Unutulmuş Bir Yıl Dönümü


Evet bir yıl artı bir iki gün önce açtım bu blogu. İlk yazımı açtığım gün direk yazdım mı hatırlamıyorum ama blogumun doğumgünü olarak ilk yazdığım yazının günü olarak düşünmüştüm ama dizi izlemeye dalıp unutmuşum :) 
Her ne kadar bu yıl çok aktif olamasam da bir yılı devirdik işte :) 

Bu bir yılda benimle birlikte olan, yazılarımı okuyan, bloguma üye olan herkese teşekkür ederim :)
Blogumun doğum gününü boş boş kutlamak istemedim, iki de pasta getirdim :)
Şu sıralar True Blood izlediğimden bir True Blood'lu, ve YGS'ye iki ay kalmışken başlayıp, neredeyse 2 haftada bitirdiğim ve yeni sezonunu büyük bir iştahla beklediğimden bir de Doctor Who'lu bir pasta... 
(İkisi için de; keşke yapan olsa da yesek.. :D)



Daha nice nice yıllar seni kapatmamak dileğiyle, iyi ki seni açmışım blogum :)
Sevgilerle Bulanık Beyin

Yorumlar

  1. Ayşecim ilk yılın kutlu mutlu olsun, nice dizili eğlenceli mutlu yıllara...
    Siwoncuğum sana özel pasta yaptırmış bak http://1.bp.blogspot.com/-iP-OtCinQJw/T38JmFrtVTI/AAAAAAAAApw/oRdTE8ym-JY/s640/1056-ywtc3vftch.jpg :))

    Bu da benim sana yıl dönümü hediyem, mimlendin... :)
    http://mykoreandrama-kp.blogspot.com.tr/2014/08/mim-sorular-sorular.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çinguuu!! :) :) Ne kadar özledim seni bir bilsen :)
      Siwon'un hediyesi için de, senin hediyen içinde çok teşekkür ederim :D Hemen bakıyorum mime :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya