My ID Is Gangnam Beauty

Adı: My ID Is Gangnam Beauty | 내 아이디는 강남미인
Tür: RomantikKomediGençlik
Yönetmen: Choi Sung-Bum
Senarist: Gi Maeng-Gi (webtoon), Choi Soo-Young
Bölüm Sayısı: 16
Yapım Yılı: 2018


Konusu; 
Liseyi yeni bitirmiş minnak genç başrolümüzün görünüşüyle hayatı boyunca dalga geçilmiş. Dizi bu başrol kızımız Kang Mi Rae'nin üniversiteye girmeden önce, annesinin de desteğiyle, çeşitli estetik ameliyatları olmasıyla başlıyor. Üniversitede başında gelen olaylarsa belki de estetik ameliyatın herşeye çözüm olmadığını gösteriyor. 
Dizi bir webcomic'ten uyarlama, zaten izleyince hemen anlaşılıyor. Gerçekten bazı fikirler çizim üstünde insana daha eğlenceli/ilgi çekici geliyor.



Spoiler'lı kısma gelirsek;
Çok da spoiler olacak mı bilemedim gerçi. Neyse 

Kıza hak vermemek mümkün değil. İlokulda kilolu diye dalga geçiyorlar. Kızcağız azimle zayıflıyor, Bu sefer de yüzüyle dalga geçiyorlar. Herkes bilmez arkadaşlar, kilolu olunca gerçekten çok dalga geçiliyor. Kendimden biliyorum. Ha, ben azim edip sayıfladım mı? Hayır Ama bu demek değil ki dalga geçildiğinde üzülmedim. Yine de, belki o kızçe kadar kilolu olmadığım için ya da türkiye daha az korkutucu bi yer olduğu için benimle edilen alaylar da daha sevimli bi seviyede kaldı. Neyse beni bırakalım şimdi.

Kız estetiğini oldu, mutlu bir şekilde hayatına devam edecek, bu sefer de kızı estetikli diye aşağılıyorlar. Ben anlamadım abi ne istiyor bu insanlar. Mutlu edemezsin işte herkesi, sen kendine bakacaksın başkasını düşünmeyeceksin.

Dizi aslında anafikir olarak da bunu verdi bence bize, salın dedi yani. Ya siz salın, aşk da sizi bulur arkadaşlık da. İş-güç, okul-mokul da hallolur falan. Hallolur herşey yaa  Tabi gerçek bu değil ama olsun. :D :D



Mesela bakın başrol oğlan, yani Do Kyung Seok'cuğumuz, ne güzel salmıştı. Bu arada ilk defa bi başrol erkek kötü kadının kötü kadın olduğunu bi bakışıyla anladı. Tebrik ettim kendisini. Gerçi o da Hyun Soo A'nın çok üstüne gitti bi ara, oralarda bi tırstım çocuktan.



Başrolü oynayan kadının medeni cesaretine hayran kaldım açıkçası. Gerçekte estetikli midir değil midir bilemem (ben o "estetikli görünüşün" biraz makyajla da alakalı olduğunu düşündüm) ama her türlü üstüne Gangnam Güzeli etiketi yapıştı. Sonradan farkettim yaşı biraz büyükçeymiş, yani öyle yaşlı falan değil, genç. Ama üniversiteli yaşında da değil. Zaten çok genç birine bu yükü üstlenmek zor gelirdi bence.


Daha söyleyecek çok şey var belki ama bu kadarı yeterli bu minnoş klişe kore dizimiz için :)

Siz de yorumlarınızı belirtirseniz ne de güzel olur.
Başka yazılarda görüşmek üzere!


Yorumlar

  1. webtoonuna bakacağım bunun, şu sıralar webtoon arıyordum ben de. açıkçası yazını okurken dizi niyetine girdim ardından webtoon uyarlaması olduğunu görünce merak ettim, yalnız yazını okurken bir yandan önümdeki çeviri işlerine baktım, 'hallolur her şey ya' rahatlığıyla ben de rahatladım. :D tamam, salmayacağım lakin sahiden bir huzur verdin bana, bunun için de teşekküre derim. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek okuyamıyorum webtoonları. :D
      haha o an yazarken bana da gelmişti o rahatlık :D :D önemli değil, ne mutlu bana san huzur verebildiysem :)

      Sil
  2. ya diziye izlerken güzellik gerçekten bu kadar önemli mi diye düşündüm bazı yerlerde sinir krizi geçirdim Kskksjsn Soo A yı (adı böyle mi yazılıyor bilmiyorum) gerçekten çok abartmışlar tamam tatlı görünüyor ama o kadar abarttıkları kadar da güzel değil bence ya bide bunlar üniversiteye gidiyorlar yani ilk okul değiller ama ilk okuldaki çocukların yapmayacağı şeyler yapıyorlar jsndbdjdjsj ve dizinin verdiği mesajı çok güzel. Ne yaparsan yap insanları asla memnun edemezsin bu çok üzücü olsa da acı bi gerçek. Ya güzellik bu kadar önemli olmamalı asıl önemli olan saygı sevgidir ya bir insan yaşadığı için bile ona saygı duymalıyız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba meoww. yıllardır benim bile kontrol etmediğim bloguma 2021 yılında yorum yaptığın için çok teşekkür ederim, yorumun beni çok mutlu etti :)
      evet güzellik insanlık için çok önemli bir kıstas, umarım bu algımız değişir ve vaktimizi daha önemli şeylere harcamaya başlarız :)

      Sil
  3. Keşke her şey dizinin dediği gibi hallolsa. Cha eun woo için izliyorum şuan 12.ci bölümündeyim. Sinir kırizleri geçirsemde güzel bir dizi izlenir. Bu arada dizi hakkında yaptınız yorum harika.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

I, Tonya