Mim#6 Hayal Dünyamdan


İlk defa böyle bişey yaptım; adıma paslanmamış mimi üstüme aldım... Hatta mimin üstüne atladım :D Ama ne yapayım, canım mim yazmak istedi, ,ama kimsenin bana mim pasladığı yok :( Ayrıca bu mimin konusunu da çok beğendim, bizim yıllar önce lisede okuldan ayrılan arkadaşlar için yazdığımız mektuplara benziyor. O zamanlar 10 yıl sonra ne halde oluruz diye düşünüp, hayal edip, hayal ettiğimizi yazıya döker; giden arkadaşa da bu yazıları verirdik. :) Dediğim gibi mim de çok benzer, yalnız herhangi bir kısıtlama yok; zaman ve yer hiç önemli değil. Gerçeğe bağlı kalmaya gerek yok. Sadece yaşamımızın bir yarım saatini hayal edeceğiz.
Mimi gördüğüm yer; Hayali, bir de geriye gittim mimin çıkış yerini buldum onun da linkini vereyim; Şehrazat.

Evet o zaman mimi yazmaya başlayalım :)

Bundan 5 yıl sonrası, sonbaharda bir cumartesi sabahı;


Güneşin pencereden direk gözüme vurmasıyla rahatsız olup uyanıyorum, "yine beni uyandıran sadece güneş, bir insanın sesi değil", "yine evde yalnızım" gibi düşünceler beynimde dolaşırken yatağa çıkıp yanıma kıvrılan Karamel "Ben buradayım ya" dercesine miyavlıyor. "Evet, sen tabi ki buradasın. Ve fırsat bu fırsat diyip yatağıma da hemen çıktın di mi?" diyorum ve yataktan kalkıyorum. Karamel'i de elime alıp, mutfağa doğru yola koyuluyorum. Mutfağa gidince Karamel'i yere bırakıp önüne biraz mamasından koyuyorum. Onu besledikten sonra sıra kendimi beslemeye geliyor. Ama tek başıma kahvaltı yapasım, tek başıma çay içesim hiç yok. Oldum olası çay insanlarla birlikte sıcak bir ortam için, kahve ise yalnızlar için gibi gelmiştir zaten bana.

Su ısıtıyorum kahve hazırlamak için, su ısınırken ekmek çıkarıyorum neyle yiyeceğimi bilmeden. Ne yiyebilirim diye düşünürken su kaynıyor, kahvemi hazırlıyorum. Ve ekmeği geri yerine koyup, dün gece çizim yaparken bir kısmını yediğim bisküvilerden koyuyorum masaya, bir iki tane yedikten sonra kahvemi elime alıp bilgisayarın başına geçiyorum. Pazartesiye yetiştirmem gereken çizimler, hazırlanmam gereken sunumlar var ama benim hiçbir şey yapasım yok. Sakince kahvemden bir kaç yudum alıyorum.

Bilgisayarın başında bir süre boş boş bakındıktan sonra blogu açıp bir şeyler yazmaya başlıyorum.

...


Evet, sadece öylesine yazdığım bir mim değil bu. 5 yıl sonrasında olmasını umut ettiğim tablo. Bir kedim, bir işim ve bir evim var bu tabloda. Şu kısacık yazıya belki de şu ana kadar hayatımdaki bütün planları sığdırdım bile diyebiliriz :)

Mimi
Renkli Tırtıl
Ranao ㅋㅋㅋ
Korea Dreams
Lisa
ya paslıyorum :)
Umarım yazarlar ve umarım eğlenerek yazarlar :)



Yorumlar

  1. Haha resme bayıldım :) Güzel bir mimmiş ama birazcık zor. Neyse yaparım ben bu mimi :) Mimlediğin için çok sağoll^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Bekliyorum senin yazını da :)
      Önemli değil, her zaman :)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim!
    En kısa zaman da yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil, umarım keyif alarak yazarsın :)
      Merakla bekliyorum :)

      Sil
  3. Çook teşekkürler.Ben şu an yurt dışındayım.Bir az erteliycem.Özür dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun değil, yazdığın zaman okuruz biz de :)

      Sil
    2. Dayanamadım uazdım.SONUNDA W FII BULDUM!!! *-*

      Sil
    3. haha iyi yapmışsın :) hemen okuyayım o zaman ^^

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya