Gereksiz Muhabbetler #2 BTS'ye Olan İlgim ve Yeni Müzik Listemiz


Yine üstüme bir can sıkkınlığı çöktü... Hiç bir dizi hakkında da yazmak istemiyorum... Gene boş boş muhabbet etmek istedim :) Konu da BTS :)


Bangtan'ı bana okuldan bir arkadaşım önerdi... (Bakınız beni Woohyun'la tanıştıran da, kız gruplarını dinlememi sağlayan da aynı arkadaştır :D ) Söze şöyle başladı; şu sıralarki favori idolüm benden küçük... Ve ben daha fazlasını dinlemedim  Dinlemiyor olmama rağmen resmini gösterdi, hm havalıymış birazcık, dedim geçtim. Daha sonrasında dersler bitti okul kapandı, nasıl oldu niye oldu bilmiyorum bir şarkılarını dinledim, Weekly Idol'e geldikleri bölümü izledim. (O bölümün ingilizce altyazılısının linki, yalnız ben onun türkçesini bulamadım youtube'da, büyük ihtimalle ararsanız dailymotion'da falan vardır :) ) Weekly Idol'ü izledikten sonra bir baktım, etrafta Jeon Jungkook diye dolaşıyorum, kendimi Jungkook'tan çok da büyük olmadığımı ikna etmeye çalışıyorum falan  Cidden Kookie'den çok da büyük değilim, ama ben genel olarak benden en az 6, 7 yaş büyük ünlülerle ilgilendiğimden benden küçük bi idolle ilgilenmem kendi içimde küçük çaplı bir şok yaşattı... Neyse en azından ondan bahsederken direk ismini söylemek garip hissettirmiyor diyip bu yaş konusunu kapatalım 


Kısaca çok kısa bir sürede bütün grubu çok sevdim. Gerçi bi ara V'ye karşı pek bir sevgi beslemiyordum, olsa da olur olmasa da olurdu ama şimdi onu da seviyorum yani. O da farklı bir arkadaşımız  Ama grupta özellikle sevdiğim üç kişi var, biri tabiki kookie, diğer ikisi de Suga ve Jimin. 

Jimin acayip eğlenceli biri. oturması gerektiği yerde oturmasını coşması gerektiği yerde coşmasını bilen, beni sürekli güldüren bir insan :) Suga'yla aramızdakilerse çok farklı  Öncelikle Suga çok havalı bir adam, ama o havalılığı dışında birbirimize o kadar çok benziyoruz ki :D Özellikle tembellik, üşengeçlik ve uykuya düşkünlük konusunda  Üyeler ondan bahsederken bazen benden bahsediyolarmış gibi hissediyorum  Bunların dışında Suga'nın rapine Jimin'in de sesine hastayım :)

Ayrıca bütün üyelerin sürekli ve sürekli olarak kız gruplarının dansllarını yapmasına daha da hastayım  Özellikle Jungkook'un yapmasına :D

BTS hakkında önermek istediğim bir kaç şey var :) Özellikle video olaraktan :)
Genel olarak Bangtan Bomb'lar çok eğlenceli, ayrıca şirketin bu BangtanBomb'ları iyi akıl ettiğini düşünüyorum. Güncel olarak üyeleri takip edebiliyoruz :)
Videoları altyazısız ve yasal olarak koyuyorum :D Ama ararsanız altyazılı olarak da bulabilirsiniz :)


 


Bu videoda uri Kookie kendi şarkıları N.O'nun trot (yani bir nevi korelilerin türküsü) versiyonunu söylüyor :) 
Not: Jungkook'un o tırotı ver diyişine ölüyorum :D

 

Söylemiş miydim; 95 line acayip manyak bir line  




Jimin you got no jams! 
(Hiç eğlenceli değilsin gibi bişey demek :) )


Allahım ya yerim ben bunların hepsini 




J-Hope'un shake it aşkı... 

Bu videoyla alakalı sevdiğim bir caps var onu da ekleyeyim buraya :)



Daha böyle birçok video var, hepsi de çok eğlenceli :) Daha fazla uzatmamak adına burada paylaşmak isteyip de yapamadığım, Kookie'nin lip sync'ları var :) Bir de son dönemde çıkan V app'te bazıları canlı olarak yayınlanan videolar var. Siz bunları kolayca bulabilesiniz diye bir kaç link vereyim buraya bari :D

BTS'nin videolarını paylaşan resmi youtube hesabı - BANGTAN TV
BTS'nin inglizce altyazılı videolarını paylaşan youtube hesabı (resmi değil) - Bangtan Subs
Sanırım  türkçe altyazılı paylaşan da iki hesap vardı. Ancak onları pek takip etmediğimden hangisini önereceğimi bilemedim. Eminim youtubeda ararsanız bulabilirsiniz :)

Son olarak size paylaşmak istediğim bir fake sub var :D 

Unutmayın bu bir fanın kendince uydurduğu bir çeviri yani gerçek değil ama çok komik ve fotoğraflarla ve üyelerle çok uyumlu olduğu için paylaşmak istedim :D
Bunları aldığım sitenin linki -http://ibang7.tumblr.com/post/123071323492

Not: Bütün fotoğraflar grubun gittiği Kota Kinabalu gezisinin fragmanından alınmıştır :)
Altlarındaki yazdıklarım resimlerin üstündeki yazıların çevirisi :)


 Soru: Kota Kinabalu'yla alakalı deneyimlerinizi anlatın


-Jungkook'u üstsüz gördüm ki bu her zaman iyi bir şeydir.
-Ama biz havuzdayken Hoseok saçma bir knock-knock şakası yaptı ve Taehyung o kadar çok güldü ki birazcık altına kaçırdı.
-Ve suyun rengi değişmeye başladığı için havuzdan koşarak çıkmak zorunda kaldık.


-Sonunda rahatlayabileceğimi, havanın tadını çıkartıp Martha Stewart'ın son çıkan kitabını okuyabileceğimi düşündüm.
-Ama ben rutin su aerobiğimi yaparken Jungkook ve Taehyung şortumu çaldılar.


-Öncelikle; ben gelmek istememiştim çünkü güneş ve eğlence ezikler içindir. Arkadaşlarım bana ilaç içirip beni buraya getirdiler.
-*Burada tutkuyla şarkı söylüyorum.*
-*Havuzdan zorla çıkartıldım çünkü "Benim saçım kırmızı yani ben bir deniz kızıyım" diye bağırıyordum ve bu diğer müşterileri rahatsız ediyordu.*
-Mükemmel bir gezi oldu.



-"İşte bu, benim parlamak için şansım!" diye düşündüm. Aylardır sıkı bir egzersiz yapıyordum. Ağırlık kaldırıyordum ve kaslarım resmi olarak çıkış yapmaya hazırdı.
-Ama pislikler beni buraya getirip üstüme bir yılan koydular ve ben üstsüz bile değildim
-Sanki ben 2001 yıllarındaki Birtney Spears'a mı benziyorum?


-Jin bana kazadan bahsettiğinde biliyordum, bir lider olarak bir şeyler yapmalıydım. Onları disiplin etmeliydim ve yaptıklarının yanlış olduğunu anlamalarını sağlamalıydım. Çok önemli bir sorumluluktu bu yüzden nasıl davranacağımıza karar vermek için büyükleri topladım.
-Ama Yoongi'nin kafası güzeldi, Jin'in güzellik uykusunun zamanı gelmişti ve ben de yorgunluktan ölüyordum.
-Bu yüzden onları odalarına yolladım ve 500 kere "Eğer Jin'e saygılı davranmazsak büyük ihtimale yemeğimize zehir katar" yazmalarını söyledim.



Jungkook: Kanka
Taehyung: Efendim kanka?
Jungkook: Balık susar mı?



BTS konusunu burada bitirdiğimize göre yeni hazırladığım müzik listemize geçelim :)
Daha önceden daha kısa ve daha az çeşitli bir liste hazırlamıştım deneme amaçlı. Bu sefer listeyi biraz daha uzun tuttum :) Ve içindeki Türkçe ve İngilizce şarkıları çıkarttım. 
Ayrıca bir şarkı hariç hepsini youtubedan yasal olarak yükledim. O birisinin de hiçbir yerde yasal olarak bulamadım ama eklemekten de vazgeçemedim :D Bilmek isteyenler için o şarkı The Baddest Moya. 
Umarım yeni listeyi beğenerek dinlersiniz :)
Ayrıca liste için önerilerinize açığım :)


Yazması çok eğlenceli bir yazıydı umarım siz de okurken eğlenmişsinizdir :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya