Ilk Mim : Genel Sorular

İlk mimi aldım sayın (pek de olmayan) okuyucularım! :D çok mutluyum, 'K' çinguma ilk mimimi verdiği için teşekkür ederim :) kamzahamnidaa!! :)
Heyecanlıyım, hemen başlıyorum sorulara... :D

-İlk izlediğiniz Kore dizisi? Dizi hakkındaki yorumunuz?


Aslında benim başladığım ilk dizi Cheongdamdong Alice'di. Lakin onu bitiremedim. Daha Kore hakkında hiç bişey bilmeden, hep amerikan dizisi izlediğim bir sitede karşıma çıkmıştı. O sıralar da PSY-Ssi sağolsun heryerde güney kore havası esiyordu... Ben de merak ettim açtım baktım. Bölümler hızlı hızlı geçerken, bitirmemeye dikkat ediyordum çünkü bölüm listesinde sadece 16 bölüm vardı ve ben hala bölümler yüklenecek sanıp yüklenmesini çok beklemiyim diye kendimce önlem alıyordum :D  Ama ne olduğunu bilmediğim bi sebepten bitiremedim. Bu yüzden bu dizi hakkında bi yorum yapamıyorum :)

Asıl beni Kore dizilerine bağlayan, bitirdiğim ilk Kore dizisi, You've Fallen For Me hakkında yorum yapacak olursam; senaryosu çok kötüydü buna rağmen çok severim hatta iki kere izlemişliğim, arkadaşlarıma zorla izletmişliğim vardır :)


-İlk oppanız, ilk unniniz?

Tabi bitirebildiğim ilk dizi You've Fallen For Me olunca doğal olarak ilk oppam Jung Yong Hwa ilk unnim de Park Shin Hye oluyor :) Park Shin Hye'den arada bir soğusam da Yong Hwa'yı hala severim, hep severim, çok severim! :D (bi fangirllük mü çöktü üstüme ne? :D)


-Oyunculuğunu beğendiğiniz koreli aktörler, aktristler?

Kendimi daha bu alanlarda yeni saydığımdan kimsenin oyunculuğuna iyi ya da kötü diyebileceğimi sanmıyorum :) ama bi iki isim vermek gerekirse;

Namjalardan; Hyun Bin, Lee Seung Gi, Goong Yo, Yoon Sang Hyun, Lee Jong Suk, Yoon Si Yoon
Yojalardan; Lee Yo Won, Song Hye Kyo, Ha Ji Won
(şu an aklıma bunlar geldi, unuttuğum varsa affola :P)


-Ost'sini en beğendiğiniz dizi?

Aslında ben her dizinin OSTsini seviyorum, içinden mutlaka beğendiğim bi şarkı çıkıyor, ama bi iki tane yazacak olursam; A Gentelman's Dignity, You've Fallen For Me, Full House beğendiklerimdendir :)


-İlk izlediğiniz Anime, ilk izlediğiniz kore filmi?

Çocukken tvde çıkan animeler dışında ilk izlediğim anime Naruto'ydu. Ama tabi ben daha kısacık kore dizilerini bitiremiyorum, 300 bölümlük (şu an tam bilmiyorum eğer daha fazlası varsa veya daha azsa; pardon. :D ) Naruto'yu nasıl bitiriyim?! Utanarak söylüyorum ki; 10-15 bölüm izleyip bırakmıştım onu da :( :D

İlk izlediğim film ise, yine utanarak söylüyorum ki onu da hala bitirmedim :D, Do Re Mi Fa Sol La Si Do... Aslında ondan sonra pek izlemedim kore filmi, Haunters'ı izledim geçenlerde.. Yani şimdiye kadar iki tane kore filmi izledim :D

-En son izlediğiniz Kore Dizisi?

Reply 1997, son bölümü kaldı bi tek. Çok beğendiğim yapımlar arasına girdi bile :)


-Tayvan, Japon yapımları ile aranız nasıl? En sevdiğiniz film ve dizilerden aklınıza gelenler?

Fena değil :) Öyle çok izlemesem de Skip Beat sağolsun tayvan yapımları hakkındaki önyargım kayboldu, Japon yapımlarına karşı herhangi bi önyargım yoktu ama Otomen'i izleyince japon komedisi beni kendine çekti :) Skip Beat dışında aklıma gelen izlediğim bi tayvan yapımı yok ama Japon olarak; Itazura Na Kiss: Love in Tokyo, öyle ahım şahım bi yapım olmasa da izlenilecek kalitede :) Ve tabi ki Otomen; komedi severlerin izlemesi gerek dediğim bir dizi :)


-Sıkıldığınız diziler?

Kimsenin üstüme çullanmasını istemem ama bunu söylemeden geçemicem; Boys Over Flowers... üzgünüm... :( onun dışında; Flower Boy Ramyun Shop, To The Beautiful You, Panda And Hedgehog, The King Of Dramas, ve yarım bıraktığım adı aklıma gelmeyen bi kaç dizi daha... 


-Hangi dizi karakterlerine tekme tokat dalmak istediniz?

Playful Kiss- Yoon Hye Ra : arkadaşlarımla birlikte izliyorduk ve onlar "ay bu kız ne kadar şirin" dedikçe kıza olan en baştaki sinirim daha da arttı.. :S
Full House- Kang Hye Won : Ne istediğini bilmeyen bencil pislik!....
Flower Boy Next Door- Cha Do Hui : Kadının adı bile sinir bozucu -.-
Panda and Hedgehog: Pan Da Yang : Tamam kabul kız başroldü felan, hatta dizinin başında da sevimliydi ama daha sonraları iyice cılkını çıkarttı siz de bunu kabul edin...

Daha nicelerine dalmak istediğim oldu ama şu an aklıma bu arkadaşlar geldi :D

-Sonunu beğendiğiniz, beğenmediğiniz diziler?

Genelde bizim koreli yazarlarımız finali pek güzel yazamıyolar; o finaldeki havayı veremiyolar... Ama bi iki tane söyleyecek olursam; Secret Garden, 49 Days beğendiklerimdendir... Yani 49 days'in finali çok üzücüydü ama iyi finaldi... :) You're Beautiful'un, Flower Boy Ramyun Shop'un finalleri, final için çok hafif kalmıştı... Aslında bu soru biraz yarama tuz basmış gibi oldu yani uzatsam uzar gider de, burada kısaca bırakıyorum :)


-Dizi müzikleri hariç dinlediğiniz ilk şarkı?

CNBlue - Intuition (böyle yazılıyodu di mi? :D ben zaten bunun adını first step sanıyodum ilk dinlediğimde... çaktırmayıınnn... ^^) 


-Sevmediğiniz unni ve oppalar?

Şu an pek aklıma gelmedi açıkçası ama 'K' çingum sağolsun Park Shin Hye'den soğuyorum bazen :D Tabi onun dışında da sevemediklerim var... Ama öyle ismi aklımda kalmaz benim pek. :D


-Korece mi Japonca mı Çince mi?

Tabi ki Korece.. :) Hem Türkçe'ye en yakını hem de kulağıma en hoş geleni :)
Ama Japonca'yla Çince'yi de çok seviyorum. Çince'nin her cümlesinin birbirine benzemesi, Japonca'nın keskinliği ben de ilgi uyandırıyor. :)



Ahh.. İlk mimimin sonuna geldik böylece. :) Tekrardan Kübra çinguma teşekkür ediyorum bana gönderdiği için :) Çok eğlenceliydi yazması. Umarım daha çok yazılar yazarım böyle :)

Bi de film eleştirisi gelecek demiştim ama araya mim girdi... Artık film ne zaman gelir bilmiyorum.. :)


Bulanık Beynin Karmaşık Dünyasından Bir Yazı Okudunuz..... 
Okuyan Herkese Teşekkürler.....


Yorumlar

  1. Pan Da Yang'ın abuk hareketlerini unutmuşum ben, sen söyleyince hatırladım tekrar. Sonuna kadar hak veriyorum.:D En beğendiğiniz final kısmının ben sadece beğenmediğim kısmını cevaplamışım sayende fark ettim. Gidip ekliyim bir ara...:D
    Ellerine sağlık, okuması keyifli bir mim olmuş.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya geliyodu "etrafta kimse yok. öpüşelim mi?" diyodu çocuğa o.O nasıl bir mantıktır bu arkadaş? :D
      teşekkürler, yazması da çok keyiifliydi :) kendimi röportaj yapıyormuşum gibi hissettirdi :D

      Sil
  2. genelde mi? Koreli yazarlar ne zaman becerebilmiş ki son yazmayı? bir kim eun sook var o kadar, gerisi hep tırt -,-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle, çok şikayetçiyim bu konudan.. :)
      ben kim eun sook'un iki dizisini izledim diğerleri nasıl bilemicem ama, o iki dizisinin de sonu gerçekten güzeldi :) iyi yazmış ellerine sağlık kadının :D

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya