Falling for Innocence


Konusu; kalp yetmezliği olan bir adamın babası öldükten sonra babasının bütün parasını ve şirketteki hisselerini çalan amcasından aldığı intikam ve bu sırada aşık olduğu bir kadın.


Konuyu çok uzatmak istemiyorum, zaten her şeyi anlatmak istersem hem karışacak hem de spoiler vereceğim. Böyle kısaca tutalım o yüzden :) Zaten yazıyı da kısa tutmayı planlıyorum hadi hayırlısı 


Kang Min Ho başlarda çok sevimliydi bence o turuncu saçlarıyla :) Hele o hastanedeki dağılmış saçları ve deli gibi davranışları  Ama ne zamanki saçlarını ve tarzını değiştirdi, benim için ilgi çekici olmaktan çıktı :D Tabi ki yine de sevdim başrolümüzü :)

Kadın başrolümüzü de çok sevdim ben :) Çok havalı bir kadındı. Tuttuğunu koparan, zeki ve güzel. Birbirlerine çok uyumlulardı.

Konu aslında; çok klasik çok basit geldi bana, ama dizi çok eğlenceliydi. İzlerken hiç sıkılmadım.

Sadece sonu biraz saçma olmuştu. Buradan sonrası büyük spoiler dikkat dikkat! :)


Yani bence adamın ölmesi gerekirdi.. Ölmese bile en azından neden ve nasıl ölmediğini anlatmaları birşeyler uydurmaları gerekirdi.
Sonuçta minareyi çalanın kılıfını hazırlaması gerekmez mi? 

Şu ikinci adama (Lee Joon Hee ), çok sinir oldum. Onun babasına da çok sinir oldum. Keşke biraz daha acınası biraz daha sevimli tipler yazsalarmış senaristler...


Yong Hwa?!?! 
Tekrar tekrar baktım bu konuşmadan sonra adama... Ama yok yani hiçbir benzerlik bulamadım  Lee Joon Hee bile daha çok benziyordu :D :D 




Eveet dizi hakkında diyeceklerim bu kadar. Nasıl, kısa tutabildim mi? :) 
Son olarak içimi parçalayan bir repliği de buraya koyup, yazıyı bitiriyorum.
Görüşürüzzzz!! :) :)



Yorumlar

  1. Yong hwa kısmı beni de güldürmüştü akılladına ilk kim geldiyse yazdılar herhalde :D güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Son repligin son fotoğrafına sevgiler saygilar n_n
    o sahnede yong hwa ya gerçekten benziyordu. Yani ilk bakışta Yong un amcasıgillerden gibiydi :D göz alisinca benzetme ortadan kalkıyor tabi.
    ve ilk bölümlerde cidden dehsetti. O saç omaygad . Ama dusunsene her sette saç yaptırmak maliyetli olur, indir saçı azıcık tara tamam. Daha ucuz HD


    Eğer adam olmeliydi derken bahsettiğin şey bi anda örtülerin ardından çıkan MinHo ise evet. O kısım çok havada kaldı. Heralde ikinci sezonda aydinlatirlar. Ikinci sezon gelecek diye bi haber görmüştüm, tekrar bi bakmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tekrar baktım, yine yeni yeniden, ama yine benzetemedim Yong'a :D :D
      Haha çok mantıklıymış, demek ondan değiştirmişler adamın tarzını :D :D hadi saç neyse de adama sürekli hırka giydirmeselermiş iyiymiş :D :D

      Evet ondan bahsediyorum :) İkinci sezon mu gelicekmiş, ben hiç duymadım öyle birşey... Açıkçası bu dizinin devam edecek tarzda bir dizi olduğunu düşünmüyorum bence yapmasınlar 2. sezonu :D :D Gerçi zaten 2. sezon dedikleri Dream High'ın 2. sezonu gibiyse aynı hikaye devam etmez. Korelilerde genelde öyle yapıyorlar 2. sezonları :) :)
      Yine de bekleyelim bakalım, görelim 2. sezonu... Gelirse bir göz gezdiririm :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya