Mim #5 : Devam Etmesini İstediğimiz Diziler

Yıllar yıllar önce mimlenmiştim çok sevdiğim blogger  Kore Günlükleri tarafından... Bakın kendisi de burda okumak isterseniz :)
Öncelikle K unniye teşekkür ediyor ve özür diliyorum mimi bir yıl kadar beklettiğim için 

Son zamanlarda ne kadar dizilerin sonuna doğru sıkılıp, bitsin artık bu dizi yeteeeer diyerek isyan etsem de ilk başlarda tabi ki dizilerin bitmesini istemiyor neden hepsini 20 bölüm, 24 bölüm, 30 bölüm yapmıyorlar ki diyordum :) Bakalım aklımda hangi diziler kalmış bana yeterli gelmemesiyle :)


1- A Gentelman's Dignity


İlk izlediğim kore dizilerinden kendisi. Çok eğlenceli ve kaliteliydi. İkinci sezonu çekseler izlerim gerçekten :)
Hakkında yazdığım yazı için tık tık


2- Big

Bu diziyi listeme alma sebebim finalinin tam bir felaket olması... Kesinlikle daha güzel bir finali hakediyordu, belki bir bölüm daha uzasa daha iyi toparlayabilirdi yazarlar olayı.


3- It's Okay That's Love

Çok iyi diziydi ya... Komedi sanıp da başlamıştım diziye. O kadar ağlayacağımı bilsem hiç başlamazdım. Finalini falan da çok iyi toparladılar bence ama bilmiyorum ya doyamadım bir türlü şu diziye ve kadroya :)

4- K-Pop the Ultimate Audition

Bu diziyi de yayından kaldırmışlardı sanırım son bölümü çekememişlerdi. Tam emin değilim ama sanırım ellerindeki çekimleri bir şekilde birleştirip son bölüm diye önümüze sunmuşlardı. Neden yayından kaldırıldığını bilmiyorum ama zaten 16 bölümlük dizi bence finalini yapmasına izin verilmeliydi.

5-  After School Bokbulbok

Tam bir dizi olsaydı güzel olurdu bence.. Ya da bir kaç bölüm daha uzun olsa :) İzlemeye doyamadım kısaca :)
Bu dizi hakkında yazdığım yazı için tık tık

6- Answer Me

Yeni sezonu gelecek, hatta 1988 de geçecek falan diye duymuştum zaten. Umarım da gelir :)
94 de biraz cıvıtmış, fazla uzatmış olsalar da çok eğlenceli bir seri genel olarak :) 

7- Producer  

Yeni bitirdim bu diziyi ve ciddi anlamda yetmedi... Bölümleri 80 dk hatta final bölümü 100 dk idi, yani aslında 12 bölüm olması durumu diğer dizilerden kısa olması gibi birşeye karşılık gelmiyordu ama yine de bana yetmedi. 2. sezon çıkacak diye bir dedikodu duydum umarım doğrudur umarım çıkar :)
Hakkında yazdığım yazı için tık tık


8- The Newsroom

Şu an başlığa baktım kore dizileri dememiş :D o zaman bunu da eklemeden geçemem, sonra kabuslarıma girer 


Çok zekice hazırlanmış ve gerçekleri sunan bir senaryo... Kimi zaman eğlenceli kimi zaman korkutucu ve üzücü... Ve topu topu 25 bölüm... Finali güzeldi, herşeyi tatmin ediciydi ama devamı olsa izlerim hiç acımam :) 



Şu an aklıma gelenler bu kadar :) Büyük ihtimalle daha sonra aklıma bir iki tane daha gelecek ve tüh yaa onu niye yazmadım diyeceğim ama ne yapalım kısmet :D 

Bu mimi yazmaya gerçekten çok geç kaldığım için kimseye paslamayacağım.
İsteyen yazabilir :) 
Herkese iyi geceleer :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya