Midnight's Girl




  Aylardır yazmıyordum, hamlamışım o yüzden kolay bir şeyle başlayayım dedim; mini bir web dramasıylaaaaaa.... Şansımıza da Winner grubundan Nam Tae Hyun'un başrolde olduğu Midnight's Girl düştü :) 

  Konusundan bahsedelim biraz, hayali şarkıcı olmak olan Ji Dan isimli gencimizin borçları sebebiyle bir karaokede çalışmasıyla başlıyor hikaye. Mahallede bu karaokeyle alakalı korkutucu bir dedikodu dönüyor, geceleri karaokeye dadanan bir hayaletle alakalı bir dedikodu.. Ji Dan karaokenin nasıl iş yapabileceğini düşünürken daha ilk geceden uyuya kalıyor ve uyandığında karşısında bir kız beliriyor; kendisinin yarı zamanlı çalışan olduğunu söyleyen sevimli bir kız.


  Dizi o kadar kısaydı ki hemen bitti, başka izlediğim bir dizinin arasına reklam gibiydi resmen.
  Eğlenceli miydi? Fena değildi
  Oyunculuk nasıldı? Fena değildi
  Senaryo nasıldı? Fena değildi
  Yani başka ne desem bilemiyorum... :D Mini mini sevimli bir diziydi, izlenebilitesi vardı. Winner'dan Tae Hyun'la da tanışmış oldum, oyunculuğu çok iyi değildi ama kötü de değildi ilk dizisi sanırım, tam bilmiyorum ama :) Bir sonraki yapımında eminim ki oyunculuğu daha iyi olur.



  Heh söylemek istediğim bir şeyi hatırladım :) Ama burdan sonrası spoiler; yani okumak, bilmek istemezseniz önceden uyarayım :)


  O sonu neydi öyle??? Kız öldü de hayalet olarak mı adama dadandı, iyileşti de geri adamın yanına mı döndü hayalet olarak yaptığı herşeyi hatırlar halde, yoksa bizim geleceği parlak JiDan'ımız şizofren mi oldu? Olabilir yani, ben artık akıl hastalıklarına taktım :D  Bence sonunu biraz daha belirgin bitirebilirlerdi....
  Bu da dizi hakkında söyleyeceğim son şey :)






Yine mini bir diziyle comeback yaptım :D
 İdol gruplarından daha az comeback yapıyorum resmen :D :D 
Ama şunu anladım Ramazan'da yazmayı daha çok seviyorum :) 
Bu arada Ramazan demişken bugün de ilk günü 
Herkese hayırlı Ramazanlar :)


Yorumlar

  1. Şu Winner'daki çocuğu ilk olarak peruklu tripli kız olarak tanıdım. Normal gözle bakamıyorum u__u
    Heirs parodisi yapmışlardı grupça. Ona bi bakabilirsin, henüz bir dizisi yok sanırsam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen diyince bir baktım da o parodiye, tamam sadece bakmadım hepsini izledim :D Ben zaten hiç sevmiyorum şu erkek idollerin sürekli kız kılığına girmesini. ^_^
      Tae Hyun'a da hiç yakışmamıştı zaten :D Gerçi kendi çok güzelim diyip durdu sonunda ama ... kkkk

      Sil
  2. Winner grubu çok tatlış ya kfhkjgjk Ve evet çektiği ilk dizi *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o Heirs parodisi yaptıkları bölümü izleyince sevdim grubu, çok fazla şarkılarını da dinlemiş sayılmam ama Empty'yi sürekli dinliyordum bir ara :D
      Onun dışında hiçbir bilgim yok grup hakkında :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya