum farkettiyseniz :D Ama bu sefer daha bir iç açıcı olmamış mı? :)
Zaten o yazı stili beni bayadır rahatsız ediyordu, onu değiştireyim diye girdim bir baktım herşeyi değiştirmişim. Tutamadım kendimi yani 

Ama iyi oldu, iyi.... (Kendini teselli etmeler :D )

Neyse efendim bunu haber vermek için geldim sırf, bu sürekli bir değişimin de zaten sonlarına geliyoruz, okul başlayınca bu kadar uğraşamam herhalde şablonla falan. O zaman kadar dayanın bana :)


Kısaca umarım bunu da beğenmişsinizdir :) Özellikle okurken daha kolay olacağını düşünüyorum. Bol bol okuyun siz de, olur mu? :)


Bu arada müzik player'ın da görünüşüyle bir özelliğini değiştirdim. Artık blogu açtığınız an çalmaya başlamayacak kendisi, başlat tuşuna bastığınızda çalacak.  Bazıları için direk çalmasının rahatsız edici olabileceğini düşündüm. Bu yüzden değiştirdim :) Bunu da söyleyeyim ki, niye artık müzik çalmıyor demeyin :D

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya