Let's Eat

Bir iki haftadır Hello Monster'dan başka dizi izlemiyordum. Aslında normal bir insan için bu garip değil tabiki ama konu ben olunca bir garip geliyor. Bilgisayarın başına geçtiğimde yapacak hiçbirşey bulamıyordum kaç haftadır. Dizi izlemek istemedim, bir süre BTS videoları izledim durdum (BANGTAN BOMB'lar çok eğlenceli tavsiye ederim :D ) ama bir yerden sonra ondan da sıkıldım. Sonra bir gün (o gün dün oluyor) artık uzun süredir izlememi bekleyen bu diziyi açtım... Ve iki güne bitirdim!


Konusu yan yana yaşayan üç insanın yemekle birlikte kesişen yaşamları. Bu diziyi böyle açıklayan bir kişi daha göremezseniz  heralde  :D


Dizinin 2. sezonu çıktı bu yıl ve şu an ilk bölümü yan sekmemde açık duruyor bu yazıyı bitirip hemen onu izlicem :)

 Dizide oynayan insanların çoğunu tanımıyordum, tabi k-pop'un birazcık içinde olduğumdan Beast'ı biliyorum ve Doojoon'a göz aşinalığım var ama Beast'a karşı bir kaç şarkısını dinlemişliğim dışında özel olarak bir ilgim olmadığından Dojoon'u pek tanıyor sayılmam.


Oyunculuğuna nedense yorum yapamıyorum. Bence çok sevimliydi, hele o mimikleri... "Bo?! Kogiso kogiragu?" deyişi... (Böyleydi değil mi? :D Neyse böyle olmasa bile siz ne demek istediğimi anladınız :D ) Ama dediğim gibi oyunculuğu iyi miydi bilemiyorum... Tam olarak anlayabilmek için başka bir dizisini izlemem lazım.. Onu da şu an yapamicam, çünkü 2. sezona başlicam :D Eee orda da aynı karakteri oynadığı için yine emin olamicam :D


Dizide yemek bir süre en ön plandaydı ama arkada devam eden hikaye örgüsü de çok ilgi çekiciydi. Go Dae Young katil miydi değil miydi? Yani tabi ki değildi, polisiye dizi mi ki bu, katil başrol olsun??..  Ama yine de heyecanlanıyordu insan :D :D Sonlara doğru biraz da olsa azalan yemek iştahı ve artan romantizm de ana yemeğin üstüne gelen tatlı gibiydi resmen. Eee yemek hakkındaki diziye de yemek sofrasından örnek verilir


İkinci başrol kızımız çok sevimliydi. Yani ben çok sevdim şahsen. O inanılmaz iyimserliğiyle kendini bana sevdirdi. Ben bu kadar kötümser bir insanken, biraz olsun onu örnek alsam ne güzel olur diye düşündüm durdum :)


Yani Dae Young Ssi bu da söylenecek laf mı şimdi




Şu çocuğu Hello Monster'dan da biliyorum da, çok sevimli çocuk değil mi ya?? :) :) Allahım Yin Ji'ye olan aşkı çok komikti :D
Hele son bölümde o Parassi'ye kızması :D :D
Parassi'den bahsetmişkeeeen....


Parassi de çok tatlı değil miii?? :)  Allahım yaptığı atara bak yaaa :D Nasıl akıllı bir köpektir bu, girdi kafese kapattı kapıyı :D


Şu şiir ne kadar uyumlu bu üçüyle  :)

Bu arada özel bölümde bir sahne var ki Avukat Kim'den hiç bahsetmesem de o andan bahsetmek zorundayım :D  Go Dae Young'u karakola aldıklarında avukatın kendisini Dae Young'un avukatı olarak tanıtması gerektiği sahnede son derece sakin bir ciddiyetle söylediği "Ben Go Dae Young'un menajeri Shim Hyung Tak" lafı ve önce şaşırıp sonra kopan ekip :D :D Kopan ekipe karşılık neyi yanlış yaptığını bir süre farketmeyen bizim Avukat Kim :D :D Yani kısaca özel bölümü izleyin. Ben özel bölümü altyazısız izledim ama yine de eğlenceliydi. Siz altyazılısını bulabilirseniz altyazılı izleyin :D


Yazıyı burada bitiriyorum çünkü acileeeeen 2. sezona başlamam lazım, daha fazla bekleyemiyorum :D 

(Yazıyı kontrol ederken fark ettim de asıl başrolden yani Lee Soo Kyung'dan hiç bahsetmemişiz :D :D Sevimli ve mantıklı bir kızdı, oyunculuğu da iyiydi vesselam.... diyerek konuyu kapatalım yeter bence :D :D )

Kısaca dizi çok güzeldi (beğendim ki sonraki sezonuna başlıyorum di mi :D ) izlemeyen herkese tavsiye ederim. Ama dikkat edin sizi bol bol acıktırabilir :)

Herkese iyi seyirleeeeeerr!... :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya