Persevere Goo Hae Ra


Adı: Persevere, Goo Hae Ra
Kanal: Mnet & tvN 
Tür: Müzikal, Romantik 
Yayın Tarihi: Ocak 2015 
Ülke: Güney Kore 
Dil: Korece 

Konusu; Se Chan ve Se Jong ne görünüş ne de davranış bakımından birbirlerine hiç benzemeyen ikizlerdir. Onların en yakın arkadaşı olan Goo Hae Ra'nın babası kendisi çocukken ölmüş ve kızına bir şarkı hediye bırakmıştır. Goo Hae Ra'nın en büyük amacı bu şarkıyı bütün dünyaya duyurmaktır. Bu yüzden Se Chan ve Se Jong'la Superstar K'e katılır. Programın ilk görevinde Henry, Jan Goon ve Woo Ri'yle bir takım olurlar. 7 kere düşse de 8. kere ayağa kalkan Azim takımı!
Müzik sayesinde kurulan arkadaşlıklar, bol bol aşk üçgenleri ve bol bol güzel şarkılar dinleyebileceğimiz bir dizi kısaca :)


Nedense dizi hakkında fazla konuşmak istemiyorum. Sanki ne kadar konuşursam o kadar büyüsü bozulacakmış gibi. O kadar sevdim yani ben bu diziyi :) Açık konuşmak gerekirse aşk üçgenleri sıkıcıydı, birçok makjang saçmalığı vardı, çoğu dizide olduğu gibi benim taraf tuttuğum çocuk kızı kapamadı... Yine de çok eğlenceliydi, şarkılar mükemmeldi, arkadaşlıklar sevimliydi, her yerde B3A4 ismi dolaşması kesinlikle komikti 
-bundan sonrası spoiler olabilir, çok büyük spoiler vermeyeceğim ama yine de benim gibiyseniz ve dizi hakkında hiçbir şey bilmek istemiyorsanız okumayınız :D-

Duyduğuma göre Monstar'ın ikinci sezonuymuş, ne kadar doğru bilemiyorum. Çok bir araştırma yapmadım bu konuda. Yine de doğru kabul edelim ve bakalım; benzer yanları neler?

Öncelikle başrol kızımızın geçmişi; babalar müzisyen, ölmeden önce kızlarına yaptıkları birer şarkı var ve kızların annesinin babasının ölümünde bir suçları var. Gerçi Monstar'da o ölümle alakalı olarak sonunda saçma salak bir ayrıntı eklemişlerdi ama neyse... Peki başka neler var benzer olarak? Kızlarımız kesinlikle müzikle ilgileniyor ve bazı durmlar sayseinde karşılaştıkları insanlarla bir müzik grubuna kuruyorlar. İkisinde de aşk üçgenleri var (hangi kore dizisinde yok ki  ) ve ikisinde de bol bol müzik ve bol bol güçlü arkadaşlıklar var. Bence bir kore dizisi olarak 2. sezon olabilmesi için yeterli kanıt topladık :D

Monstar konusunu kapatıp başka bir konuya geçmeye çalışınca aklıma direk Jinyoung geldi. Jinyoung sürekli bir yerlerde gördüğüm ama hiç takmadığım bir tipti. Grubu da aynen öyle, sürekli karşıma çıkan ama hiç takmadığım bir grup. Bir iki yıl önce çaylaklık dönemlerinde çıkarttıkları bir şarkıyı dinlemiştim ama o kadar da beğenmeyip grubu bir yana bırkamıştım. Iıı, emin olabilirsiniz bundan sonra B1A4'e karşı baya bir ilgim olacak Jiyoung sayesinde :D Dizide kendisini manyak sevdim, Se Chan öldüğünde, ikizinin diziye geleceğini bildiğim halde (ee tabi biliyoduk, çocuk başrolde... Öyle iki bölümde bitecek değildi rolü  ) yine de çok üzüldüm, çok ağladım... Yeter dedim, ne bu en sevdiğim çocukları ikinci bölümden öldürmeler (bknz; Shut Up Flower Boy Band) Baya bir ağladım, baya bir isyan ettim, evdekileri de baya bir rahatsız ettim, Öldürdüler Se Chan'ımı diye...

Neyse efendim, sonrasında Ray geldi... Belki de Se Chan'ı o kadar çok sevdiğimden, Ray de onun ikizi olduğundan Ray'i de sevdim. Ama asla bir Se Chan kadar benimseyemedim kendisini :( Noel Baba Ray olayını da hiç sevmedim, onu da belirteyim... Biraz badboy olmak lazım bu hayatta yoksa kız kapamıyorsun Ray'ciğim benden sana söylemesi :D


Şu üçlünün arkadaşlığını çok sevdim ben ya... Çok iyi değiller miydi? Keşke ikisi de kıza aşık olmasaydı :( Ne güzel olurdu... Gerçi öyle olsa bile Se Chan yine de büyük ihtimalle ölmüş olurdu.. :(

Bu arada bu başrol kız, yani Min Hyo Rin Taeyang'ın sevgilisi olan arkadaşımızmış. (Tevekkeli değil dizinin sayfasına baktığımdan beri ben bu ismi bir yerden hatırlıyorum diyip durmuştum.) Öyle olduğunu öğrenince bir Google'da arattım kendisini, baktım kız fotolarda acayip güzel... Sonra diziye tekrar döndüm baktım... Anlamadım; shop falan mı o fotolardaki güzelliği, yoksa dizide çirkin olabilmek için özel bir şeyler mi yapmış? Gerçi dizinin sonlarında doğru düzeldi biraz görünüşü...

Diziyi eğlenceli kılan en önemli özelliklerden biri; Henry!! Çok seviyorum o çocuğu ya, çok sevimli, çok salak! Normal halini bilmeyen arkadaşlar, normalde de dizidekinden çok farklı değil  Sırf Henry ve Shim Hyung Tak'ın sevimlilikleri hatrına bile izlenir dizi. :)
Ha bir de dizinin ilk bölümlerinde Park Hyung Shik konuk geldi, şu sıralar What Happens to My Family'yi de izlediğimden kendisini görünce baya bir mutlu oldum :) O da diziyi izlemek için artılar hanesine yazılabilir, bunu da ekleyelim :D





Evet dizi hakkında söyleyeceklerim bu kadar. Henüz izlemeyen herkese tavsiye ederim, şarkılar, performanslar ve Jin Young kesinlikle izlenmeye ve dinlenmeye değer :)

Bir başka yazımda görüşmek üzere :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya