Let's Eat 2


Let's Eat serisinin ikinci sezonu olan bu dizinin başrolünde yine Dujun Ssi var. Dujun'un oynadığı karakterimiz Dae Young, işi sebebiyle Seul'den taşınır. Yeni evindeki komşuları ilkokuldan arkadaşı Baek Soo Ji ve tek başına yaşayan halmoni Lee Jeom Yi'dir. Yine yollar yemeklerle kesişir...


Diziyle alakalı çok fazla konuşmak istemiyorum... Sıkıcıydı... Senaryonun gelişme bölümünü hiç beğenmedim, sonuçbölümünden zaten nefret ettim. İzlerken sürekli elim ileri al tuşundaydı. Bütüne yorarsak dizinin hepsini yarısı süresinde anca izlemişimdir.

Biliyorum çok ağır konuşuyorum, belki kimileri böyle söylememden hoşlanmıyor ama, gerçekten sıkıldım diziyi izlerken. Sırf ilk sezonun hatrına bitirdim diziyi, yoksa büyük ihtimalle yarım bırakırdım.


Öncelikle başrol kız... Çekilebilir bir insan değil. Başta biraz sevimli gelmişti. Ama sevemedim daha sonrasında. Dae Young da ayrı bir gıcıktı bu sezon. Sanki ilk sezona göre daha çok ön planda olması biraz karakteri eskitti, normalleştirdi. Diğer karakterlerden de kimseyi sevemedim. Hye Rim iyiydi, bir tek onu sevdim.

Zaten en başta Dae Young'la Soo kyung ayrılmış dediler ya, ordan itibaren... Ay yok yok, ordan değil... İlk sezonu izlerken, Dae Young'la Soo Kyung sevgili olduğu andan itibaren dua etmeye başlamıştım ikinci sezon başka bir kızla olmasın diye. Tabi ki olmayacak duaya amin denmez misali, dualarım kabul olmadı :(

İnsan elinde olmadan, Soo Kyung'la Baek Dwa Ji'yi karşılaştırıyor diziyi izlerken. Ve kesinlikle daha havalı, daha sevimli, daha kendine güvenen ve duygularını daha çabuk çözüp ikinci adamımıza daha az acı çektiren Soo Kyung, Soo Ji'ye tur bindiriyor bu karşılaştırmada...

Yalnız yanlış anlaşılmasın oyunculara bir lafım yok... İkisinin de rollerini iyi oynadığını düşünüyorum.



Bence başrollerde kızımız Soo Ji ve memurumuz Sang Woo olsaydı, Dae Young da yine aralarını yapan eski bir arkadaş olsaydı, yemek daha çok önplanda aşk biraz daha arka planda olsaydı... Bilmiyorum, böyle olsaydı ben daha çok severdim diye düşünüyorum. En azından Dae Young, Soo Kyung'la ayrılmış olsa bile başka bir kızla çıktığını görmez, bilmezdik... Ya da Soo Kyung'u unutamamış, hala acı çekiyor gibi düşünürdük.

Biraz da sorun orda aslında... Hiç kızcağızın adı geçmedi, sanki o büyük aşk hiç yaşanmamış gibiydi. Bu da ilk sezonda olan herşey yalan oldu hissini verdi. Eee tabi izleyicinin de siniri bozuldu biraz buna...


İçimde minnak bir umut var, dizinin 3. sezonu olur da, onda da bu ikisi ayrılmış olur diye ama... Olmaz yani öyle birşey, dizinin 3.sezonu olacağını hiç sanmıyorum ki olsa bile artık Doojoon başrolde olmaz diye düşünüyorum. Yine de 3. sezonu çıkarsa izlerim büyük ihtimalle, çünkü Dae Young'un yolu daha nerelere düşecek merak etmiyor değilim :)



Diziyi baya bir kötüledim ama umarım kimse kızmaz... Sonuçta bunlar benim düşüncelerim. :)
Ve herşeye rağmen sonuçta diziyi bitirdim ve hakkında birşeyler yazmak istedim bu da demek oluyor ki izlediğim birçok diziden daha çok sevmişim :)

Son olarak final bölümünün sonundaki çekim hatalarını izlemenizi tavsiye ediyorum. Özellikle en son sahnede Doojoon'un bir anda "mulla! (bilmiyorum!)" diye bağırıp koşarak kaçması ve gidip bir yere çömelmesi çok sevimliydi  Beş altı kere izledim sanırım orayı :)





Başka bir yazımda görüşmek üzere! :) :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya