School : Who Are You


  Güncel takip edebildiğim ilk dizi falan heralde bu... Daha önce güncel takip etmeye çalıştıklarımı genelde yarıda bırakıp aylar sonra ya bitirdim ya da bitirmedim. Ama bu diziyi sonuna kadar yeni bölümü çıktığı gün türkçe altyazıyı bile bekleyemeden ingilizce altyazısıyla izledim,,,

  Konusu:
  Gangnam'ın gözde okullarından biri olan Segang'da öğrenci olan Go Eun Byul (Kim So Hyun) bir okul gezisinde aniden ortadan kaybolur. O ortadan kaybolduğunda ise kimsenin (Eun Byul'u evlatlık edinen annesinin bile ) hakkında hiçbir şey bilmediği ikizi intihara kalkışmıştır ve kurtulmuş ama hafızasını kaybetmiştir. Eun Byul'un annesi onu ararken Eun Bi'yi bulur ve kendi kızı sanarak yanına alır. Hiçbir şey hatırlamayan Eun Bi, ikizi yerine okula başlar ve bu okulda havalı olduğunu öğrenir. Eun Bi okulda popüler bir kıza dönüşürken geçmişinde neler olduğunu öğrenmeye kararlıdır. Derken Segang Lisesi'nin gizli gerçeklerini açığa vuran anılarından küçük parçalar hatırlamaya başlar.  




  Başrollerimiz, soldan sağa Gong Tae Kwang (yani gerçek adıyla Yook SungJae), Lee Eun Bi - Go Eun Byul (Kim So Hyun) ve Hani Yi Ahn (Nam Ju Hyuk).



  Sung Jae bir arkadaşımla benim ilgimi bu dizinin kadrosuna katılmadan bi kaç ay önce çekti; YookDuk dersem kbazılarınız bilir belki  Bilmeyenler için kendilerini şuraya alalım. Videoyu izlediyseniz birazcık bilgi de vereyim; bu grup Hitmaker isimli tv showu için oluşturulmuş bir rap grubu. Geri kalanını ilginizi çektiyse kendiniz araştırırsınız zaten 


  Kim So Hyun'u Ma Boy'dan, Nam Ju Hyuk'u da bir zamanlar başladığım ama bitiremediğim The Idle Mermaid'den  tanıyorum. Hepsini de bir yerden tanıyormuşum ya 

  Diziye başlar başlamaz Gong Tae Kwang'ı çok sevdim tabiki, nasıl olur da sevilmez o tip? 
Nerden anladın?! 

  Dizi bence kaliteliydi, senaryosunu da beğendim. Başrolleri beğendim. Arka plandaki oyuncuları da beğendim. Arka plandaki karakterlerin hikayeleri falan, kısaca herşeyini beğendim. İzlerken sürekli güldüm, ağladım, üzüldüm, rahatladım... Belki sindire sindire, haftalık olarak izlediğim için bende bir çok dizinin bıraktığından farklı bir etki bıraktı.



  School 2013'e kıyasla sanki daha yumuşak bir diziydi. 2013 daha sertti; daha zorlu koşullar ön planda tutuluyordu. Tabi burada başrolümüz direk kabadayılığa uğrayan kişiydi ama yine de Kore'deki eğitim sisteminin getirdikleri üzerinde çok fazla durulduğunu düşünmüyorum. Şimdi siz diyeceksiniz ki Kore'deki eğitim sisteminin getirilerinden bize ne di mi?  :D :D :D



Dizide en sevdiğim muhabbetlerden biriydi şu da




  Dizinin en başından beri tabi ki Gong Tae Kwang'ı daha çok sevdim, kızla o olsun istedim ama arkadaşımla iddaya girerken Han Yi Ahn kızı kapar dedim... Ama burda diziyi daha izlemeyenler için iddiayı kazandım mı kayıp mı ettim söylemicem!



 Ama açık konuşmak gerkirse kzı kim kaptı o kadar da önemli mi? Daha lisedeler, aşklarının devam edeceğine kim garanti verebilir ki? Önemli olan arkadaşlık, dostluktur bence lisede :)




   Hehe koskoca yazıda Han Yi Ahn'ın bir ya da iki resmi var :D Ee napıyım, kötü çocuk değildi, yakışıklı da kendisi ama içim ısınamadı bir türlü, o yüzden fotoğrafları falan toplarken de ilgimi çekenleri aldığım için onunkiler pek kıskacıma girmemiş  


 Bir iki tane daha replik ve yazımızı bitirelim artık 








 
 




 (replikler de full Tae Kwang'la ilgiliymiş... Biannn!!  )

Yorumlar

  1. Ben diziyi çok sevmiştim ama sonu beni etkilemedi .s Öyle olunca kendimi nerelere atacağımı da bilemedim .s.s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonu beni tatmin etti :) Bence final bakımından birçok kore dizisine göre iyiydi... Sadece mini minnacık bir değişikliğe ihtiyacı vardı :D

      Sil
  2. Güzel bi diziydi. Ben de genelde güncel izlerim ama bunu izlemek için bekledim yani seninkinin tam tersi olmuş ^^ Yine de çok eğlendim. Güzel bir yayın olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Bu diziyi tek izleme nedenim civcivim oldu onun dışımda finali pek beğenmedim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Schhol serisinin devamı diye izlemiştim :) Tabi SungJae'nin oynaması da artı etkenlerdendi :D
      Aslında finali beni tatmin etti, yukarıda da dediğim gibi :) Ama genel olarak finali pek beğenilmemiş sanırım ^^

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya