My Sassy Girl



Konusu, oyuncuları falan her yerde var zaten direk ben izlenimlerime geçiyorum.

Abimle oturduk çerez niyetine izlemelik film arıyoruz. Baya aradık aradık, en son yabancı filmlerin olduğu bir sitede bu Kore filmini gördük. Benim zaten çok uzun zamandır aklımda olan bir filmdi. Dedim "Abi hadi bunu izleyelim. Romantik komedi ama çok beğenilen, biraz kült olmuş bir film. O kadar beğenildiyse vardır bir bildikleri". Abim de itiraz etmedi ve başladık filme. 

Açıkçası benim son zamanlarda artık pek de izlemek istemediğim tarzda bir filmdi. Son zamanlarda hoşuma giden, delicesine izlemek istediğim tarz; macera, bilim kurgu, fantastik ve komedi. Komedi olmazsa olmaz. Ağır filmlere gelemiyorum artık. 

Neyse işte ben izleyelim dememe rağmen, beni biraz baydı film. Ama açık açık söylüyorum; film çok güzeldi. Romantikliği de dozundaydı, komedisi de.Kızın hırçınlığıysa, filmin ismine yaraşır şekildeydi. İzlemeyi düşünenlere kesinlikle tavsiye ederim. 

Biraz da spoilere geçelim. !!


En çok sevdiğim diyalog kızın çocuğa bir şeyler sipariş et deyip, sonra onun söylediğini takmayıp, kızar bir şekilde "kahve iç" dediği yerdi. Kızın doğum gününde ortaya çıkan asker kaçağı da çok iyiydi, birlikte lise kıyafetlerini giyip de bir bara gidip coşmaları da. Herşey güzeldi. Kızın ağlamaklı olduğu kısımlar hariç. Çünkü artık ağlamaklı şeyleri gerçekten kafam kaldırmıyor, bana göre gereksizdi ama objektif bakarsak duygusal kısımlar tam dozundaydı. Kısaca beğendim, tabi ki beğendim. Zaten Cha TaeHyun varken beğenmemek elde mi? Jun Ji Hyun da zaten mükemmel, konuşmaya bile gerek yok.

Bu minik yazıdan çıkarttığımız sonuç; artık sürekli ağlamalı sürekli uzun yolu seçmeyi tercih eden kore dizilerini izlemeyi bırakıp macera filmlerine yöneldiğimdir, okuldan ve hayattan çok bunaldığımdır, en azından filmlerle ve dizilerle olsun bir kaçış aradığımdır. Her geçen gün geleceğe olan umudumun yıkılışıdır.

Hayata bakış açım çok değişti son bir yıldır. Umarım kimseninki bu yönde değişmez. 
Beni merak edenler olduysa, bu kız uzun zamandır nerede diyenler olduysa, bloga girmiyorum çünkü artık ilgimi çeken, üstüne yazmak istediğim birşey yok. Yapmam gereken şeyler dışında ne yapıyorsam, kafa dağıtmak için yapıyorum. 
Bir gün daha iyi hissettiğim bir günde daha iyi yazılar yazmak dileklerimle...



Önemli not: Bu yazıyı yaklaşık 2 yıl öce yazmış ve yayınlamamıştım. Kısmet bugünlereymiş.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya