Ex-Girlfriend Club



Hiç yazasım yok nedense... O yüzden baya erteledim bu yazıyı yazmayı. Ama en sonunda yazmayı en istemediğim zamanda yazmam gerkti yani şuanda.

Pek isteğim olmadığı için ayrıca diziyi izleyeli baya olduğu için biraz kısa olacak sanırım ama bu seferlik de böyle olsun. Zaten son zamanlarda yazılarımı hep kısa tutuyorum sanki :)





Konusu; bir webtoon yazarının aşk hayatını ya da şöyle diyelim; eski sevgililerini anlattığı webtoon'unu film yapmak isteyen bir yapım şirketi vardır. (Cümle anlamsız olmadı aslında, bakın ikinci kere okuyun gerçekten anlaşılacak  :D ) Bu yapım şirketinde bir yapımcı olan Kim Soo Jin'se 20li yaşlarındayken bu yazarla minik bir aşk yaşamıştır.
Kim Soo Jin'in şirketi batmak üzeredir ve tek kurtuluşu bu filmi çekip şirketin başkanının borçlarını ödemektir. Ancak Bang Myeong Soo'nun yani yazarımızın webtoon'unda dişi aslan, kedi ve tilki olarak lanse ettiği eski sevgilileri bu filmin çekilmesine karşılardır.


Konuyu çok güzel açıkladığımı düşünüyorum :D Ben diziyi Song Ji Hyo için izledim ama gerçekten (konuyu okuyunca sizin de böyle düşündüğünüzü düşünüyorum) konusu eğlenceli :D

Adamın eski sevgilieri hakikatten manyaktı, ve Jang Hwa Young gerçekten tam bir dişi aslan gibiydi  Aslında hepsi de kendilerine verilen hayvanlarla çok uyumlulardı :D Song Ji Hyo hariç :D Ondan ayı olur mu ya? Sevimli Blank Ji'miz o bizimmmm 



Yönetmen aşırı zekiydi, kore dizilerinde daha böyle herşeyi çabucak kavrayan bir tip görmedim :D Ayrıca çok sevimliydi de kendisi :) Başrol çifti de çok seviyordum ama bir yandan da bu adama da üzülmüyor değildim kızı elinden kaçırdığı için :)




Şu renk olayı çok saçma geldi bana. Yani... Aslında saçma değildi de Soo Jin en sonunda sordu ya beyazın anlamını bir kadına o da "aman da onu elinizden kaçırmayın, aman da o sizi kaybetmeyi göze alamıyor, aman da bilmem ne" dedi ya... Gerçekten o konuşma çok saçmaydı. Dedikoducu falcı muhabbeti gibiydi resmen :D Saflık, temizlik teması üzerinden yorumlasaydı beyazı daha mantıklı olmaz mıydı?  Bu arada rengin beyaz olduğunu tabiki hemen anladım bir photoshop kullanıcısı olarak... Hayır yani onu bilmek zor değil de... Neyse işte gençlik, bu işler böyle... Yazasım yok ya saçmalayıp duruyorum :D:D




O zaman saçmalamaya devam etmeden yazıyı bi toplayalım, kısaca Song Ji Hyo çok tatlıydı, Lee Yoon Ji'yi zaten severdim bu diziden sonra daha çok sevdim, erkek başrolümüzü yani Byun Yo Han'ı ilk defa burada gördüm ama kısa boyluluğu dışında sevilebilesi bir tip :D Gerçi o mu çok kısaydı, yönetmen mi çok uzundu... Neyse cavabı belli de uzatmayalım :D :D Ve son olarak dizinin senaryosu çok Amerikanvariydi. Yani al bu sernaryoyu direk ver adamlara, hiç uğraşmadan bir Amerikan romantik komedisi çıkardı ortaya :)


Oooo.. Baya normal bir yazı oldu bu ya... Ben hiç yazamicam diye korkmuştum :D Gerçi diziyi izlerken bahsetmek istediğim daha çok şey vardı ama napalım... İşte o zamanlar üşenmeyip replik çıkartsaydım, şimdi yazabilirdim değinmek istediklerimi kolayca ama bir üşengeç bulanık olarak üşenmesem bana yakışmazdı  Gene iyice saçmalamaya başladım :D En iyisi bu yazıyı bitirelim artık :)


Görüşürüz!!~~ ^.^



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya