Lise Konulu 5 Kore Dizisi Önerisi

Ders: Kore Dizileri 101
Konu: Lise Dizileri

Lise dizileri iyidir, güzeldir, sevimlidir, eğlencelidir, heyecandır, hatta candır, canandır :b Tamam, tamam. Cıvıklığa gerek yok :D Aslında ben liseye giderken pek o kadar umursamazdım dizinin lisede geçip geçmemesini, ama lise bittiğinden beri lise konulu dizileri daha bir sever oldum. Özlemle izlediğimden dolayı olabilir :)


Eh geçen sefer ki Kore dizilerine yeni başlayanlar için yaptığım dizi tavsiyelerinden sonra kendimi tutamadım bir liste daha hazırladım :) Umarım işinize yarar :)

Answer Me 1997


Answer Me serisini çok severim ben. 1988 de sona yaklaşırken (evet ben bu yazıyı yazarken daha 16. bölümünde falandı o dizi :D ) belirtmek isterim ki, bütün sezonlarını izleyin :) Ama her zaman ilkler bir ayrı olur, aynı kural bu dizi için de geçerli; ilk sezon bir ayrı güzel. Diğer sezonlarla kıyaslayınca öne geçmesini sağlayan en önemli etken; aşk olayını sündürmeden işlemiş olmaları.

Konusu; 1997'de geçen, arkadaşlık ve aile ilişkileri hakkında bir dizi. (Tamam, konusunu daha iyi anlatan siteler elbet vardır :D Benden bu kadar :D )

Heirs


Heirs; sanırım sevmemin tek sebebi Kim Woo Bin'in ve Park Hyung Shik'in karakterlerinin çok eğlenceli olmasıydı... :) Tabi bir de Kim Tan'ın annesiyle Eun Sang'ın annesi var :D Onların dışında o kadar saçma bir senaryo ki... :D Ama ben bu diziye başlarken çok kötü olduğunu düşünerek başladım. Beklentilerim düşük olunca, dizi de aradığımı karşıladı :) Siz de çok fazla bir şey beklemeden başlarsanız, beğeneceğinize inanıyorum :)

Konusu; Amerika'da tanışan iki liseli birbirinden hoşlanır. Ancak yolları bir yerden sonra ayrılmak zorunda kalır. Daha sonra Kore'ye döndüklerinde bir de bakarlar; kızın annesi oğlanın evinde hizmetçilik yapıyordur.

School 2013



Genel liseli arkadaşlıkları... Ama zorbalığı bol olanından. Kim Woo Bin'i çok sevdiğim dizidir kendisi. Bence lise konulu dizi dendi mi, hemen bu izlenmelidir :)

Konusu; Birisi bütün velilerin istediği, diğeriyse yumuşak ve öğrencilere değer veren iki öğretmen ve öğretmenlerin hepsinin koşarak uzaklaştığı sevilmeyen bir sınıf.

School 2015


Her ne kadar School serisinin devamı olsa da bence çok farklı bir tarzı vardı. Ben en çok SungJae'yi sevdim bu dizide :) Tabi dizinin geri kalanı da çok iyiydi...

Hakkında daha fazla bilgi, şu an hatırlayamadığım ayrıntıları, konusu, fikirlerim vs için tık tık

To The Beautiful You



Açıkça söylemek gerekirse, benim çok da beğenmediğim, izlerken sıkıldığım bir diziydi. Bana kalırsa Japon versiyonu çok daha eğlenceliydi, arkadaşlığın daha önemli olduğu ve 3 yurdun savaşının daha ön planda olduğu bir diziydi AMA Kore versiyonu da birçok insanın beğendiği bir dizi, ayrıca özellikle Türkiye'deki eğitimciler izlese ve yurtların aslında hangi kalitede olması gerektiğini görse fena olmaz :D

Konusu: Hayran olduğu sporcunun neden uzun atlamayı bıraktığını öğrenmek ve tekrar başlamasını sağlamak için sadece erkeklere özel bir liseye erkek kılığında giren bir kız ve daha sonrasında başına gelenler.



Evet gençlik, bir listeyi de böylece bitirdik :) Benim aklıma gelenler bunlardı, eminim eklemeyi unuttuğum diziler vardır. Bana hatırlatmak isterseniz, ya da benim listem hakkında fikirlerinizi belirtip, kendi listenizi oluşturmak isterseniz, yorumlarda buluşalım. 



Yorumlar

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya