Bir Garip Mim :)

Mim aldıııkkk!! :) Çok özlemişim mim yazmayı.. :)

Bu yüzden Dizikolik arkadaşımız beni şurda mimlediğinde ne kadar sevindiğimi anlayabilirsiniz :D Ve tabi ki hemen yazdım mimi. Ancak başını yazmaya üşendim (yani bu kısmı :D ) o yüzden de bir iki gündür elimde bekliyordu.
Neyse hadi geçelim artık mime :)



-Blog İsmin Neden Bu? Özel Bir Anlamı Var Mı Ki?

Bunu daha önce de bir mimde belirtmiştim :) Tekrar yazmaya üşendim şu an.. 


-Hayatının En Acı Olayı Ne Ki? Ölüm Dışında Sana Ders Veren Bir Şey Yaşadın Mı Hiç?

Açıkçası hayatımda çok farklı şeyler yaşadım ama direk olay olarak değil.. Yani, ... aslında nasıl anlatacağımı bilmiyorum.. Ama eğer anlatmaya başlarsam çok özelime girmiş oluruz, burda pek özelime girmek istemedim şu an :) Zaten yaşadığım şeylerden de ders aldığımı sanmıyorum 


-Yurt Dışında Görmek İstediğin Yer Var Mı?

Görmek istediğim o kadar çok yer var ki... :) Ama tam bir yer olarak değil, ben bir ülkeye gidip onun her bir köşesini keşfetmek istiyorum.. Bu İngiltere olur, Amerika olur, Kore olur, Japonya da olabilir.. :D Benimle gelen birini de bulsam, hemen yola çıkıcam aslında :) 


-Hayatının Kitabı Ne?

Uzun zamandır kitap okumayan birine bu soruyu sormamalısınız..  Eski halim olsa, hemen o sıralar okuduğum kitabı söylerdi. Çünkü ben böyle biriyim o an ne izliyorsam hayatımın filmidir, o an ne okuyorsam hayatımın kitabıdır, kimi dinliyorsam hayatımın şarkıcısıdır :) Ama uzun zamandır kitap okumadığım için bu soruya cevap vermek kolay olmayacak :( Sırf cevap vermiş olmak için şimdi gittim ve kitaplığıma baktım, ve malesef ki orda okuduğum kitapların çok, çook küçük bir kısmı bulunuyor.. Ve diğer okuduğum kitapları şu an hatırlayamadığımdan onların arasından bir kitap seçmem gerekiyor :) Ama zaten diğer kitapları unuttuysam onlar benim hayatımın kitabı değildir :D Evet kararımı açıklıyorum, hayatımın kitabı Sherlock Holmes.. :) Herhangi bir kitabı olabilir, farketmez :)


-Koleksiyonun Var Mı?

Koleksiyon mu dedin?! Ben herşeyin koleksiyonunu yapan bir manyağım!! :P Tamam abartmayalım ama gerçekten küçüklüğümden beri bir şeyleri biriktirme meraklısıyım :) Mesela pul koleksiyonum, para koleksiyonum küçüklüğümden kalmadır. Bir aralar taşları sulu boyayla boyayıp bile biriktirmişliğim var :D Bir arada etiket biriktiriyordum, aldığım kıyafetlerden çıkanları :D Ama en önemsediğim koleksiyona gelirsek, ki koleksiyon sayılır mı bilmem, arkadaşlarımla birbirimize derslerde, etütlerde yazıdığımız mektuplar-notlar :) Ve umut ediyorum ki arkadaşlarım da bunları biriktiriyordur ve arada bir çıkarıp okuyorlardır. Çünkü ben özenle saklıyorum ve okudukça duygulanıyorum :)


-Hangi Enstrüman Olmak İsterdin?

Hmm.. Baya garip bir soru oldu bu :D Keman mı olmalıyım acaba? Çok severim kendisini :D Neyse vazgeçtim, her zaman almak istediğim gece mavisi renginde bir akustik gitar olmak istiyorum :) 




Eveet bir başki mimin daha sonuna geldik :) 
Bu mimi özel olarak birine paslamıyorum, eğer yazmak isteyen olursa alıp yazabilir :)
Sevgilerle bulanık beyin :)

Yorumlar

  1. üfff Keman tam benlik asdfghj hiç bir alakam yok ama çok hoşuma gidiyor :Dd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen benim de hiç elime keman almışlığım yok.. gerçi elime almıştım şimdi yalan olmasın, arkadaşımın kemanını elime almıştım :D ama çok havalı geliyor bana keman çalan bir insan :D :D

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya