Henry - Fantastic Şarkı Sözü


Şimdi izledim ve hemen sizinle de paylaşmaya geldim. :)

Klibi pek beğenmemiş olsam da şarkı çok hoş olmuş.
Benim için bir Trap olacak gibi gözükmüyor çünkü ben Trap'e bozuk plak 
gibi takılı kalmıştım... Sürekli ağzımdaydı.  
Fantastic'in öyle bir etki yaratacağını sanmıyorum ama yine de 
dinlemelik, hoş bir şarkı olmuş :)


Sözleri

Yo sen fantastiksin kızım

(Bunu biliyorsun)

Beni uçuruyorsun



Olgunlaşmamış ilk aşk
Hiçbirşeyi bilmeyen bir çocuk

Aşk hassas bir duygudur

Ben her zaman kazanandım

Ben hiç bir zaman ciddi değildim
Kendimle gurur duyuyordum


Beni daha iyi bir adam yap
Beni gerçek bir adam olarak yeniden doğmuş yap

Sen benim adımı söyledin

Oh fantastik sen

Seni seçmemin nedeni
Hayatımdaki en büyük hediye olman
Sen beni yukarıya çektin
Fantastik olacak
Gerçekten iyi olacak, hazır ol
Fantastik olacak
Sana hayal edebileceğinden fazlasını vereceğim
Fantastik olacak


Kasırga gibi atak yapıyorum
Kendimi bilmediğimde bile

Sadece senin tarafından hareket ettiriliyordum

Bana gelmen çok değerli

Küçük ama sıcak bir kuyruklu yıldız gibi
Donmuş kalbimi eritmek için

*
Sen değerlisin özelsin

Sen benim için herşeyi başlattın

Cevabı bu fantastik rüyalarda buldum.

Umarım senin sonun da benim.


(Çeviriyi İngilizceden kendim yaptım. Yanlış yerler olabilir, eğer uyarırsanız düzeltirim :) )

Yorumlar

  1. çok güzelmiş ya sözleri :ddd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de beğendim :) Şarkı gerçekten hoş zaten.. Ama klibe ısınamadım bir türlü :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya