Let's Eat 3



Konusu; eski dostlaaar, eski dostlaaar!
Tamam! Tamam, daha ciddiyetle yazalım; Goo Dae Young Ssi bir araba kazasına şahit olur ve o sırada üniversiteden arkadaşı olan başrolümüzle karşılaşır. (Arkadaşlar artık isimleri hafızamda tutamıyorum hiç, bakmaya da üşeniyorum başrol kız, başrol kızın bişeyi falan diye devam edecek bu yazı. Şimdi diyeceksiniz bu nasıl blog yazarı ahahah.) Neyse işte yine yaşamlar yemeklerle kesişir. Hatta bu sefer yaşamlar yemeklerle kesilir, çünkü dizi boyunca bişeyler olurken bi durup yemek yeyip hayatlarına devam ediyorlardı. Hani araya reklam almış gibi resmen :D :D :D :D Neyse.......


Biraz önce bitirdim geldim. İlk iki sezonunu izlediğim bu dizinin 3. sezonunun çıkmayacağını iddia etmiştim, bakın çıktı. Buradan ne kadar da medyum olmadığımı anlayabilirsiniz. Ama mukbang da ne kadar populerleşti bu arada ya. Youtube'da heryer mukbang. Bence ondan geldi devamı. Açıkça söyleyeyim ben sevmiyorum. Hele sesini kaydediyorlar falan, ayy çok feci. Seveni de anlayamıyorum; ama işte zevkler, renkler falan filan.

Peki mukbang sevmiyorsun neden izledin bu diziyi?? İlk sezonunu çok sevmiştim. Neden hatırlamıyorum. Diziyi de hatırlamıyorum zaten. Nasıl silinmişse beynimden. (Hiçbişey hatırlayamıyorum son günlerde, kötü kötü oldum :D :D :D )

Dizi hakkında yorumlarıma gelirsek; kötü kötü... Let's Eat değil bir kere... Hani ben hatırlamıyorum ilk sezonu, ama böyle değildi yani. Ya açıkçası ikinci sezon daha katlanılmazdı onu hatırlıyorum. Bu sezon ona göre daha iyiydi. Ama Let's Eat değil Answer Me serisi gibiydi. Sürekli bunu düşünüp durdum. Üniversite yılları çok güzeldi, eğlenceli geçti. Üniversiteyi de yeni bitirdiğimden benim için de minik bir nostalji yarattı. Arkadaşlıkları da çok tatlıştı. Keşke günümüzde de görseydik o arkadaşları. Bir düğüne gittiler onda da diğerleri gelmemişti zaten. Ay bir de gelini göstermediler ya bir türlü, saçma sapan. Çirkin miymiş yani neymiş olayı da anlamadım...


Aslında tatlış bir diziydi. Let's Eat olarak bakmasam belki daha sevilesi gelirdi. Gerçi ismi farklı olsa da izlemezdim şimdi yalan konuşmayalım burda. 
İki aşk hikayesi de bana göre güzel ilerledi. Başrollerin üniversitede birbirlerinden hoşlanmaları ama açılamamış olmaları, bazılarına gerçekçi gelmemiş olabilir. Ben kendimce gerçekçi buldum. Ben de tek taraflı aşkların queeniyim. Hahah yalana bak ya, yalanımı seveyim queen'miş  Diğer yazıda da kendimi bi yerlere sıkıştırmıştım, bunda da öyle; zorla bişeylere dahil olmaya çalışıyorum resmen 



Dujuncuğumuz zaten her zamanki gibi sevimli, tatlış, yardımseverdi. Başta biraz morali bozuktu, başından geçen şeyler kolay değil tabiki. Çabuk açıldı ama. Başrol kızımız da sevimliydi. Busan aksanı bana bir miktar eğreti geldi ama çok da anlamıyorum aksanlardan, daha iyi bilen birine sormak lazım tabi. 
Kızın kardeşini daha çok sevdim ben bu arada. Gerçi o da gerçek anasının bir yalanıyla tüm köprüleri yıktı, gemileri yaktı. Ama zaten kendisini dışlanmış hissediyordu o ailede bundan dolayı yaptığı şey çok şaşılacak birşey değildi bence.

SunWooSun'cuğumuz da bana bir miktar itici geldi. Asla karakterden değil, bence karakter tatlıştı ama aktörün o karakteri oynayış biçimini sevmedim. Kendi tercihidir bilemem, bişey diyemem.

Dizi erken bitmiş sanırım; Dujun askere gitmiş, reytingler de düşükmüş zaten falan. Çok da bilmiyorum araştırmamı yapmadan geldim buraya 

Finalde bişeylerin aceleye geldiği belliydi ama iyi toparladılar bence. Gerçekçi bir şekilde bitirdiler. Hatta uzasa eminim bundan daha saçma biterdi 

Kısaca; hmmm... Kısacası yok sanırım. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Başka yazılarda görüşmek üzere!



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya