I Do I Do


Ülke:Güney Kore
Dil:Korece
Bilinen Adı: Aidu Aidu
Yönetmen: Kang Dae-Sun
Senaryo: Jo Jung-Hwa
Yayın Kanalı:MBC
Bölüm Sayısı : 16
Tür:Romantik,Komedi,Dram

OYUNCULAR

Kim Sun Ah - Hwang Ji An
Lee Jang Woo - Park Tae Kang
Park Gun Hyung - Jo Eun Sung
Im Soo Hyang 

Konusu; alkollü olduğu bir gece yüzünden istemsizce hamile kalan işkolik Hwang Ji An'ın (Kim Sun Ah),  işi ve çocuğu arasındaki seçimleri. Bu seçimlerin yanında bir de koca seçimi var tabi... Bebeğin babası Park Tae Kang'ı mı yoksa son derece karizmatik olan doktor Eun Sung'u mu seçmeli?

Çoktan beri izlediğim finali en düzgün diziydi kendisi :) Senaryosu da güzel, eğlenceliydi. Sanırım ilk çıktığı zamanlarda pek beklentiyi karşılayamamış ve sevilmemiş ancak ben gayet beğendim. Sade, sıradan, ama kaliteli bir diziydi bence. Özellikle Kim Sun Ah'yı zaten çok severim, hele bu dizide genel kore dizileri başrol kadını kriterlerine uymaması, kendini ezdirmemesi, cevapları bir bir sıralaması, sevimli değil havalı, saf değil karizmatik olmasıyla beni kendine çeken bir karakterdi :)
Konu olarak aslında bizim topluma da çok uymayan bekar annelik işleniyordu. Ancak kadının etrafındaki herkesin acımasızca bebeği aldır senden anne olmaz demesi bana çok ters düştü.
Bizim ülkemizde de bir zamanlar gündemdeydi bu kürtaj meselesi. Ben de kürtaj konusunda çok iyi şeyler düşünmüyorum açıkçası. Hele bu durumda insanın keyfine düşüp, içkiye dalıp da çocuğu peydahladıktan sonra "ben aldırıcam suç benim değil içkinin" diye düşünülebilmesi bende art arda şoklar yaratıyor.
Ve dizide Hwang Ji An'ın söylediği söz çok mantıklıydı; "Neden ben dedim. Ona bir tümör muamelesi yapıp yaşamına son verecek birini niye seçti? Kurban mıyım katil miyim onu bile bilmiyorum."

Neyse dizinin topluma verdiği mesajı iyice incelediğimize göre gelgelelim başrol erkeğimize, ki kendisini Pretty Man'den tanıyorum. Orda hiç havalı, sevimli ya da gerekli bulmadığım bir tipti kendisi :D Bu diziye başlarken ilk bölümde acayip beğendim ama, oo bu adam böyle de olabiliyormuymuş ya? Vaay çok sevimliii... diye düşündüm. Tabi sonradan bozdu o ayrı mesele. İlk bölümün aksine daha sonrasında gözüme hep gıcık ve sevimsiz gözüktü, hele o gülüşleri. Yine de -hatta doktoru daha çok sevmeme sahiplenmeme rağmen- Ji An, Park Tae Kang'a herşeyi anlatsında evlensinler artık diye büyük bir endişeyle bekledim durdum :) Yani tek başına hiç bir ilgimi çekmeyen Tae Kang, Ji An'la birlikteyken mükemmelerdi :)


Dizide en çok hoşuma giden kısımlar, karakterlerin hayal kurduğu kısımlardı. Tae Kang'ın ve Ji An'ın evlensek neler olur hayalleri, Tae Kang'ın babasının eğer oğlu başkan yardımcısı Na Ri'yle evlenirse diye kurduğu hayaller falan... Çok eğlenceliydi :)

Dediğim gibi dizinin finalini beğendim. Gerçi en, en son sahne biraz gereksiz geldi bana :D Onun yerine yıllar sonraya gidip Hwang Ji An'la Park Tae Kang'ın üç çocuklu, annenin baskın olduğu aile hayatını birazcık izleseydik daha eğlenceli olurdu ama... :)
Böyle de fena değildi :)




Bu diziyle alakalı yazım burda bitiyor, başka bir yazımda görüşmek üzereeeee!!! :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya