Gereksiz Muhabbetler; Sinirliyim Biraz Muhabbet mi Etsek?



Şu an çok sinirliyim, ne kadar olduğunu bilemezsiniz. Ve sinirli olmak blog yazmak için iyi bir sebep değilse de, bir şeyler yazarak belki sakinleşebilirim diye düşündüm o yüzden geldim buraya. Ama biraz önce denediğim üzere, sinirlendiğim şeyi yazmak beni sakinleştirmekten çok üzüyor ve ağlatıyor... O yüzden başka bir şeyden bahsedeceğim. Konu ne olmalı sizce?

Aklımda pek bir şey yok. O zaman aklıma gelen ilk şey olsun, Blogumun tarzı. Sizce blogmun hangi özellikleri iyi? Hangileri değişmeli? Hangileri gitmeli, nasıl yeni özellikler gelmeli?

Mesela ben son günlerde, blogu açar açmaz şarkı çalmasına çok sinir olmaya başladım. Sebebi de hep aynı şarkı olması. Listeyi yenilemek istiyorum ama listeyi yenileyebilecek kadar şarkı dinlemiyorum artık. Eğer bu konuda sizin bir fikriniz varsa benimle paylaşın lütfen, tamamen kaldır diyebilirsiniz, bak şu şarkı var bloguna çok yakışır açar açmaz çalması çok hoş olur diyerek şarkı önerebilirsiniz. İşte aklınıza ne gelirse :)

Şarkı olayının dışında, son günlerde yazmak için konu bulamıyor oluşum var. Açıkça söylemek gerekirse son zamanlarda dizilerle alakalı yazı yazmak çok ilgimi çekmiyor. Sanırım dizileri izlerken de çok ilgili olmamam bu sorunun ilk sebebi. Sizce diziler dışında neler hakkında yazabilirim? Aklınıza herhangi bir şey varsa benimle paylaşın :)

Ve bunların dışında bir de blogun teması var, bence blogumun ferah bir teması var ama kapak resmiyle arka planın bir alakası olmaması beni üzüyor. Blogumun biraz daha profesyonel bir elden çıkmış gibi gözükmesini istiyorum çünkü şimdi artık herkesin blogu öyle. Ayrıca ben bir mimarlık öğrencisi olarak tasarım konusunda bir adım önde olmalıyım. Ama tema hazırlamayı beceremediğim de bir gerçek şimdi ne yalan söyleyeyim? Blogun tasarımını kodlarla değil çizimle yapıyor olsaydık şimdiye halletmiştim, ama işte kodlar. 

Sonuç olarak blogla alakalı fikirlerinizi lütfen üşenmeyin, çekinmeyin ve benimle paylaşın, ister yorum olarak, ister blogun sol tarafında blog arşivinin altında bulunan iletişim formundan bana ulaşarak :) 

İki kelime bir şey yazdım ve çok saçma salaktı ama hakikatten de sinirim azaldı. Eh sonuçta olanla ölmüşe çare bulunmuyor değil mi gençler?


Sakinleşmemi sağladığınız ve bu saçma salak yazılarımı okuduğunuz için teşekkür ederim :)
Başka bir yazıda görüşmek üzere :)

Yorumlar

  1. Ah aynı sorunları bende yaşıyorum. Ama ne çözüm bulabiliyorum ne sakinleşebiliyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdığım şeyi şimdi tekrar okudum da çok saçma ve yazım hatalarıyla dolu bir post olmuş.. Ama yazarken beni gerçekten rahatlattı :) Sinirleyken yazmak iyi geliyor, tavsiye ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya