Dream High



Biliyorsunuz bugün ygs vardı... Hakkında konuşmak istemiyorum ama ilk sınav bitti ve ben biraz rahatladım o yüzden hemen bloga girip birşeyler yazmalıyım dedim. Ve tabiki aklımdaki tek dizi dream high çünkü sınava iki hafta kala bitirdim kendisini... :D İnsanlar gecesini gündüzüne katmış "Ne öğrensem kardır" derken, ben "Amaann beaa, olan oldu geçen geçti" gibi salak bir düşüncenin erafında dolaştım durdum.

Neyse diziye geçelim biraz da :)
Konu çok klasik, çirkin ördek yavrusunu kuğuya dönüştürelim, ana temalı, kendini beğenmiş kadın başrollü, kore dramalarının olmazsa olmazı; kadın başrolün peşinde, anne ördeğin peşinde dolaşan yavruları gibi dolaşan iki tane erkek karakterli (hala hangisinin başrol olduğunu çözemedim) bir drama. Ve tabiki başlarında, onlara rehberlik eden -ki kendisi de başta çirkin ördek yavrusuydu sonradan kuğuya dönüştü- bir hoca..



Diziyi çok beğendim, gerçekten çok beğendim. Ben çoook daha önceleri, yani bundan bir yıl kadar önce başlamıştım Dream High'a, ama o zamanlar ilk bölümünü izleyip çok sıkılmış devam etmemiştim. Zaten -utanarak söylüyorum ki- Kim Hyun Joong oynuyor sanarak başlamıştım diziye..  Ama tabi o zamanlar iki veya üç tane kore dizi izlemiştim daha ve hiçbirini de bitirmemiştim. Yani tanıdığım tek ünlüydü Kim Hyun Joong. Ee insan tanıdık yüz arıyor tabi başlarda... :) Neyse efendim sonra baktım bizim oğlan meğer konukmuş, oyunculardan tanıdık da yokmuş, eh başları da biraz sıkıcıymış... Bıraktım vel hasılı kelam.. :D

Tabi daha sonrasında olaylar şöyle gelişti, ben bundan iki hafta önce yani My Love Came From The Stars'ı bitirdiğim gün, bir de baktım başta çok çirkin dediğim Do Min Joon Ssi'ye abayı yakmışım!  Sonra tabi hemen başka hangi dizilerde oynamış bakayım bu derkene kendimi Dream High'ın içinde buldum... Her ne kadar yine başta Song Sam Dong'u da yakışıklı bulamasam da (zaten bir iki bölüm sonrasında da tekrardan çok yakışıklı bulmaya başladım) çok sevdim kendisini en başından itibaren, ve ikinci adam olduğunu düşündüğüm için çok üzüldüm kendisine... Hatta duyma yetisini kaybetmeye başladığı ilk zamanlarda, çok dedim 'yazık ettin kendine be gülüm, değer miydi bir kız için?' tabi ben o sırada bu hastalık Hye Mi'yi kurtarırken oldu sanmıştım :)

Ama ne yalan söyleyeyim değdi yani, ben çok sevdim bu ikiliyi.. Hye Mi, Sam Dong'u bırakıp Jin Gook'a gitse gerçekten üzülürdüm, baya üzülürdüm....

hehe ne kadar tatlılar di mi?



Sevdiğim bir diğer çift ise tabiki Jason - Pil Sook çiftiydi. Çok sevimlilerdi, hatta bi ara sürekli onların sahnelerinin çıkmasını bekler olmuştum :) Yalnız IU'ya çok acıdım yani kızcağız şişman gözükmek için kaç bölüm o ağır yükleri taşıdı... Baya zorlanmıştır yani...





bir de şu ikisinin arasındaki atışmalar çok eğlenceliydi :)

Eğlenceli olan başka bir bölümse, öğretmelerdi.. Özellikle Yang Jin Man beni çok güldürdü :D Ve tabi şu bayan öğretmenin tokası!!! Dostum o toka neydi ya öyle?! :D :D Kısaca büyükler de baya komikti :)


Dizideki en önemli şeyse, OST idi... Gerçekten şarkılar mükemmel seçilmişti, ve sesleri gerçekten iyi olan oyuncularımız tarafından da çok güzel söylenmişti :) İki hafta oldu hala "I can fly highi nanın midoyo" diye dolaşıyorum ortalıkta :D Yani sadece bu değil, gerçekten bütün şarkılar çok iyiydi, Kim Soo Hyun'un söylediği dreaming de müthişti, hatta arada bir de "Hangorum hagorum onıl do.." diye de dolaşıyorum :D Hele IU bacımızın seslendirdikleri... O kızın sesi gerçekten çok hoş yahu :) Danslar felan da baya iyiydi.. Ee zaten oyuncuların hepsi idol... Olsun o kadar da canım :)

Bir kaç tane de replik koyup yazımı bitiriyorum :) 


Hehe, benim de bu espiriyi yapmışlığım var.. Tabi ilkokuldaydık o zamanlar :D


Son olarak eklemek gerekirse, finali havada kalan klasik bir k-drama'ydi yani ne kadar çok beğenmiş olursam olayım sonu bütün büyüyü bozdu, bunu belirtmekte yarar var :) 
Yine de bence izlenmesi gereken bir dizi, tavsiye ederim.. Gerçi izlemeyen kalmadı heralde ama.... :D
Ay belirtmem gereken birşey daha vardı!! kamera arkası çekimleriiiii!! Neyse konu çok uzadı daha fazla uzatmadan sadece 15. bölümün sonundaki kamera arkası çekimleri ve finalin sonundaki setten fotoğrafları izlemeyi unutmayın!! :)


------------------------------------------------------------------------------

Kendinize iyi darvranın :)
Sevgilerle...
BulanıkBeyin

Yorumlar

  1. Aynı kaderi paylaşıyoruz. Hyun Joong'u görünce çığlığı basmıştım. "Ağağaa o oynuyooo" diye.. Daha göremeyince yıkıldım yine de devam ettim. Ayrıca başrol çocuk kim ben de çözemedim. :D Tatilde denize gitmeyip bunu izlemiştim. Gerçekten çook tatlı kısımlar vardı, burda okurken gördüm çok sevindim. Paylaşım için teşekkürler, çoğu konuda hem fikiriz.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir de o oynuyo diye başladım diziye.. Halimi sen düşün :( :D :D
      Hemfikir olmamıza çok sevindim :)
      Bu arada, bloguma hoşgeldin :)

      Sil
  2. Yazın çok hoş olmuş^^ Dream high hakkında diyebilecegim tek şey süper süper süper bi dizi olması yani senaryo+oyuncular+müzikler süper ötesindeydi adamlar resmen 3'ü bir arada yapmışlar tabii bana da begenmek farz olmuştu ben de bende ba-yıl-dım ! Dizinin en orjinal kısmı ise başrol erkeğin kim olacağını hiçbir zaman soylememeleri. Dizinin sonuna kadar delirmistim kimi seçecek diye:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet özellikle müzikler gerçekten çok güzeldi :D
      Ben en başından beri Taecyon'u seçer sanmıştım hatta annem il bölümde "Bu kız sonunda köylü çocukla sevgili olur." dediğinde "Anne sen bunu türk dizisi mi sandın, bu kore dizlerindeki tipik ikinci adamlardan" demişliğim vardır :D

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya