Gereksiz Muhabbetler #1


Aslında yazmamı bekleyen iki dizi var; ama şu an hiç yazasım yok  Biraz muhabbet etmek istedim :) Bugünlerde ne yaptığımla, nelerle ilgilendiğimle alakalı gereksiz muhabbet 



Öncelikle Ramazan dolayısıyla çoğunlukla evde boş boş oturuyorum ki bu da burada konuşacak daha çok şeyim olmasını sağlıyor  Boş boş oturmadığım zamanlarda da uyuyor üniversitede geçirdiğim uykusuz ilk yılımın acısını çıkarıyorum 

Ama asıl konu boş boş otururken neler izliyorum, neler dinliyorum değil mi? :D

İki üç güne bir dizi bitiriyorum, dizi bitirmediğimdeyse Running Man izliyorum, sevdiğim ünlülerin çıktığı show programlarında takılıyorum.



Running Man'i çok uzun zamandır izliyorum, yarısından çoğunu izledim bölümlerinin. Hatta ilk nasıl başladığımı hatırlamıyorum. Bir ara o kadar çok izliyordum ki bir süre sonra midemi bulandırmaya başlamıştı. O dönem, bir iki ayda 50 bölümden fazla izlemişliğim var. O dönemden sonra ara ara izlemeye karar verdim ve şu an izlerken midem bulanmıyor allaha şükür   Hatta çok büyük keyif alıyorum :) Geçenlerde Bigbang'in geldiği bölümü izledim. (Çaktırmayın çok fazla bölümünü izledim RM'in son zamanlarda ama hepsinden teker teker bahsetmek biraz zor :D )


Bigbang'in geldiği diğer bölümleri de izlemiştim de, hepsi de eğlenceli bölümlerdi. Aynı şekilde bu bölüm de öyleydi. Özellikle basketbol oynadıkları bölüm  Kwang Soo bazen çok fazla abartabiliyor... Ne demek istediğimi anlamak isterseniz 250. bölümü izleyin ve Jong Kook'a birazcık acıyın. 

Gladyatör takım kazansın istedim başından beri, neden bilmiyorum ama RM'de sadece iki takım olunca hep bir tarafı tutuyorum. Neden o takımı tuttuğumu bilmiyorum, sadece öyle o takım kazansın istiyorum ve genelde o takım kaybediyor 

Neyse RM hakkında konuşmak bu kadar yeter :)

Biraz da neler dinlediğime bakalım :) Öncelikle son dönemlerde izlediğim dizilerin hepsinin OSTleri acayip iyiydi, onları dinliyorum; Producer, Falling for Innocence, Ex-Girlfriend Club ve tabiki School 2015... Daha sonrasında; blogumu açtığınızda kendiliğinden açılan müzik playerdaki şarkılar, telefondaki listemle çok benzer. Şu anda da dinliyorsunuz değil miiii?? :) Ben dinliyorum mesela :D

Müzik player'ın listesine sağ üstte bulunan  bu tuştan ulaşabilirsiniz :)



Listeye bakınca farkedersinizki üç tane BTS şarkısı var, sizin canınızı sıkmamak için daha fazlasını koymadım ama ben bu sıralar bu çocukları bayaaa dinliyorum, özellikle son çıkardıkları Dope.....  Şarkı çok iyi, dansları çok iyi ve şarkının anlamı da çok hoşuma gitti :)





BTS - Dope




 Ve son zamanlarda dinlediklerime yine son çıkanlardan, Bigbang - Sober, böyle nereye kadar gidicek bilmiyorum ama sürekli şarkı çıkartıyorlar ya kısa aralarla, ben o şarkıların çoğunu pek sevmedim.. Özellikle Bae Bae ve klibi...  Ama Sober çok iyi geldi, klibi de çok güzel, eğlenceli :)

BIGBANG - Sober


Boş sohbet, muhabbetimizin sonuna geldik :)
Bu da böyle saçma bir yazıydı,
Umarım okurken sıkılmamışsınızdır. 
Herkese iyi geceleeeerr!!!

Yorumlar

  1. İki üç günde bir dizi? Nasıl da özeniyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazın böyleyim ben :) Sürekli dizi izliyorum :D
      Senin izlemeni engelleyen ne var önünde? ^^

      Sil
    2. Sık sık bir şeyler yapmaya zorlayan bir anne mesela. :D *temizlik alışveriş daha çok temizlik* Yazın bir temizlik canavarına dönüyor... Günde 3 kere alışverişe yolladığını ("aa şunu unutmuşum, git şunu da al") hatırlarım. :D

      Sil
    3. Benim annem de alışveriş değil ama temizlikte aynı :( gerçi bu yıl ramazanda çok zorlandı, sürekli temizlik yapamadı, dolayısıyla bana da yaptıramadı :D :D

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya