The Escape Artist (2013)



Uzun zamandır yoktum buralarda; nedenini biliyorsunuzdur ama tekrar etmekte yarar var; ben üç hafta sonra YGS'ye girecek bir öğrenciyim... Eh; burda ne arıyorsun o zaman, senin başını dersten kaldırmaman lazım derseniz de... Öyle olmuyor işte çngular :( Neyse kısaca kafa dağıtmak için buraya geldim ve karşınıza çok farklı birşeyle yani 3 bölümlük bir İngiliz dizisiyle çıkıyorum.


Öncelikle söylemelim ki izlediğime pişman değilim, çünkü benim amacım biraz David Tennant görmekti. Şu sıralar birazcık taktım da kendisine....  Neyse diziye dönersek; konusu bence iyi işlenememişti. Asıl konu Will'in kaçmasıydı, bunu dizinin isminden de anlayabiliriz, ancak gereksiz ayrıntılara biraz fazla takılmış yazar. 

Bence yazar zaman akışına göre olayların sonunu, senaryonun başına koyup; dizinin ilk iki bölümünde olan olayları da ana karakter hatırlıyormuşcasına verseymiş, ki 3 bölümlük diziye bence çok iyi giderdi, çok etkili olurdu. Zaten film gibi diziydi maşallah, 3 bölümlük dizi mi olur la? Film o, film; karıştırmışsınız siz :D

Diziyle ilgili değinilecek tek bir konu daha kaldıysa o da şu yandaki fotoğraftır, fotoğraftaki peruktur, David'in peruklu halidir :D 

Allahım bu İngilizlerin kafası cidden iyi ya, daha önce bu perukları sadece dalga geçilmek amacıyla takılmış  olarak görüştüm, ama ciddi bir dizide görmek bu günlere kısmetmiş... :D Adam gitmiş orda bir katli savunuyor, ben bu peruklu insanı nasıl ciddiye alayım arkadaş yahu? Hayır bir de beyaz!!.. Siyah olsa gene neyse de, beyaz yani...

Neyse, neyse daha fazla uzatmaya gerek yok.. Kısaca giyiyorlar işte mahkemelerde.. :)

Eğer diziyi izlemeyi düşünmüyorsanız, bence de izlemeyin yani :D Ama izlemeyi düşünüyorsanız da sizi kararınızdan döndürmek bana düşmez, yine de pek benim tarzım değildi diyerek bu konuyu kapatayım :)



Oyuncular

David Tennant ( Will Burton )













( Liam Foyle ) Toby Kebbell















Sophie Okonedo ( Maggie Gardner )

















--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eh bir yazının daha sonuna geldik ki; bu yazı pek birşeye benzemedi :) 
Ama kısmetse şu sınav bir bitince yani bundan yaklaşık 3 buçuk ay sonra,
bu alemlere kesin dönüş yapıyorum.
İşte o zaman buralarda baya takılıp bu blogu dizilerle doldurmaya niyetliyim :)
O zaman ne diyelim, Görüşmek Üzereeeee!!

BulanıkBeyin

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya