Nuguseyo (2008)

Futbol Topuyla Bay Mucizenin Hikayesi



Konusunu tek cümleyle açıklamaya çalışıcam; hadi bakalım 


Öldükten sonra, kızıyla çok fazla ilgilenemediğini düşündüğü için dünyaya geri dönmek isteyen bir babanın; çok zengin ama duygusuz ve acımasız bir adamın bedenini 49 gün boyunca günde 3 saatliğine ele geçirmesine izin veriliyor.

Olmadı ki buuuuu... Hiçbir şeyi açıklayamadım böyleee... 
Neyse yine de konumuz bu :) Hem spoiler a girmeden de diziyi anlatmış olduk :D

Türü ne hakikatten bilmiyorum; hayaletler olduğu için fantastik, aşk olduğu için romantik, bir baba kızının aşık olacağı adamın bedenine girdiği için komedi.

İlk bölümlerde, adamın öldüğü kısımlarda yani, o kadar ağladım ki! Böyle komedi mi olur, ne yapıyorlar şimdi bunlar, ağlamaya mı geldik buraya?! dedim. Ama şu sahneden sonra;


Yani Son Il Gun Ssi'nin Cha Seung Hyo'nun bedenine ilk girdiği andan sonra hakikatten baya güldüm, çok eğlenceliydi. Tabi ki ortada ölüm gibi ağır bir konu söz konusu olduğundan, adamın her türlü gideceğini bildiğimizden hep bir burukluk hep bir üzüntü vardı dizide :)


Yoon Kye Sang'ı ilk defa bu dizide gördüm, daha önce Yoon Kye Sang's Journey to Turkey diye birşeye rastgelmiş, izlenecekler listeme almıştım ama izlemek hiç nasip olmamıştı. Çok sevdim kendisini burda, hele o içine Son Il Gun Ssi kaçtığındaki halleri 


Go Ah Ra'ysa Reply 1994'deki deli kzımız. İzlerken "Burda ne kadar küçük!!!" deyip durdum :D Sonra baktım hakikatten küçükmüş bu dizide, 18 yaşındaymış. Bu dizide fark ettim ki bu kız cidden çok güzel, gözler falan yakıyor :D Reply 1994'te anca deliliğine ve iğrenç kıyafetlerine takıldığımdan güzel olduğunu pek fark edememişim :D






Çok sevimli değiller mi? Bu kız neden babasından bu kadar nefret ediyordu başta hala anlamış değilim.. O kadar eğlenceliydi bir adamdı ki, hem de kızına o kadar değer veriyordu...


Şu soldaki adama da çok sinir oldum. Kötüysen kötüsündür, kendine üzülmeye kıza karşı kötü hissetmeye ne hakkın var? Kıza en başta güzel güzel açıklasaydın kötü adam olmazdın ve resimleri de rahat rahat sergilerdin... Gerçi senin suçun en başta kızın babasına resimlerin değerlendiğini söylememek ve adamı takip ettirmekti ya... Neyse toparlayamazmışsın o zaman durumu, sen en iyisi kıza aşık olmasaydın :D



Şu resmi görünce hatırladım da kız çok cazgır değil miydi? Gitti öptü adamı zorla sırf  o kadına (adını unuttum şu an :D ) göstermek için... İçinde babası olduğunu bildiğim için midem bulandı benim 


                                                                                                                                                                     Hele kızın "Keşke Ajussi'nin futbol topu olsaydım." deyişi beni öldürdü :D Durdurdum orada iki saat ekrana baktım. Kızın yerine ben utandım yemin ediyorum.. O ne ya 'havlun olayım, sar beni gülüm' gibi 








Gerçi kızı azmi yüzünden tebrik etmek gerek. Onun o azmi, çirkefliği olmasa hayatta birleşemezlerdi o ikisi :)

Ben başında Cha Seung Hyo'da 49 günün sonunda ölür sandım ama öldürmedi sayın yazarlarımız, bize acıdılar herhalde :D Sadece işsiz kaldı :D

Genel olarak dizi güzeldi eğlenceliydi, tavsiye ederim. Benim daha önceden kendi kendime verdiğim bir söz vardı 2010dan önce çekilmiş kore dizilerini izlememe gibi bir söz. Bu diziyle sözümü bozdum ve tabularımı da yıktım :) İzlemeyen varsa izlesin derim yani :)


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya