Producer


İzleyeli birkaç hafta oluyor, keşke izler izlemez yazsaymışım yazısını çünkü şu an üzerimdeki etkisi kayboldu, kaybolacak. Üstüne bir sürü şey izlediğim için de diziyle alakalı birçok şeyi unuttum... O yüzden bu yazıda kısacık olacak 

Konusu KBS'e yeni giren bir PD'nin hayatı. (mı diyeyim ne diyeyim konuya, emin de olamadım  )



Bu dizinin özel bir yanı var o da 4 tane başrol olması.

Zaten Kim Soo Hyun'u ve Gong Hyo Jin'i çok severim, ikisi de kaliteli, eğlenceli yapımlarda oynar, bilirim... Eee o zaman Bulanık izlemez de kim izler bu diziyi değil mi? :)
Ama çok akıllıca hareket ederek, önce dizinin tamamlanmasını bekledim izlemek için. (Şu an Hello Monster'ı izliyorum da güncel olarak, gerçekten başlamasaymışım iyiymiş  )



Dizinin başını sıkıcı bulanlar olmuş, evet ilk bölümü biraz durağandı ama sıkıcı demeye dilim varmıyor, bence gayet iyiydi :) Eğer devam ederseniz, dizi aslında durağanlıktan çok çıkmıyor ama siz o tempoya alışıyorsunuz sanırım :)



Kim Soo Hyun'un karakteri manyaktı bildiğin, ama çok iyi oynamıştı adam... Birinin yorumunu görmüştüm, "sanki doğduğundan beri Baek Seung Chan'mış gibiydi adam." gibi birşey demişti. Yani gerçekten karakterin içine çok iyi girmiş. :D Çok sinir bozucuydu karakteri bence, başka biri oynasa nefret ederdim heralde :D Sinir olduğu birine hemen aptalca hareketlerde bulunuyordu. Arabasının aynasına çöp poşetleri asmak gibi.... 



Dizinin en başından itibaren hiçbir şekilde Seung Chan'la Ye Jin'i birbirine yakıştıramadım. Kesinlikle Ye Jin ve Ra Joon Mo çok iyi bir ikiliydi. Aman yapma Seun Chan, yav etme Seung Chan diye diye kendimi yedim bitirdim.. (şu an aklıma Çok Güzel Hareketler Bunlar'dan bir skeç geldi, bakın üşenmedim size link bile buldum https://www.youtube.com/watch?v=3aHRuRtnRk0 1.02.20 den itibaren İbrahime bakın  )

Bence IU'yla (yani Cindy'yle) Seung Chan da çok yakışıyolardı. En başından beri böyle düşündüm. Cindy karakterini de çok sevdim şahsen ben, dizideki en eğlenceli olaylar hep Cindy varken gerçekleşti :)



Cindy ortada yokken pek olmayan eğlenceli olaylardan biri de Seung Chan'ın ve Ye Jin'in sarhoşkenki davranışlarıydı. Keşke bir iki tane screenshot alsaymışım ya da bir iki gif yapsaymışım onlarla alakalı ama yapmamışım, şu anda da oraları bulmaya çok üşendim  Neyse diziyi izlerken zaten anlarsınız ne demek istediğimi :D 

Tabi dizi yapımcılarla KBS'yle alakalı olunca birçok ünlü geldi diziye... Saymadım, sayamadım.. Kimler geldi aklımda tutamadım. Ama aklımdan çıkmayan bir iki sahne var ki o da Lee Seung Gi'nin olduğu yerler Bakın oralardan replik çıkartmıştım işte:

Bakın, başkanları kimmişşşşş!!!! 

Allahım ya stres atma yöntemine baaaaaaakkk  İnsan bi spor falan yapar ya da ne bileyim, o kadar iyiyiz ki stres atmak için kötü bişeyler yapalım der :D Bunlar iyi olmanın stresini daha iyi olarak atıyorlar :D :D



Şu tipe bak yaaaaa 


Evet yazacaklarım bu kadar, aslında bu dizi hakkında daha çok konuşmak istiyordum ama şu an aklıma bunlar geldi. Son olarak bir gif var, Gerçekten çok mantıklı bulduğum bir benzetme... Tak Ye Jin Baek Seung Chan'a söylerken değil ama, Seung Chan bunu Cindy'ye söylerken içim yanmıştı. Sizle de paylaşmak istedim. :)






Bu arada Ramazan bitiyor bayram geliyor...
Ayrıca tercih dönemi de bitmek üzere...
Umarım tercih yapan herkes istediği yerleri yazabilmiştir tercih listelerine.
Okuduğum bölümle alakalı bir yazı yazıp, 
o bölümü düşünen insanlara yardımcı olmayı planlamıştım ama bir türlü yazamadım. 
Sanırım iyi de oldu.
Hem burası yeri değil hem de insanların fikirlerini çok etkilemek istemedim.
Bu da böyle işte...
Yazıyı nasıl bitireceğimi bilemedim şu an :D :D
Neyse o zaman herkese iyi akşamlar diyerek bırakayım yazmayı :D
Bir sonraki yazımda görüşürüüzzz :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya