Kısaca Böyle







Lisede açtığım bu bloğu düzgün bir şekilde kullansam, belki de çok güzel bir şey olacakken tabi ki ben benliğimi yaptım ve blogu mahvettim. Çok nadir açıp baktığım bir yer haline getirdim. Aslında yazı yazmak çok hoşuma gitse de zaman zaman sıkıldım, zaman zaman vakit bulamadım ya da bulduğum vakti buna harcamak istemedim. Şimdiyse boştayım ve yine aklıma geldi. Okul bitti ve boşluktayım. İş arıyorum desem yalan olur, ne yapacağımı bilemez halde bekliyorum. Neyi bekliyorum? Hayatımın fırsatının kapıyı çalmasını? Zaten kesin olur öyle bir şey. 

Artık bu blogu okuyan kimse kaldı mı bilmiyorum. Gerçi istatistikler hala sayfayı açan insanlar olduğunu gösteriyor. Okuyucu olsun olmasın ben yazı yazmak istedim. Sanırım burada olmayı, içimi dökmeyi özlemişim. Kimse benim içimi dökmemi özlememiş olsa da. Ve bir şeyler izledikten sonra sohbet etmeyi de özlemişim. Kimse benimle dizi, film sohbeti yapmıyor. En azından istediğim düzeyde. Ben irdelemek , incelemek, dizi hakkında fikirlerimi dökmek ve karşıt görüşler almak isterken konuşma "evet ya iyi diziydi", "iyi filmdir izlemiştim ben de" kısmından ileriye gitmiyor. Ha bazen bunun suçlusu ben de oluyorum. Kabul edeyim. 

İşte sonuçta burada içimi döktüğüm kadar keyif alamıyorum muhabbetlerden. Artık Kore dizilerinden de pek keyif alamıyorum açık konuşmak gerekirse. Başladığım bir diziyi bitirme oranım çok düşük. Ya da sıkılıp ortasından son bölüme atlıyorum. Kore müziği de neredeyse hiç dinlemiyorum.


Peki geldim burada ne yapıyorum? Ne yapayım, sıkıntıdan patladığım, yine herkesle kavga ettiğim bir günde gelip buraya içimi döküyorum. Kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum.

Çok emin değilim ama belki bir kaç yazı yazarım, dizilerle filmlerle falan alakalı. Ama söz vermiyim. Gerçi kimse de benim söz vermemi umut falan etmiyordur.

Herşey kısaca böyle.

Arrivederci

(Not: Fotoğrafları bendeniz çektim. )


Yorumlar

  1. Canım çingum hatırladın mı beni bilmiyorum. Ama tesadüfen yazını gördüm çok sevindim.
    Eğlenceli blog dünyamızı sanırım kendi ellerimizle öldürdük üstüne bir de toprak attık galiba.
    Aynı durumlardayız bende bloga bir heves geri döneyim dedim ama baktım ki çöle dönmüş buralar. Yazdıklarımın okunduğundan bile emin değilim. Sanırım istatistikler yalan söylüyor bize. Bende baktığımda ziyaretler görüyorum ama bir ıssız çöl hissi var.
    Dizileri bende bitiremez oldum kötü de değiller ama izleme istediğim köreldi. Hayat boş diziler bile sarmıyor gibi artık. Nasıl sıkıntıların var bilmiyorum ama kimseyi takmaya değmiyor demek istiyorum sana. Bizzat tecrübe ile sabitledim çünkü.:)
    Umarım hayatında herşey güzel ve istediğin gibi şekillenir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlamaz olur muyum, hiç unutmadım ki seni :)
      Gerçekten kimsecikler yok çöl olmuş buralar. Sanırım artık herkes instagramer oldu, youtuber oldu; blogger kalmadı ortamlarda :D
      Diziler bence de güzel, kaliteli ama işte olmuyor devam edemiyorum. Dediğin gibi izleme isteğimiz köreldi. Çok fazla izledik artık kotayı doldurduk sanırım. Saysam yüzlerce kore dizisi izledim :D İnsanlara sayısını söylemeye çekiniyorum "senin hiç mi hayatın yok" derler diye :D :D
      Sıkıntılar yanımdaki insanlardan çok benimle alakalı açıkçası. Okul-öğrencilik nasıl biter krizindeyim şu an. Kafalar biraz yandı yani. Ama düzelir inşallah her şey, alışırım bu duruma da yavaş da olsa :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya