I Remember You


Adı: I Remember You / Hello Monster
Yönetmen: No Sang-Hoon
Yazar: Kwon Ki-Young
Kanal: KBS2
Bölüm Sayısı: 16
Yayın Tarihi: 22 Haziran 2015
Ülke: Güney Kore

Konusu; Lee Hyun (Seo In-Guk) sivri diline karşın mükemmel bir suçlu profil uzmanıdır ve acayip zeki bir insandır. Cha Ji An (Jang Na-Ra) ise seçkin bir dedektiftir. Onları bir araya getirense bir seri katil, yani Le Joon Young'dur. Birlikte davaları çözüme ulaştırırlarken, bir yandan da ikisinin de ezeli düşmanı olanı Lee Joon Young'u ararlar.


Başka bir diziyi izlerken görmüştüm teaserını da, daha o zamandan izleyeceğim ben kesin bu diziyi demiştim. Tabi Seo In Guk'u ve Jang Na Ra'yı birlikte gören bu gözler nasıl sevinmesin, nasıl hemen başlasın bu dizi diye beklemesin  

Ee tabi dizi başlayınca da kendimi tutamadım, bölümler birikmeden hemen başladım diziyi izlemeye. Son iki bölümüne kadar da günü gününe takip ediyordum, hatta türkçe altyazısı çıkmadan ingilizce altyazılısına, ingilizce altyazısı çıkmadan orjinal diliyle; direkmen atlıyordum bölümlerin üstüne. Ama nasıl olduysa son iki bölüm çıktığında ben bir türlü izlemek istemedim. Daha doğrusu izleyesim hiç gelmedi... Dizi de bekledi öyle mazlum mazlum, beni izle, diye. En son cumartesi günü artık yeter, izlemek istemiyorsam bile bitecek bu dizi dedim ve bitirdim de  

Son zamanlarda en sıkılmadan izlediğim, en elim ilerlet tuşunda olmadan seyredebildiğim tek k-dramaydı kendisi :D Büyük bir merakla ve acayip bir keyifle izledim, özellikle Lee Joon Young'un kim olduğu artık anlaşılsın diye bekledim durdum. Yani ben kim olduğunu zaten anlamıştım da, artık geri kalan millet de olayı çözsün diye bekledim 

Ben polisiye dizi-film-kitap çok severim, bu diziyi de çok sevdim kısaca. Senaryosunu mantıklı ve zekice buldum.


Dizide Kyungsoo'nun oyunculuğu da diziyi kaliteli yapan etkenlerden biriydi bence. Zaten çok severim Kyungsoo'yu, It's Okay, That's Love'da da oyunculuğunu aşırı beğenmiştim, keza burada da oyunculuğu çok iyiydi. O bakışları, gülüşü gerçekten psikopat biri gibiydi ve biraz da korkutucuydu. Hatta baya korkutucuydu yalnız ben Kyungsoo oynuyor diye karaktere hemen bir sempati beslemeye başladım. Daha sonrasında da hikayesi açığa çıkınca... Yani senaristler, yapımcılar sağ olsun katillerden nefret edemedik kısaca  :D :D





Bazıları başrol çifti pek beğenmemiş, Jang Na Ra'nın yaşı büyük diye karta kaçtı artık diyenler olmuş. Ben gayet de beğendim, hatta zaten ilk gördüğüm fragmanda sadece ikisi vardı ve o an ikisini çok yakıştırdığımdan diziyi o kadar merakla bekledim. Bence dizideki birbirleriyle uyumları da gayet iyiydi. Bir de Jang Na Ra'nın minyon tipli olması sebebiyle yaşını pek göstermemesi de o aradaki yaş farkı sorununu çözmüş bence. 




Ayrıca avukat Jung Sun Ho'yu oynayan Park Bo Gum'u da çok beğendim. Duyduğum kadarıyla Answer Me serisinin yeni sezonunda da oynayacakmış, merakla bekliyorum kendisini :)



Dizinin finalinde sanki ikinci bir sezon olacakmış havası vardı, umarım da olur :) Ama olursa bu kadar kaliteli bir şekilde devam edebilir mi yoksa sakız gibi süner mi diye düşüncelerim de var... Bakalım neler olucak görüceğiz :)


Evet dizi hakkında söyleyeceklerim bu kadar, bunun gibi polisiye dizilerin bol bol gelmesi ümidimle,
Hoşçakalın gençlik! :)

Yorumlar

  1. Merhaba^^
    Blogları gezerken buldum burayi iyiki de bulmuşum çok guzel bir yer :)) Remember You dizisi çok tutulan bir dizi şu siralar izleyecegim daglar kadar dizi birikti bu tanitimindan sonra bir dizi daha eklenmiş oldu listeme :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogumu beğenmene çok sevindim, çok teşekkür ederim :)
      Ben Remember You'yu gerçekten beğenerek ve her bölümde heyecanlanarak izledim. Umarım sen de beğenirsin izlerken :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya