The Haunters

Uzun İnce Bir Yoldayız...


Evet, kabul ediyorum, ben de birçok insan gibi bu filmi sırf Enes Kaya filmde oynuyor diye seyrettim... Seyrettiğime pişman mıyım? Hayır. Ama seyretmeseydim de olurmuş diyebilirim. Her ne kadar Enes abimizin performansına hayran kalmış olsam da, filmin senaryosunu hiç beğenmedim. Ne başı ne sonu belliydi.
Açıkçası beni kore filmlerinden soğutan bi film oldu..Tabi yine de hepsi Enes Kaya'nın 'uzun ince bir yoldayım'ını dinlemeye değerdi  

Filmden bahsetmek gerekirse; 


Bütün film bundan ibaretti :D Kısaca filmi özetliyorum: ne olduğu belirsiz, gördüğü her insanı kontrol edebilen bir arkadaşımız var, Cho-in. Bu arkadaş Kyu Nam adlı başka bir arkadaşımızın çalıştığı rehinciden para çalıyor yeteneklerini kullanarak. Ancak Kyu Nam'ı kontrol edemeyince işler biraz sarpa sarıyor ve rehinecinin sahibi ölüyor... 

Bizim kontrol manyağı arkadaşımız neden onu kontrol edemediği konusuna saplanıp kalmışken, kontrol edilemeyen ve öldürülemeyen Kyu Nam arkadaşımız da kahraman olma konusuna takılıyor. Ve diyor ki eğer o beni kontrol edemiyorsa o zaman onu ben etkisiz hale getirmeliyim. Yanında ki iki yabancı arkadaşıyla onu etkisiz hale getirmeye çalışırken herşeyi eline yüzüne bulaştırıyor....

Açıkçası filmi açarken beklentilerim çok yüksekti; hem fantastik-gerilim olması, hem de bir Türk'ün oynaması, resmen film beni izle diye bağırıyordu. Film bittikten sonraysa tek diyebildiğim "Bu mudur yani?  
Bana kalırsa filmi izleyin ama çok büyük bir beklentiyle başlamayın bu filme. :)




Ha bi de şu kız vardı, rehinecinin kızı. Aslında pek rolü yoktu ama en sonunda, Kyu Nam o kadar kötü durumdayken ona sahip çıktı o yüzden sevdim bu kızı :D


Oyuncular

Kang Dong Won / Choin


Soo Go / Kyu Nam


Enes Kaya / Ali


Jung Eun Chae

Abu Dodd


Bu yazı biraz kısa oldu ama bu film hakkında konuşulacak pek birşey yok :) Evet bu da benim ilk kore filmi yazımdı... Yorum yaparsanız sevinirim :)

Bulanık Beyin'den Sevgilerle....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya