Full House

Aja! Aja! Hwaiting!



Bu dizinin bir klasik olduğunu ve diziyi izlemek için çok geç kaldığımı düşünüyorum. Benim izlediğim yaklaşık 20. dizim felan ve eminim ilk dizilerimden olsa daha çok severmişim bu diziyi :)
Daha önce Rain'le farklı yerlerde karşılaşıp, ne gerek var buna bakmaya diyip geçiştirdiğimde onun oynadığını bilmeden dizisini açıp ona bayılacağımı tahmin edemezdim elbette :)
Ben her zaman Türk olsun, yabancı olsun; dizi olsun, film olsun anlaşmalı evlilikten doğan aşkları ve komediyi sevmişimdir.
Ki bu yapım bi ayrı sevdirdi kendini Rain ve Song Hye Ko'nun tarzları ve sevimli karakterleri sağolsun :) 


Ben başroldeki kadınları sevmem genelde ama Han Ji Eun sevdirdi kendini bana... Davranışları sevimli genç bir bayanın davranışlarıydı gerçekten de. Bazen neşeliydi, bazen aşıktı, bazense sinirli...
 Ama her haliyle tatlıydı :)  
Young Jae'yi çok sevmiş olsam da bi türlü anlayamadığım hareketleri vardı; başta Hye Won'a aşıktı, tamam. Dizinin devamında besbelli kendisinin de farkettiği hatta söylediği bi şekilde Ji Eun'a aşık oldu, burası da tamam. Peki arkadaş sen neden aşık olduğun, hatta evli olduğun kadını bırakıp diğer kadına gidersin?! Verdiği sözler felan; mazeret bunlar...
 Zaten Hye Won'u hiç sevemedim. Bencil, ne istediğini bilmeyen kadının tekiydi...


    Sevmediğim hatta gıcık kaptığım bi tek Kang Hye Won değildi tabi, Ji Eun'un arkadaşları da ayrı bi sevimsizdi. Hatta arkadaş bile denemez onlara. Sen hangi akla hizmet arkadaşını parasız pulsuz, herşey bedeva diyip, hiç dilini bilmediği bi ülkeye gönderirisin? Hadi gönderdin, arkadaşının ailesinden kalma yegane şeyini, evini, nasıl satarsın?! Daha bi de üste çıkıyolardı, Ji Eun bunlara bişey dediğinde artık arkadaşın değiliz diyolardı. Keşke öyle dediğinde bıraksaydınız da kızın başı bi rahatlasaydı... Ama tabi hikayenin ilerlemesi için size de ihtiyaç vardı o yüzden burda susuyorum. Dur! Bişey daha dicem; o kız hamileydi de dizi boyunca neden karnı hiç büyümedi?! ?! Tamam şimdi cidden bıraktım bu konuyu :)

Sırada gelinin aileyle tanışması var.... :D

Kız "ben bi hediye hazırladım aslında" dediği an ben kendini rezil edeceğini anlamıştım zaten ama şarkı?! :D Ji Eun yaratıcı zekanı tebrik ediyor, o şarkıyı söylerkenki garip hallerinin devamını diliyorum canım :)

Ama sağol senin sayende Rain'i de o şarkıyı söylerken gördük, çok sevimliydi arkadaş, özellikle şarkının amerikan versiyonunda :D


Bütün aile üyelerini sevdim ben ama halmoni ayrı bi sevimliydi değil mi? " 3 ayıyı mı çağırsak?" :D



Değinmek istediğim bir diğer konuda kıyafetlerdi, allahım Rain'in giydiği kıyafetler neydi öyle?! Tamam 2000'lerin başında moda biraz farklıydı ama yani bu kadar da saçma sapan kıyafetleri bir ünlüye giydirmemelilerdi :D

Ama kızın giydiği kıyafetleri sevdim şahsen. Bana Gilmore Girls'teki anne kızın giyidiği kıyafetleri hatırlattı (Gilmore Girls 2000-2006 yapımı Amerikan dizisi) Zaten aynı döneme denk geldiklerinden kıyafetlerin benzemesi normaldi ama ben o dönemleri çok bilmediğimden, öyle benzetince hoşuma gitti işte..

Şarkılar da aynı şekilde Gilmore Girls'in şarkılarına benziyordu. Gene aynı dönemde olduklarından bu da :) Yanlış anlaşılma olmasın iki diziyi birbirine benzetmiyorum kesinlikle :) Zaten benzetecek herhangi bi yeri yok iki dizinin konuları vs herşeyleri farklı... :D

Şarkılar demişken bayıldım bu dizinin şarkılarına özellikle Byul- I think I love you beni benden aldı :) Çok güzel bir şarkı ve kesinlikle listeme girdi. Aynı şekilde Why da öyle :)

O kadar uzun boylu kaslı maslı adamı da temizlik  önlüğüyle görmek de ayrı bi zevk verdi bana :D

Temizlik yaparken bile tatlıydı bu adam ya.. :) Özellikle şu sol tarafımızdaki gifteki cam silme şekli...:D adam cam silmiyo dans ediyo sanki :D Ama o uzun boyla camları kesinlikle onun silmesi gerekiyodu, kız öldü resmen o                                                  camları silicem diye..

Lee Young Jae her yerde sevimliydi de, bence en tatlı olduğu kısım Ji Eun Min Hyuk'la gidecekken, "Gitme! Eğer gidersen... Bana kim yemek yapacak?!" dediği kısımdı.


Rol yaparken bile birbirlerine uyumlulardı :)


En sevdiğim sahne buydu işte... 
Daha sonra Hye Won gelip herşeyi mahvetti gerçi...



Bu da balayılarından; Young Jae, Ji Eun'a bisiklet binmeyi öğrettiği sahne. Bu da çok güzeldi :) Ji Eun'un da hoşuna gitmiş olacak ki, Young Jae'nin Hye Won'a bisiklet sürmeyi öğretmediğini, yani bunu kendine özel olduğunu öğrendiğinde rahatlamış ve çok sevinmişti..


Bu son resmimiz de finalden...


      Diziyle alakalı yazım bu kadar şimdi gelelim Kübra çinguma verdiğim söze :) Ben dedim ki "İlk üyem olduğun için sana madalya mı versem hediye olarak?" o da dediki "Siwon gifi verseydin daha mutlu olurum.." benim de aklıma ikisini birleştirmek geldi :D

Ben bu ikisni birleştirmeyi düşünürken Siwon Ssi ordan bana tam soldaki gibi bir bakış atıp "Ayşe sen deli misin? Unnine böyle saçma sapan bi hediye mi vereceksin?" dedi ve daha güzel bi öneri sundu karşıma "Benimle bi tatile çıkabilir bence" Hatta Siwon Ssi aşağıda gördüğümüz sahile doğru yola bile çıkmıştı ki; (bunu da sağ tarafta görüyoruz :D)

                                               


Hemen durdurdum onu. Biraz kıskançlığımdan, biraz hasetimden, biraz da senin bana tatil hediyesini verememenden, ben de yapamadım; tatilden vazgeçirdim Siwon'u.

Benim kıskançlığım ve hediyede karar kılamamız yüzünden Siwon Ssi biraz sinirlendi tabi.. :D






En sonunda düşündük taşındık 
veee, (şu yandaki gif de 
düşünüp taşındığımız kısım oluyo :D)








 Veee Siwon'un sana kendi elleriyle hazırladığı yemeği hediye etmeye kara kıldık. Hediyeyi bulmamızdan dolayı ikimiz de rahatladık ve Siwon yemek yapmaya ben de sahuru hazırlamaya kendi köşelerimize çekildik :D

Kübra unni umarım hediyeni beğenmişsindir :) Galiba biraz fazla saçmaladım ama elimde değil, bi başladım mı durduramıyorum kendimi :D

İlk takipçim olduğun için tekrardan teşekkür ederim... :)


Evet dostlar Bulanık Beynin uzun bi yazısının daha sonuna ulaştık allaha şükür, herkese iyi geceler dilerim, gece gece beni dinlediğiniz için teşekkür ederim ve size bir Siwon gifiyle daha veda ederim :)

  Bulanık Beyinden Sevgiler....

Yorumlar

  1. Ahhhh Ayşe... saat sabahın beşi tam yatacaktım ki, yorumunu gördüm uykusuzluktan ölüyorum ama Siwon heyecanına bir bakıp çıkayım dedim.:D Ama bütün yazını da baştan sona okudum, ellerine sağlık.:)

    Full House hakkında birşeyler söyleyecektim ama unuttum hepsini Siwon'u görünce düşün nasıl uykum var.:D Ama hediyelerime bayıldım. Giflere öldüm ne güzel yerleştirmişsin.:)

    Siwoncuğum, tatil, yemek... uykulu gözlerim bile pançak pançak oldu görünce, düşününce:D Ayy canım tatile gidemedik diye pek de üzülmüş, üzülme Siwoncuğum, seninle bir yemek de yeter bana hemide kendi ellerinle mi yaptım... ahh canım gel bi öpe... öhöm yine kendi kaybettim gördüğün gibi. :D Çok teşekkür ederim canım, çok mutlu oldum. Sakın durdurma kendini, hep böyle devam:D Ben uykumu alır almaz, Siwonlu kısmı en az 5 kez daha okumak için geri geleceğim.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha ben de çok uykum olduğu bir zaman yazdığım için baya saçmalamışım :D uyumadan önce 'ya ben şimdi bir sürü şey yazdım da, yani kendi kafamda da hepsi mantıklıydı da, ama yazıya doğru düzgün aktarabildim mi ki?' diye yazdığım şeyleri kafamdan tekrar tekrar kontrol ettim :D hatta bilgisayar abimin odasında olmasa eminim açar tekrar kontrol ederdim :D zaten yazdıktan sonra yaklaşık 3 kere güncellemiştim ama içimdeki şüphe susmadı bi... "ya yanlış, anlamsız bişey yazdıysan?!" dedi durdu :D

      hediyeni beğenmene çook sevindim :) gifleri yerleştirme işini de gece gece tam uyumadan önce yaptım, sonraki iki gün kafamdan yerleştirdiğim düzeni unutucam diye ödüm koptu :D ama unutmadım yani nasıl oldu hala şaşırıyorum :D

      umarım daha bunlar gibi çok hediyeleşiriz :)

      keşke full house hakkında yazacaklarını da unutmasaydın dicem de sabahın 5inde bi de full house'u yorumlamakla uğraşmaman daha iyi olmuş galiba :D sabah sabah seni yorduğum için özür dilerim bu arada :D :)

      Sil
    2. Şöyle bir baktım da yazıya hatırladım bir kaç şey... :D
      O dönem Rain ile Song Hye Kyo çıkmışlar, uyumlular diyince söylemek geldi birkez içimden. Çok yakıştırmıştım ben ikiliyi birbirine.:))
      Gom se mari yani üç aynı şarkısına bayılıyorum, arada aklıma gelir söylerim. Baştan sonra ezberlediğim üstelik anlayarak söylediğim ilk Korece şarkı.:D Şu yazdığımı okuyan da beni ilkokula gider sanır, neyse.:D

      Full House benimde 18. dizimdi. Bitirdiğimde çok hayıflandım senin gibi geç kalmışım diye.:))

      Hediyeciğimi beğenmek ne kelime bayıldım.:D Gelecekteki hediyelerimizi merakla bekliyorum. Mimlerden sonra beni en bu kadar eğlendiren şey oldu bu hediyeler. Hediye vermek-almak çok güzel birşey derlerdi de inanmazdım.:))

      Sil
    3. okumuştum senin blogundaki yorumlardan çıktıklarını :) ben de çok yakıştırdım kendilerini, çok sevimlilerdi :)

      haha en azından senin baştan sona anlayarak söylediğin korece bi şarkı varmış benim yok öyle bişey :( :D baştan sona ezberlediğim bi şarkı da yok aslında :D ben de mi ezberlesem şu 3 ayıyı? bi başlangıç olur :D

      ben çok severim zaten hediyeleşmeyi :) hediye vermek çok eğlenceli gelir bana :)

      Sil
    4. Bu kadar eğlenceli olduğunu bilmezdim ben.:))

      Ezberle bence, ileride hava atarsın Korece biliyorum diye seninle dalga geçenler olursa.:D Kim bilecek çocuk şarkısı olduğunu.:D

      Sil
    5. haha evet doğru diyosun, kim anlar çocuk şarkısı olduğunu? :D appa gom omma gom diye dolaşırım ortalıkta :D yalnız benim arkadaşlar korece bildiğim için de benimle dalga geçerler o ayrı konu :D

      Sil
    6. Peh... onlar cahilliklerine yansın bence, boşver.:D

      Sil
  2. Bu yazı geçen yıla aitmiş ama ben yeni gördüm.Ama yorum eklmek istedim.Çünkü bende antlaşmalı evlilikten doğan aşk filimlerini çok severim.Full house izledim çok güzeldi.Birde Sweet 18 vardı o da güzeldi .Başka sizin böyle tavsiye edebileceğiniz kore dizi var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sweet 18'i izlemedim ama siz böyle diyince ilk fırsatta bir göz gezdirmeye karar verdim :)

      Yani ne önersem bilemedim şu an, hangi dizileri izlediğinizi bilemediğim için... :D En son izlediğim dizilerden evlilikli olarak Fated to Love You var önerebileceğim :) güzel bir diziydi kendisi :) Ayrıca Jang Hyuk'u da tanıttı bana o yüzden ayrı bir sevdim :D

      Onun dışında Marriage Not Dating de yine son izlediğim evlilik değil ama nişanlılık dizilerinden :) O da böyle biraz atıştırmalık bir dizi gibiydi, sevimli ve hemen biten :D

      Aynı şekilde atıştırmalık bir dizi olan Bride Of The Century var bir de, sırf Hong Ki'nin sevimliliğinden bile izlenebilir :D

      Bunlar genel olarak son zamanlarda izlediğim diziler olduğundan ilk aklıma bunlar geldi :) Umarım size yeterli gelir :)

      Sil
  3. Fated love you 'yu izleyeyim bu aralar çok duydum onu. Marriage not dating güzel ve komikti. Teşekkür ederim bilgilendirme için.Sweet 18 güzel altyazı biraz kötü ama konu güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil :)
      Dediğim gibi fırsat bulduğumda bir göz gezdiricem Sweet 18'e, merak ettim baya :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya