Music Bank in İstanbul Hakkında



  7 Eylül gecesi, saat 7 sularında ben ders çalışmaya dalmış, music bank'ın o gece olduğunu neredeyse unutmuş ve rahat bir şekilde takılırken..... Bir anda aklıma dank etti o günün 7 Eylül olduğu ve hemen önce tv'ye koştum "hiç bi haber felan var mı acaba bizimkiler hakkında?" dedim.
Ama malesef hiçbişey yoktu... Ben tam "Nasıl olmaz ya koskoca etkinlik! Music Bank yani!! Osaçma sapan haberleri vereceğinize biraz da bundan bahsetseydiniz" diye kendi kendime (ya da annemle babama.... :D) yakınırken annem ordan "Git bi de internetten bak, belki orda vardır." dedi o_O Tabi annemin ben hiçbişey demeden bunu dediğini duyunca bi duraksadım önce.. :D Ama daha sonrasında hemen bilgisayarın başına koştum ve korecanların paylaşım adresi yeppudaa'yı açtım ve konser hakkında anında birsürü bilgi aldım :D Sağolsun konserdeki arkadaşlar anında video paylaşımı yaptılar instagramdan :) onlara burdan bizi de düşündükleri için teşekkürlerimi iletiyorum :D
  Konsere gitmeyi istemiştim, hepimiz istedik yani :) Ama malesef İstanbul'un yaşadığım yere çok uzak olması ve bu sene bendenizin lise sona geçmiş olması sebepleriyle, gidemedim :) hatta aklımdan bile geçirmedim gitmeyi :D Zaten Kore'yi yeni tanımış biri olarak nedense "benim gitmeye hakkım yok, daha iyi tanıyanlar daha çok sevenler gitmeli" diye bile düşündüm :) Öyle de iyilik sever bir insanım :P

  Ancak tabi Siwon sahneye çıkmadı diye; bir yandan konserdeki arkadaşlar için üzülsem de, benim dualarım yüzünden gelmedi diye düşünüp vicdan azabı çeksem de, sevinmeme de engel olamadım.. :D

  Herneyse daha fazla uzatmaya gerek yok... Maşallah konser çok güzel geçmiş, herkes son derece memnun kalmış :) Super Junior super show'da görüşürüz demiş (allah korusun onu kaçırmasak bariiiii :D).... Ailee Üsküdar'a Giderken'i söylemiş... Ki çok da güzel söylemiş sesine sağlık :)

Ve tabi bir de bizim donghae bayrağı öpmüş o_O


  Bu konu hakkında diyebileceğim tek şey; zaten çok sevdiğim Donghae'nin, kalbimde yeri level atladı :D

  Millet daha justin, rihanna diye takılsın.... Onlar bir "hi" bile demezken, bizimkiler, bozuk Türkçeleriyle "merhaba" bile dediler :) hatta "şizi seviyoruz", "hazır mışınız?", vb tarzda bisürü şey daha söyleyip,  onlara gösterdiğimiz ilgiden dolayı duygusallaştılar :)

Yani arkadaşlar, kısaca bir daha olsun da biz de gidelim :) :) :)



BulanıkBeyin'denSevgilerle...

Yorumlar

  1. Music Bank'e gidenlerin yazılarını, paylaşımlarını gördükçe içim yanıyor ufaktan. "Ahh bende gitmeliydim." Kore ile samimi oluşum yıllara dayanmasına rağmen, tüm o yıllarda en çok özendiğim şeylerden birinin Music Bank olmasına rağmen, gidememiş olmak... Bunu kolay kolay atlatamayacağım sanırım ben. :D
    En azından Siwon gelmedi de içime su serpildi. Benim de vicdanım sızlıyor, sanki benim yüzündemiş gibi bir his var bende de. Ama ne zaman gidenlerden "Siwon gelmedi" cümlesini duysam yüzümdeki pişmiş kelle sırıtışına engel olamıyor. :D
    İnşallah Super Show için gelirlerde o zaman inşallah bizde gidebiliriz. Tekrar Music Bank olsa da ne güzel olur... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir gün koreye gideriz de yerinde görürüz Music Bank'i :D
      Ben atlattım sanıyorum, sonra music bank hakkında bi video izleyince, birinin yazısını okuyunca, donghae'nin bayrağı öptüğü fotoyu görünce, içim sızlıyor yani.. :D
      Artık biz super show'a gideriz, o zaman gelir işte siwon :D :D
      Music Bank bi geldiği ülkee tekrar gelmiyormuş diyolar :( ama dediğim gibi inşallah bir gün kendi yurdunda gideriz music bank'a de :D

      Sil
    2. Super Show~, Music Bank'ı yerinde izlemek... Ah inşallah... Benim ömrüm yeter mi acaba o günleri görmeye.:D

      Sil
    3. yeter çingu ya, daha yaşımız kaç başımız kaç? :D :D

      Sil
  2. " Millet daha justin, rihanna diye takılsın.... Onlar bir "hi" bile demezken, bizimkiler, bozuk Türkçeleriyle "merhaba" bile dediler :) hatta "şizi seviyoruz", "hazır mışınız?", vb tarzda bisürü şey daha söyleyip, onlara gösterdiğimiz ilgiden dolayı duygusallaştılar :)"

    Allah'ım ne güzel yazmışsın dflgjsdşlgksşdk bir de music bank neden bir gittiğine bir daha gitmesin cık cık, hatta bir dahakine kim gelsin diye locada anket yapıldığını söyleyenler bile var, gelirler bence gelirler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, beğenmene sevindim :) oo iyiymiş o zaman :D inşallah gelirler bi daha :D hatta; umarım ankete katılanlar exo da demişlerdir!! :D şu sıralar biraz takdım da o gruba :D :D

      Sil

Yorum Gönder

Sen de,
Yaz, yaz, yaz!
Bir kenara yaz
Düşüncelerini! :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

My ID Is Gangnam Beauty

I, Tonya