Göz Şişmesine Çay


Sabah uyandığımda bir şey yoktu ama bir anda nasıl olduysa gözüm şişti bugün, baya da sulandı. Gerçi bir anda değil :( Dün gece de çok kötüydü, sürekli bir batma hissi, çapaklanma... Biraz da kırgınlık var üzerimde, boğazım falan ağrıyor. Sanırım gözümü de etkileyen bu kırgınlık.


Ne yapsam diye düşünürken, bu göz şişmesi nelerin göstergesiymiş bari internetten bakayım dedim; alerji, iltihaplanma gibi şeylerden olabilirmiş, bunu öğrendim. Eh bir de buz tutmak ve poşet çayı gözümün üstüne koyup bekletmek işe yarayabilirmiş bunu da öğrendim.

Daha önce de gözüm şişmişti final döneminde, stresten oldu diye düşünmüştüm. O zaman da annem gözüme çaya batırılmış pamuk koymuştu. Tabi o sonradan aklıma geldi 

Sonuç olarak annemi aradım, o da 'papatya çayı koy, o daha etkili olur' dedi. Ben de papatya çayı yapıp çoğunu içip birazına da pamuk batırarak gözümün üstüne koydum beklettim :) Şişlik tamamen inmedi ama baya rahatlattı, sizinle de bu pratik bilgiyi paylaşmak istedim.

Umarım gözünüzde bir rahatsızlık olmaz ama olursa da bu bilgiyi kullanabilirsiniz. Tabi ki geçmezse hemen soluğu doktorda almayı unutmayın :)

Başka bir yazımda görüşmek üzere!!! :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya