Son Iftar


Bu yılın son iftarına burda yaklaşık bi buçuk saat kaldı, kimi yerde daha fazla kimi yerde daha az :) Bu yıl da ramazan'ı bitirdik, öyle ya da böyle. Normalde bayramı felan pek takmayan ben, içimde bi bayram sevinci hissediyorum. Bunun sebebini bayramda memlekete gitmemde bulabiliriz :) Ama vakit çok hızlı geçiyor diye de sitemliyim.
Gün geçtikçe okulların açılması yaklaşıyor, ve benim büyük korkum da aynı şekilde daha da büyüyor. Lise son sınıfa geçen bir öğrenci olarak bu yıl yaşayacağım baskıyı eminim yaşamayan bilmez.. Ama yine de bu da gelir bu da geçer diyip bu konuyu bi kenara bırakıyorum.. :)

Aslında bu yazıyı yazmamın sebebi hem bi kaç gündür bişey yazmayışım hem de ramazanın bitimi için biraz duygulu oluşum. Ama ne kadar düşünürsem düşüneyim yazacak pek bişey bulamıyorum.. :)

 O zaman şimdiden bayramınızı kutlayıp, yakında bir film eleştirisiyle karşınıza çıkacağımı belirtip bu konuyu kapatalım. Ha bu arada yeni bir üyem var, manevi kardeşim. :) Ona da burdan beni takip ettiği için teşekkür ederim :)

Size şu sıralar favorim ola Luhan'dan bir gifle veda ediyorum :)


Bulanık Beyin'den Sevgiler..

Yorumlar

  1. Ahh evet ablaa şu anda yaklaşık 15 dk felan var ezanın okunmasınaa :P :D

    Hadi o vakit şimdiden sana güle güle ablamm :D Özletme kendini çabuk gel

    Omooo o manevii kardeşş ben mi olayrummm :$

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha tabi manevi kardeşim sen oluyosun :D beğenmedin mi yoksa ? :D haha ben iftarımı bitireli en az 20 dakika oluyo sen daha yeni başladın heraldde :D

      özletmicem kendimi, çabuk gelcem merak etme :D sana da iyi bayramlar şimdiden :) yarın söylemeye fırsatım olmaz büyük ihtimalle :)

      Sil
    2. Omoooo :) :) :) Ne beğenmemesi ablamm beaaaaaa o.0
      Biraz önce kalktım bendee hehe:D

      Tamamdırr o vakiitttt:S :D :D Sana da hayırlı bayramlar ablamm:D

      Sil
    3. afiyet olsun o zaman :D
      sağol canım :)

      Sil
  2. Ramazan geçti, son iftar geçti, hatta bayram bile geçti... Zaman ne kadar hızlı... Geçmiş de olsa bayramın mübarek olsun canım.:)
    Sana bir bayram hediyesi getirdim.
    http://mykoreandrama-kp.blogspot.com/2013/08/mim-genel-sorular.html
    İlk mimin hayırlı olsun.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaman gerçekten hızlı...
      teşekkürler senin de geçmiş bayramın kutlu olsun ilk mimim için de çok teşekkür ederim :) ouuvvv ilk mimimi aldım!!! :D ilk mimimin senden gelmesi çok mutlu etti beni :) gerçi şu blog aleminde bi seni tanıyorum bi de sam yeli'ni başka kimden gelebilirdi.. :D

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya